B. 40 Sezon Finali❤️‍🔥

723 93 135
                                    

Tek giydiği o değildi. Çekmeceden kırmızı dantel bir tangayıda giyip öyle indi eşinin yanına.

Hazırım aşkım....

Kocan ölür o tipine kurban. Gidelim söndürelim hararetini bebeğimin.

Hıhı yanmada aşkım.

Orkun.... Giymedim de!

Neyi kocam sen sevdiğin kırmızı dantelli tangayı mı? Tamam giydiğimi söylemem.

Hakan dolgun kalçayı sıkıp okşarken hırlıyordu adeta.

______________________________________

Yavrum az dayan.... Nefes al ver.... Al ver gülüm ahhhh....

Elini deli kuvveti ile sıkan Orkun karşısında küçük bir çocuk gibiydi şimdi.

Hani sezeryanla alıcaklardı! Hani avımıycaktı! Al sen doğur ben vazgeçtim.

O sırada Yan oda

Yalçın: Bebeğim niye bembeyaz oldun? Az sabret alıcaklar sezeryana.

Ufuk: Yalçın üzgünüm ben vazgeçtim üçüz dördüz doğurmam. Zavallı kardeşim bu ne lan bu ne!

Yalçın gülüyordu odada. Hiç kimse sorgulamamıştı hamileliği. Çift cinsiyeti olduğunu ve normal doğum olucağını aynı anda öğrenmişlerdi.

Yalçın: Yavrum korkma senin rağmin yok acımadan alıcaklar.

Ufuk: Pışık yermiyim ben baktım kocam videolara aboooo bir kesiyorlar. Az daha mı dursa aşkım ha rahat oğlum içerde.

Yalçın: Niye izleyip canını sıkıyorsun kelebeğim benim.

Ufuk: Orkun kerizi gibi kanmadım size diye mi? Anne çok ağrıyormuş nasıl kalkıcam ben?

Semra: Korkma nazlı oğlum sen yatarsın bizim işimiz ne koştururuz peşinde.

Orçun: Eniştem bebişte sende bizdesin aklın kalmasın. Sana kırbaç alayım mı?

Yalçın: Kırbaç ne alaka oğlum?

Orçun: Böyle şaklatıcak eniştem hop sen peşine pervane.

Ufuk: Kocam fantazi dünyanız ailecek çooook geniş tırstım.

Aydın eğilip kulağına sessizce,

Aydın: Gece kıcında vinlatör, ellerinde kelepçe varken deneriz yavrum. Ben bebeğimi kırmam.

Orçun sertçe yutkunmuş, hatta hafiften sertleşen penisine lanet etmişti. Eşinin arkasına geçip hafif sürtündü.

Aydın: Hayatım arabada bişi kalmış mı bakalım senle. Çay kahve bişi getirelim mi abi?

Yalçın: Yok takılın daha var almalarına.

Aydın : Yürü hayatım hadi...

Diğer oda

Ercü: Uğurum bak annem beni bekler, bebeğimizi sakın yalnız bırakma.

Uğur: Ama güzelim aklım sende kalır.

Ercü gözleri dolu dolu baktı eşine. Uğur bu bakışlara hayır diyemezdi.

Uğur: Güvenli hastane güzelim. Kimse kaçıramaz bizim oğlumuzu.

Ercü: Aşkım ya karışırsa? Uluğ'un yada Orkunun bebeğini verirlerse?

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin