Nuran: Yok yollamış bende şaşırdım. Kızma Davut burdaymış onunla bişiler yolladım getirir o dedi.
Anne adresi verdim deme ya!
Annesi dudağını dişliyordu gergince yutkundu.
Nuran: Vermedim, o biliyor dedi. Orkun kokuyorum oğlum kafayı taktı bu sana.
Ateş olsa cürmü kadar yer yakar kırkma annem. Zorla hiç bi halt edemez.
Annesini avutması kolaydıda Davut belasından nasıl kurtulucaktı orası muamma.
_______________________________________
Sonraki bir kaç gün Tedirginlikle geçsede Davut ortalarda yoktu. Orkun da işine gücüne daldı.
Aklı daha çok hislerinde ve o hislerin karşılığının olmayışındaydı. Hakan sürekli işinde gücünde koşturuyordu.
Tek işi burası değilmiş Hakan'ın babadan kalma bir şirketi olduğunu ama orayı yakın bir arkadaşının yönettiğini yeni öğrenmişti.
Orkun etrafındaki herkese Hakanı ve hayatını sorduğunu Ufuk ona takılmaya başlayınca fark etti.
Ufuk: Kanka az yavaş! Vites küçült canın yanıcak.
Okadar belli mi halimden?
Ufuk: Yok ben akıllı adamım ordan çakozladım. Asma oğlum yüzünü.
Ne ara oldu bende anlamadım. Hiç o gözle bakmıyor adam bana. Adam kimseye bakmıyor rahip gibi.
Ufuk: Sanmaki aşk acısı var geçmişten ha. Kimse olmadı hayatında. Ailesini kaybetmeden öncede hiç işi olmadı sevgililik filan. Sonradan da işte kapattı kendini.
Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Benimde hiç sevgilim olmadı. Hep o özel kişiyi bekledim klişe gelicek sana.
Aferin ufaklığıma be! Aslanım benim işte senden de bunu beklerdim yanıltmadın beni. Uğur demedim mi ben sana ha efendi çocuk, saf temiz diye.
Uğur: Dedin kardeşim dedin. Hayırlı bir kısmet bulup evlendirelim oldu olucak.
Höst... O nasıl kelam lan pezevenk miyiz biz. Çocuk oturuyor namusu ile ilçe otur sen yavrum uyma buna.
Uğur: Herife bak mahalle teyzesi gibi ahkam kesiyor biz koşunca höst.
Orkun sinirlenmişti bu konuşmaya. En çokta sevdiği adamın...
- neyin neyin?
- sevdiğim işte ne var.
- sana pişmişse bana kotarılmış oğlum!Öfke ile yumruk yaptığı elini sıktı. Aniden kalktı yerinden. Üçüde ne olduğunu anlıyamamıştı.
Hakkımda bu şekilde iyi bile olsa konuluşmanız yakışmadı size abiler. Eyvallah... Ben içerdeyim size bol muhabbetler.
Orkun dur oğlum...
Ufuk: ikiniz evriminizi tamamlayınca tekrar iletişime geçelim mi abilerim. Çekinmeyin arayın bak.
Oğlum ne dedik bu kadar kızdı ufaklık?
Uğur: Sana biri sevgili, evlilik diyince nasıl delleniyon? Biz bodostan daldık çocuğun en mahrem muhabbetine ayıp oldu.
Hakan elini saçına atıp kızgınlıkla karıştırdı saçlarını.
Çok ayıp oldu kardeşim. Yakışmadı bize offf nasıl alıcaz gönlünü bilmem.
Uğur: Ya ben iki dakika soteye yatıp sevdiğiceğimi seyredecektim oda yalan oldu. Hay ben böyle işin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Teen FictionYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...