B. 24❤️‍🔥

1K 113 178
                                    

Ufuk: nurişim şöyle Orkun için ben tutup Hakan abiyi güzel bir yolarım, Ercü için Orkun abimi şöhüşler, benim içinde bu ikili yollarlar kocişkomu.

Semra: Oğlum aklın fikrin para hala ayıp.

Ufuk: Yooo değil bence. Hem yabancıya mı yapıyoz kocalarımız işte annem ya rahat ol.

Semra teyze bırak doğru diyor eli yolluyor bizzat abilerini yoluyor deli.

Ercü: Anne biz tam nerde ağlıycaz?

______________________________________

Ufuk: Kapı açılmıyor Hakan abi!

Ufuk kaç para istiyorsan söyle oğlum vereyim kurtulayım! Uzattıkça uzattın ha!

Ufuk: Orkun kardeşim çok kaba bir kocan olucak emin misin? Açmıyım ben kapıyı.

Yalçın: Hadi kelebeğim uzatma eğlendin yeterince.

Ufuk: Kocam öyle istiyor diye cüzzi ücreti kabul ediyorum.

Cüzzi mi? Yuh gözünü toprak doyursun bir motor parası söğüşledin be Allahsız!

Aşkım... Değmezsin mi diyorsun aşkolsun kırıldım.

Bu sefer de Orkun oyuncu bir tavırla konuşmuş, Hakan ciddiye alıp paniklemişti.

Yavrum sana feda olsun da bu Ufuk... Ufuk işte!

Nuran: Hadi bakalım çıkın artık millet ağaç oldu orda.

Haklısın annem gidelim mi yavrum? Annem sen bizim arabaya geliyorsun ona göre. Çetin çal bakalım yeniden inletelim ortalığı.

Eğlenceli bir konvoy ve mutlu yüzlerle girdiler düğün alanına. Hızlıca kıyılan Nikâhın ardından şaşkın ve mutluydu hepsi.

Düğünün ilerleyen saatlerinde Orkun bileğini ovuşturuyordu. Hakan yanına çömelip ayağına baktı eşinin.

Gülüm ne oldu?

Hakanım yeter çok yoruldum oyna oyna. Akşam bence yatar uyuruz biz.

Dudağını büze büze konuşan çocuğa içi giderek baktı. Böyle olmazdı müdahale şarttı.

Yavrum öldür, onu deme kurbanın olayım. Otur dinlen sen ben kaçırıcam seni evimize.

Kaçıramazsın ki evimiz zaten sahanın yanı başında kocacım!

Yavrum süprizde yaptırmıyon hiç. Sen dinlenmene bak var kocanın bir bildiği.

-ne güzel kocan diyor be!
- hop hop diyorsa bana diyor!
- hoştttt hani bizimdi ne oldu?
- yok vazgeçtim benim sus kudur!

Yalçın bak bir bu tarafa, Uğur sende abicim.

Yalçın: Yeter bende de kavuşalım kudurdum ben!

Uğur: Hakan! Bu it bu gece benim kardeşimi..... Aklına geldi şimdi deliricem!

Yalçın: Ne bu gecesi birader bir ömür... Uğur saçmalama da çıkalım haydi.

Uğur: Ucunda Ercüm ile halvet var. Bende de çıkalım.

Herkes planladığı süprize o vakit. Kardeşlerim gazamız mübarek olsun. Allah'a emanet olun!

Yalçın: Gerdeğe giriyoruz oğlum savaşa değil!

Uğur: Önemli bir mevzu Hakanım haklı haydi görüşürüz.
.
.
.
Hakan&Orkun

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin