Bunu söylerken eli Ufuğun çoktan uçuşa geçmiş erkekliğini okşayıp sertçe sıkmaktaydı.
Ufuk: Miyavvvv.....
Yalçın kocaman bir kahkaha patlatmıştı. Arabanın içinde gülüşü yankılanıyordu.
Yalçın: Çok aşığım kocam sana çok!
Ufuk: Bende çok seviyorum seni. Hem seni hemde sevişmeyi çok iyiymiş bunca sene boşa... Şaka aşkım iyiki kocamı beklemişim diyordum valla bak!
Yalçın: Aferin bebeğime... Aferin!
______________________________________
Uğur sevdiğini almış eve doğru gidiyorlarken Ondaki durgunluğu fark etmişti.
Uğur: Güzelim benim neyin var hiç keyfin yok!
Ercü: Uğurum ben söyleyeyim dimi eşler sıkıntılatını paylaşır diyip kurtulayım.
Uğur: Elbette sevdiğim kötü bişi mi oldu?
Ercü: Yok kötü değilde çok zorlanıyorum derkende, yaşarkende. Uğurum vize haftadı yakın ailem için çalışmam şart ama ev okul iş birde sınavlar offff....
Uğur: Ercüm yavrum çalışma diyorum alınıyorsun. Ben varım onlar benimde ailem elimden ne gelirse yaparım.
Ercü: Yok çalışırımda en azından bu ay biraz destek olabilirsen çok rahat ederim.
Utanıyordu Ercü, hayatı boyunca hep çalışmış ailesine destek olmuştu. Şimdide bunu yapmak istiyor ama yetişemiyordu.
Elleri ile oynayıp yere bakan oğlanın elleri tuttuğunda irkildi Ercü. Arabanın ne vakit durduğunu bile anlamamıştı.
Uğur: Ercüm şimdi sana bir soru sormak istiyorum. Ben ailem zor durumda olsa, hayat olabilir bunlar. Bana destek olmak için elinden geleni yapmazmısın?
Ercünün kaşları çatıldı. Nasıl böyle düşünürdü eşi! Ne gerekiyorsa yapardı onun için. Uğur gülümseyerek öptü dudağını minicik.
Uğur: Bak ihtimalinde ki kaygım moralini bozmaya yetti güzelim. Biz biririz bunu o aklından çıkarma olur mu?
Ercü: Haklısın aşkım hiç senin açından bakmamışım olaya affet.
Uğur: Tek şartla affederim.
Ercünün tek kaşı havadaydı, hayırdır der gibi bakıyordu.
Uğur: Yaz tatili dışında çalışmak yok okul bitene kadar. Ailemize destek işini bana bırak ben kırmadan incitmeden çözücem bu işi.
Ercü: Ama.. Ama...
Uğur: Kocaya ama denmez öpülür, sevilir kocalar muahhh...
Ercü: Çok çok seviyorum ki ben seni.
.
.
.
Ufuk bir elindeki kutuya birde tekli koltuğa yayılmış eşine bakıyordu. Zorlukla yutkundu.Ufuk: Sen ciddi ciddi fantazi kedi kostü mü aldın bana?
Yalçın: Sana, değil yavrum, bize aldım ikisi çok farklı şeyler.
Ufuk: Kocam hani bir eve bir deli yeterdi. Sen niye sıyırdın anlamadım ki. Hem önceden almışsın suçum yoktu ki o zaman hımmm.
Yalçın: Kelebeğim benim, düşündüm taşındım dedimki benim yaramaz bir bebeğim var. Uslu durmayıda sevmiyor. Bende kıyıp canını yakamam.
Ufuk: Fantazi ayağına siker.... Tövbeler olsun şimdi biz fantazi mi yapcaz uyyyy heyecanlandım ha!
Yalçın oturduğu koltuktan gülüyordu. Tamda Ufuktan beklenilecek bir tepkiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Novela JuvenilYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...