Furkan: Berra yemin ederim çıkamazsın bu yataktan!
Berra: Sustum sustum aşkım valla sustum.
Berra aslında onun olmak istiyordu. Ama biliyorduki babası için iki çocuğunun aynı gün aynı şeyleri yaşamış olmasını çok kaldıra bilicek psikolojide değildi.
O yüzden Berra beklemeyi seçmişti.
_______________________________________
Özgür homurdanıyordu sürekli gravatını düzeltip daha da bozmuştu.
Ufuk: Huysuz bebeğim huysuz. Gel düzeltelim şu urganını.
Yalçın: Ne o paşam istemiyorsan gitmeyelim.
Özgür: Baba onu mu diyorum. Biz niye her şeyi göbek bağımız bağlı gibi Furkiyle yapıyoruz? Sevdiceğimi niye tek isteyemiyorum yani ha!
Ufuk ve Yalçın gülümseyerek sarıldışar oğullarına. Gerginlikten söylendiğini biliyorlardı.
Yalçın: Çünkü paşam kardeşsiniz. Onsuz olunca içinde kalıyor. Hatta 4 dünüzün görünmez bir bağı var.
Özgür ömründe tek 15. Yaş gününü onlarsız kutlamıştı. Selimi kırdığı için o yıl kimse kutlama yapmak istememişti. Aklına gelen düşünceler ile morali bozulmuştu.
Ufuk: Şşşşt geçti hepsi. Şimdi hepiniz evlilk için adım atıyorsunuz. Mutlusunuz bebeğim gülümse artık.
Kapıdan giren Orçun bastı yaygarayı.
Orçun: Zalım babası vermekten vaz mı geçti? Çek yazıp önüne mç attı? Lan sattın mı aşkını üç kuruşa?
Aydın: Hakan abi sence para mı teklif eder güzelim? Adam tutar vurdururdu.
Yalçın: Geldi muhteşem ikili! Yuh siz harcanıyorsunuz ha yazar olun dizi çekin.
Ufuk: Orçun uğraşma cadaloz görünce oğlumla.
Özgür: Amca Hakan amca seni yaşattmış yüce gönüllü bir insan. Bana kıyamaz bil diye söyledim.
Kapı çalınca Aydın gidip baktı. Gelenler Furkanlardı.
Furkan: Oğlum ölüyorum heyecandan lan. Oluyor mu şimdi ha?
Özgür: Bence Hakan amcam burdan dönemez. Orkun dayım yer onu kısaca oluyor kardeşim.
Ercü: Hakan abi duysa sırf bu sebepten vermez!
Herkes aynı anda orçuna bakıyordu. Sakın tut çeneni diye.
Orçun: Aaaa üzerime iyilik sağlık. Furki olsa öterimde seyri güzel olurdu. Arada Özgür bebişim var susçam mecbur.
Uğur: Utanmadan da diyor ya yok bu akıllanmaz.
Hep birlikte çiçekler çikolatalar çıktılar sokağın sonundaki evin yoluna.
.
.
.
Furkan ve Özgür ilk defa bu evde ruhları sıkışarak, çekingen ve Ürkek oturuyordu. Aileler hoş beş faslında nasılsın iyimisin muhabbeti ile iyice köşeye sıkışmış gibi hissediyorlardı.Selim Berra kahveleri yapın annecim.
Furkan: Kusucam....
Koşup tuvaleti zor bulmuştu. Heyecandan sabahtan beri aç geziyordu.
Ercü: Furkan iyi misin? Söz dinlemezsen böyle olur. Sabahtan beri lokma yemedi.
Ufuk: Bu sivri kafalı da aynı durumda.
Özgür: Ben üst kattaki banyoya gidip çıkıyım yüzümü fena oldum.
Artizler sanki vermiycez dedik bu ne gerilim. Yavrum kalkın bir sofra kurun. Bizdende ancak bu beklenirdi.
Yalçın: Lan sanki ben evleniyorum. Gerim gerim gerdi sıpa açım abi.
Ufuk: Sanki önünüzden aldık laflara bak.
Uğur: Valla Ercüm vurmazsa aynı durumdayım.
Ercü: Terbiyesiz bunlar valla.
Hadi hadi... Çocuklar siz sözlülerinize bakın.
Selim: Verdiniz mi bizi ben kaçırdım.
He verdik oğlum! İsteme olsa bunlar düşer bayılır. Yüzük takarız yemekten sonra hayde gidin bakın çocuklarınıza.
Berra: Aşkolsun babacım ben sandım ki az süründürürsün.
Niye kocam ve koca ev bana kalıcak miniğim ohhh mis.
Hakan hiç utanmıyorsun.
Niye gülüm sanki bunlar çok uyanıyor? Kim bilir ne haltlar yediler konuşturmayın beni sinirleniyorum.
Selim üst kattaki banyonun kapısını çalıp içeri girdiğinde solgun, gravatını gevşetmiş bir Özgür beklemiyordu.
Selim: Aşkım hamilemisin ne bu hal?
Özgür tebessüm edip banyodan sevgilisine sarılıp oturma gurubuna doğru sürüklerken,
Özgür: inşallah sen çok yakında olucaksın bebeğim. Kim bilir ne kadar güzel olucaksın. Öpe öpe sevicem.
Selim: Yaaa Özgür... Çok aşığım sana. Aaa babam verdi gitti uğraşamam bunların bayılmalaeıyla dedi. Yüzük takılıcak yemekten sonra.
Özgür: Harbi mi? Şimdi söz sözlüm Allah'ım çok güzel bişisin sen yerim.
Selim: Sakın bak herkes bekliyor anlarlar sonra ye aşkım lütfen.
Özgür: Söz mü sözlüm?
Selim: Ay lütfen böyle kötü espiriler yapma aşkım.
İkili gülümseyerek alt salona yemek odadına girdiler.
Gel gel baygın damat. Otur kaynanan seviyormuş.
Seviyorum tabi benim yakışıklı oğluşum o.
Selim: Anne hani o bendim ne çabuk sattın beni ya!
Furkan: Orkun annem hani ben alındım.
Ercü: Aaaa şu şu triplere bakın.
Ufuk: Çocuk bunlar ayol. Erken bunlara evlilik.
Özgür: Yok kimse küsmedi ki. Sende Selimi al, Ercü dayımda Berrayı kartları yeniden dağıttık sayalım.
Furkan: Yok bencede değişim iyidir. Düğünü konuşalım.
Uğur: Oğlum az önce perişan olan sanki bendim. Bu ne özgüven?
Furkan: Hakan babam vermiş sevdiğimi karada ölüm yok.
Hakan çocuklarına sevgi ve gururla bakıyordu. Her zaman zaten Dört çocuğu olduğunu düşünürdü.
Orkun tatlı tatlı elini okşayarak eşine sevgisini gösteriyordu.
Bölüm Sonu.....
Yeni bölümde görüşmek üzere✌
Bir kaç bölüm sonra final🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Teen FictionYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...