Eve götürür beni sevgilim. Gücüm kalmadı....
Yorgunluk, stres uykusuzluk hepsinin birleşimi ile Hakanın kollarına bıraktı güçsüz bedenini.
Uğur yetiş arabayı getir hemen Orkun aç yavrum gözlerini.
Uğur: Abi iki gündür uykusuz stres korkma bir serum taktırırız evde kendine gelir. Hadi ben mi alayım kucağıma kardeş.
Tövbe tövbe...
_______________________________________
Orkun yavaşça gözlerini araladığında neredeyse gün ağarmak üzereydi. Elinin üstünde alıştığı sıcaklığı hissettiğinde yüzünde tebessüm oluştu.
Başucunda asılı serum şişesi ile dün olanları hatırlamaya çalıştığında en son Hakan'ın endişeli bakışları geldi aklına.
Yerinde kımıldayınca annesi anında gözünü açtı.
Nuran: Oğlum ne oldu bişi mi istedin canım içi?
Annem... Su susadımda.
Nuran : Hemen oğlum hemen. Bu serum da bitmiş. Hakan oğlum bu bitmiş ne yapayım?
Adını duyunca bile heyecan basmıştı yüzünü. Demek gştmemişti sevdiği.
-dün götüne baka baka kaçmıyormuş gibi hele şu pozlara bak!
- yanlış anlamışız işte uzatma kapa çeneni de annemin gönlünü nasıl ederiz ona kafa yor!Nuran: Gel hafif doğrul öyle iç. Orkun yine çok terlemişsin değiştirelim oğlum üstünü iç hele.
Ohh çok şükür annem açmış güzel ela gözlerini. İyimisin gülüm?
İyiyim terlemişimde şu serum çıksa değiştirsem üşüdüm biraz.
Dur gösterdiydi bana gitmeden doktor, kelebeği dursun canını yakarım olmaz. Hah şurdan oldu işte. Annem temiz bir tşört veri ver değişelim Gülüm'ün üstünü.
Nuran: Dur dolaptan vereyim de Orkun Hakan koluna girsin az içerde otur ben yatağıda değişeyim ısşandı hep.
Annem yorma kendini bişi olmaz. Hiç uyumadın dimi özür dilerim.
Nuran: Sen döndün yanımdasın ya bitti kapat o konuyu. Al Oğlum gitsin çıkın salona.
Ben giyerim Hakan bırak lütfen utanırım.
Güzelim benim bu üçüncü değiştir işim olucak. Utanma yavrum ben sen bu haldeyken sana öyle bakarmıyım?
Yok ondan demedim, yorulma diye dedim ben.
Yorulmam insan eşine hizmet edince yorulur mu hiç!
Orkun daha eşi kelimesine utanamadan Hakan hızlıca soyup giydirmişti sevdiğini.
Kalka bilicen mi? Bakıyım şortunda ıslak gibi dur dolaptan yeni şort alıyım sen giyersin zırlanırsan yardımda ederim ama suratın pancar gibi oldu şimdiden.
Ya Hakan uğraşma benimle.
Bak kaçtır Hakan..Hakan.. hani barışmıştık yavrum be!
Barıştık ki zaten niye dedin öyle?
Sevgilim diyordun ne güzel öyle de Hakan deme bozuluyorum.
Tamam sevgilim, sevgilim derim.
Anneme dua et şurda yemek vardı o tatlı yüzünü hadi hadi giyin sen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Teen FictionYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...