2.Sezon 11. Bölüm❤️‍🔥

493 66 57
                                    

Özgür elini bu kez ön taraftan içeri usulca sokup kanınlığını keşfe çıkmak istemişti ki Selim onu durdurdu.

Özgür: Güzellik emin değilsen dururum. Ben istiyorsun diye hızlı çok üzgünüm seni zorladım.

Selim: Sus be adam. Benide soy diye durdurdum. Özgür konuşturma işte utanıyorum.

Özgür: Emredersin güzelim sen nasıl istersen.

_______________________________________

❤️‍🔥Smut

Önünde sere serpe uzanmış güzelliğe yutkunarak bakıyordu. Erkekliği bu görüntü ile daha da sertleşmiş canını yakıyordu.

Masum sevgilisi yataktan doğrulmuş tam önünde hevesli hevesli penisini seyrediyordu.

Selim: Deniyim mi? Tadını merak ediyorum.

Özgür: Yavrum zaten zor dayanıyorum. Hem bu kadar masum, hem böyle seksi nasıl olabilirsin?

Selim bunu onay kabul edip elini dolduran sertliği dibinden başına kadar dili ile sevdi önce. Özgür resmen kendinden geçmiş gibi hırladı.

Selim kıkırdıyarak ucundaki iri mantar çıkıntıyı sadece o kısmını emmeye başladı. Bu çok farklı bir deneyimdi. Hiç ayrılmak istemiyor tadını çıkarta çıkarta emiyordu.

Özgür: Selimmmm.... Immmm al yavrum tamamını al sar, sarmala sıcaklığınla beni.

Selim elinden ve dilinden geldiği kadarı ile istediğini yaptı sevdiğinin. Özgür saçlarını tutup onu acemiyce yönlendirdi. Bir iki sert girişten sonra Selim öğrürmek ister gibi ses çıkartınca Özgür hızla çıkıp yatağa yatırdı sevdiği oğlanı.

Şimdi sevme sırası ondaydı. Hafif çıkık göğüslerini vakumlayıp emmerken altında kendini ona sürten çocuğa dayanmak çok zorlayıcıydı.

Selim: Özgür.... Hadi çok fena oldum.

Özgür: Özgür'ün canı az daha dayan zevkini katlıycam.

Dudakları bu kez dişiliğini bulduğunda Selim'in zevk çığlıkları odanın duvarlarında yankılanıyordu.

İkiside pelte kıvamına gelmeden Özgür valize yönelip prezervatifi aldı ve hızlıca takıp Selim'in dudaklarını emmerken kendini konumlandırıp yavaşça içindeki yerini aldı.

Selim: Ihhhh.....

Özgür: Sevgilim... Aşkım... Herşeyim.

Tamamını içine yolladığında Selim'in tırnakları omuzuna saplanmıştı bile. İçinden çıkıp tekrar tekrar girdiğinde. Artık Selim zevk ve hazzın kollarında dans ediyordu.

Özgür: Bu zevki tattım asla senden vazgeçemem. İmmmm derhal yıldırım nikâhı kıyalım.

Selim onu duyamıycak kadar haz Denizi'nde boğuluyordu. Uzun gel Hitler'in ardından peşinde peşe rahatladılar.

❤️‍🔥 Bitti

Özgür Selim'in yüzünde öpülmedik tek bir nokta bırakmamış sonrasında da gözleri kapanan oğlanı göğsünde yatırmıştı.
.
.
.
Aşkım aaaa sakın ol yeter dön dön benim başım döndü.

Şimdi o it benim oğlumu sie...

Hakan! Onun yaşındayken 4 yaşında iki bebeğim vardı hatırlatırım.

Berra oda mı?

Hakan sevgilim bu korumak değil. Takıntı bir durum. Güvendiğimiz aşkı olduğu kişi ile bunu yaşamasından daha doğal bişi var mı?

Offff bu gece benim bu siniri atmam şart aşkım. Gece için şimdiden özür dilerim.

Orkunun şaşkın ve keyifli gülümsemesi Hakanın yüzünü güldürmüştü.

Ben her zaman seninim koca ayım. Hem bunları evlendirdiğimizde evin her köşesinde senin olmak için deliriyorum.

Ulan... Sen bana kalıcan. Ben bunu nasıl atladım? Hemen arayayım bizimkileri gelip istesinler.

Hahaha olur aşkım verip kurtulalım.

Orkun....

Sustum aşkım, sustum.
.
.
.

❤️‍🔥Berra&Furkan smutçuk

Furkan: Ahhh Berra.... Berra dur dur gelmek üzereyim.

Berra ağzındaki kalın ve damarlı penisi daha da sert emmeye başladığında Furkan onun bırakmıycağını anlamıştı.

Ellerini Furkan'ın bacağına dayayıp ordan kuvvet alarak sevdiği adamın sona ulaşmasını sağlamış. Tüm meniyi büyük bir keyifle yutmuştu.

Furkan yaşadığı hazdan sonra iyice mayışmış Berranın yerden kalkmasını sağlayıp yanağını şefkatle okşamıştı.

Furkan: Bu bu bambaşka bir histi sevgilim. Şimdi sıra bende bebeğim.

Berra cilveli bir şekilde elini elbisesinin askısına atıp vücüdundan aşağıya süzülmesine izin vermişti.

Şimdi üzerinde göğüslerini ortaya seren bir sütten ve dantel tangası ile yenilesi duruyordu.

Furkan: Berra çok... Çok güzelsin.

Dudakları adeta sevişiyordu. Öpüşme nin şiddeti ile Berra kan tadı almıştı ama bu bile onları engellememişti.

Furkan sütyenini çözüp yere bıraktığında hafif iterek Berranın sırtını yatakla buluşturdu.

Dudakları bu seferde göğüslerini sömürüyor Berra gazdan kararan gözlerini yumup çarşafı sıkıyordu.

Göğüs lerinden göbeğine dili ile ıslak bir yol çizip rotadını kasıklarına kondurduğu öpücüklerle oldukça belli etmişti Furkan.

Berra: Immmmm bu... Furkan durma!

Furkan dili ile kadınlığını yalıyor vakumluyarak altında kıvranmadına neden oluyordu.

Dili ile içine girip çıkarken Berra saçlarından tutup onu kadınlığına daha da bastırmış kısa, sürede haykırarak boşalmıştı.

❤️‍🔥Bitti

Furkan: Bebeğim... Bir an önce evlenmemiz gerekiyor.

Berra: Seni seviyorum sevgilim. Ve haklısın Ercü anneme söyle gelin bu haftasonu isteyin yazada evlenelim.

Furkan: Ooo bebeğim anne demeler.

Berra utanıp göğsüne sığınmıştı sevdiği adamın.

Berra: Annem değil mi? Annem işte!

Furkan: Annen tabi sevgilim, ömrüm. Yüzükte çok yakıştı ha.

Berra kendilerini yatakta bu halde olmalarının fitiline, yani parmağındaki tek taşa bakıyordu mutlulukla.

Furkan: İyikimsin sevgilim... Seni çok seviyorum.

Berra: Seni çok seviyorum kocacım.

Furkan: Berra yemin ederim çıkamazsın bu yataktan!

Berra: Sustum sustum aşkım valla sustum.

Berra aslında onun olmak istiyordu. Ama biliyorduki babası için iki çocuğunun aynı gün aynı şeyleri yaşamış olmasını çok kaldıra bilicek psikolojide değildi.

O yüzden Berra beklemeyi seçmişti.

Bölüm Sonu...

Ufff bol ❤️‍🔥 bir bölümdü🙀

Yeni bölümde görüşmek üzere✌

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin