Ne yoksa oğlum korkutma aklına gelen değil dimi.
Ercü: Vallaha da o. Oğlum bunlar daltonlar gibi geziyor kesin ya senin ki ya benim ki!
Ufuk: Yuh combo yapmışız her yeri boklu değnek kardeşlerim. Çözmek şart bu meseleyi.
Ufuk en yavşak sensin sen konuş ara ağzını.
Ufuk: Normalde hakaret sayardımda. İltifat olarak aldım bu dediğini, o iş bende kardeşim.
Ercü: Gazamız mübarek olsun!
_______________________________________
Ercünün arabası ile 5 dakikada sahanın tepeye varmışlardı. Şimdilik sadece Hakan ordaydı. Yalçın ve Uğur iş çıkışı geliceklerdi.
Hoşgeldin yavrum, hoşgeldiniz gençler.
Hakan insanların içinde yılışık hareketlerden hiç hoşlanmazdı. Sevdiğini öpüp kokluycaksa bu baş başayken olmalıydı.
Orkunu saçının üstünden öpmüş, çaktırmadan kokusunu içine çekmişti.
Hakanım küsmüyüz niye sarılmadın?
Küs olmam mümkün mü yavrum sana hiç!
Yanağından makas alıp kolunun altına çekti sevdiğini.
Ben öyle ulu orta mırç mırç olamıyorum sevgilim. Şimdi ben öpücem seni itin biri bakıcak hallenicek sana hiç gerek yok durduk yere katil olmaya.
Ufuk : Canım kardeşim Hakan abim evrimini tamamlamamış halis muhlis bir mahalle abisidir.
Ercü: Ufuk ölmeyi bayılmak mı sanıyorsun kardeş?
O ne demek tam olarak Ufuk zevzeği?
Ufuk: Yani millet için şu güzelim çocuğu öpmeden bakalım kaç dakika durucan abicim adlı iddaa abim.
Ufukkkk... Sen beni unuttun heralde ha kardeş! Hatırlatmıyım istersen?
Ufuk: Canım abim unutmak ne mümkün. Sen sevdiceğinle ilgilen ben çay kapıp geliyim.
Orkun tuhaf tuhaf ikiliyi izliyordu. Tamam oda ilk kez sevgili yapıyordu da sarılmıycak, elini tutmıycakmıydı şimdi bu adam?
-bu baya baya öküz çıktı ha?
- deme be öyle sevgilime! Prensipleri var.
- ha prensipli öküz olur o tamam.Yavrum nereye daldın?
Hiççç öyle gözüm dalmış.
Hakan tam ağzını açıcaktı ki sahadan seslenilince kalkmak zorunda kaldı.
Ercü: Alış buna hoş ilk kez yanında birini görüyoruz mahalleli olarak ama Uğurlarlada vıcık vıcık hiç görmedim abimi.
Ne bilim evde başka sokakta başka mı olucaz şimdi. Hiç sevmedim ben bu iki halliliği!
Ufuk: Ne o kuşum astın suratını. Bunlar böyle sevdiği bir kendilerine özel olsun kimse bakmasın. Ne o bugün atar yapıyordun bana?
Gidip yüzümü yıkıycam sıcak bastı bana!
Ercü: Bende gidip formaları makinaya atayım Uğurum gelmeden.
Ufuk: Yeminle kusucam ponçikliğinizden!
Orkun lavaboda elini yüzünü yıkarken musluktan üstüne fazla şu sıçramıştı. Beyaz tşörtünden göüsleri belli oluyordu.
- dakika bir gol bir
- kurur ya bişi olmaz!
- iç sesim bile muhafazakar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Teen FictionYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...