Sikerler nam-ı şimdi ilk yekten içerdekilere söyleyerek başlayalım da gülüm anan kızar mı istermi veni damat diye?
Orkun uzanıp yanağını öptü sevgilisinin. Gülümseyerek elini tuttu.
Senden iyi damat mı bulucak sevgilim.
Ulan ölürüm lan bir daha de gülüm!
Sevgilim... Sevgilim...
Hoşgeldin gülüm ömrüm ömrün olsun.
_______________________________________
Balkona doğru yürürlerken Orkun bir anda durmuştu. Heyecanlı halleri, kızarmış yüzü ile Hakan'ın aklından geçen tek şey mıncırarak sevip öpmekti oğlanı.
Hakan şey tuvalete gidip gelsem olurmu? Heyecan yaptım çok sıkıştım sen geç bekleme ben biraz kendimi toparlayıp gelirim yanınıza.
Tamam yavrum benim. Heyecan yapma ben tuttuğum bu eli bırakmam.
Orkun hızlı bir öpücük bırakıp yanağına doğru tuvalete koşmuştu. Kapıyı ardından kapatıp derin nefeslerle sakinleşmeye çalışıyordu.
- oldu mu harbiden sevgilimiyiz?
- oldu öyle dedi, seviyorum dedi!
- içimde ki zaten o benim bombok bir his var lan üzülmiyelim?
- niye be heyecandır o ilk kez ya hani ondan bozma moralimizi hadi çok sıkıştık.Orkun iç hesaplaşması sonrasında buz gibi şu ile yüzünü yıkayıp son bir ayna kontrollü sonrasında balkona doğru adımladı.
Balkonda sık sık adı geçince içindeki o his git gide büyüyordu. Hiç yapmıycağı bir şeyi yapıp durup dinledi.
Yalçın: Çok sevindim abi.
Uğur: Aynen kardeşimde işte öbür meseleyi de aradan çıkarsaydın iyiydi.
Ufuk: Yok abi iyi yapmışsın sen bu abim olucak hanzoyu dinleme.
Ercü: Ben yinede doğru bulmuyorum bir an önce bilmeli.
Uğur: Aklın yolu bir işte ağzına sağlık Ercüm.
Semra teyze iç çekerek konuya olmayacak bir yerinden girmişti. Orkunun herşeyi yanlış anlıyacağı yerden.
Semra: Ben hiç doğru bulmadım oğlum bu işi. Şimdi bu pislik adamdan kurtulup hapse atmanın tek yolu bu oğlanın ille de evlenmesi mi?
Semra: Hadi tamam diyelim. Bu çocuk demiycek mi Hakan sen hayırdır bugün sevdiğini söyledin yarın evlenelim diyorsun bu ne ısrar?
Nuran: Hakan oğlum bak Uğur oğlumda anlattı uzun uzun. Benim hiç içime sinmedi bilesin. Ben oğlumu istemeden evlenmesin diye aldım buralara geldim.
Nuran annem haklısın valla haklısın ama başka çare mi var? Bende istermiydim böyle olsun?
İsteme hiç bir mecburiyetin yok zaten Hakan... Hakan abi! Lütfen! Herşey için çok teşekkür ederim. Biz annemle başımızın çaresine dün de baktık, bundan sonra da bakarız.
Yavrum o nasıl kelam öyle. Biz seninle...
Biz diye bişi yok Hakan abi anladım ben seni keşke...
Daha fazla konuşamadı önünde ağlamak istemiyordu. Gözyaşları akmadan arkasını dönüp hızla odasına koştup kapıyı kilitleyip yere çöktü.
Hakan kapıyı çaldı seslendi nafileydi. Orkun duymamak için kulaklığını takıp müziğin sesini sonuna kadar açıp gözyaşlarını serbest bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Teen FictionYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...