Ufuk aniden kalktı yerinden burda ağlamak istemiyordu. Kimse zayıflığını görsün istemiyordu.
Yüzüne sahte bir gülüş yapıştırdı.Ufuk: Haklısın be annem! Kim ne yapsın beni!
Yalçına öyle bir bakmıştıki ağzını açıcaktı ama eli ile Ufuk onu durdurdu.
Ufuk: Anam babam istemiyor, sevdiğim.... Boş ver be annem canın sağolsun. Haydi hayırlı akşamlar.
Koşar adım çıkmıştı bahçeden. Koşar adımları koşmaya dönmüş ardına bile bakmadan uzaklaşmıştı Ufuk.
_______________________________________
Ufuk'un gitmesinin şaşkınlığını aramadan Semranın yanlışındaki ısrarı devam ediyordu.
Semra: Sanki kötülüğünü istiyoruz. Yalan mı deseydim kim ister dedim aaaa.
Yalçın: Ben....
Semra: Anlamadım oğlum bişi mi dedin?
Yalçın: Dedin ya kim ister diye işte onu diyorum. Ben isterim! Kabul etse benimle evlenmeyi dünyadaki en mutlu insan olurum hemde.
Semra: Delirme Yalçın oğlum sende.
Yalçın: Madem benim güzel kekebeğim dert olmuş size, o kabul ederse beni daha bırakmam Semra teyze ahtım olsun onu böyle üzen anası babası olsa dağ gibi dururum önünde!
Koş git bul çocuğu kardeşim hadi sen bilirsin nereye gider almadan gelme.
Uğur: Anne yemin ederim bazen Ufuk diyorsun da ondan misli ile patavatsız ve zevzekçe konuşuyorsun!
Nuran: Semra denilecek laf değildi kardeşim.
Semra ağlıyordu şimdi. Ne demişti ki hep dedikleri laflardı. Yalçın oğluna mı aşıktı yani. Ufuku kırdığınının incittiğinin hiç farkında değildi.
Semra: Ben bilemedim Nuran. Çok mu üzdüm minik yaramazı mı? İyiliği için dedimdi valla kardeşim.
Nuran: Ağır oldu hemde çok. Düzelir konuşur alırsın gönlünü.
Ercü: Ufuk iyi olucak mı? Bizde çıkıp baksak ta Uğurum.
Evet Hakan benim içim hiç rahat değil. Çıkıp arayalım açmıyor telefonunu da.
Merak etme Yavrum Yalçın bilir onun gizli yerini. Haber vermezse 10 dakikaya söz çıkıp ararız.
Kısa süre sonra Uğur telefonuna bildirim gelmişti.
Uğur: Hah mesaj attı oda. Bulmuş merak etmeyin diyor.
Semra: İyimi? Boşboğaz Semra dilin kopsun.
Nuran : Deme öyle Semra! Siz geçin içeri hadi kadın kadına bırakın bizi bir.
Ercü: Uğur annem merak eder, bende kalkıyım cümleten iyi geceler.
Uğur: Ben bırakırım seni sevdiğim. Hayırlı akşamlar yarın görüşürüz.
İyi geceler...
Hadi selametle kardeşim. Gülüm diğer balkonda bir sigara içip geliyim daraldım.
Benim odamda ki balkonda iç işte sevgilim, gel benimle.
Olur yavrum be şiştim yeminle şiştim.
Odaya Orkun önde Hakan ardından el ele girince Orkun Hakanı yatağa oturtup beklemeden kucağıba çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Teen FictionYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...