Orkun ellerini sevdiği adamın göğsüne dayayıp yüzüne bakıyordu aşık aşık.
Hadi yıka beni sevgilim. Çok uykum geldi çünkü.
Hakan sevdiği adamın yüzünü öpüceklere boğarak kucaklayıp banyoya götürdü. Doymamıştı ama minik bebeği çok yorulmuştu.
Onu da kendini temizleyip, yatağı değiştirip kucak kucağa huzurlu bir
Uykuya teslim oldular._______________________________________
Uğur kucağında tepinen eşi ile otoparktan asansöre doğru yönelmişti.
Ercü: Uğur... Uğurum indir valla rezil olucaz böyle girmeyelim kocacım. Lütfen odanın kapısınsa al kucağına.
Uğur: Niyeymiş ha kocam değilmisin? Kime ne sevgilim? Ercü niye sustun yavrum?
Ercü dolu gözlerle bakıyordu eşine şimdi.
Ercü: Ko.. Kocamsın dimi Uğur? Utandımda ben ondan. Alışık değilim ki lüks ortamlara rezil ederim diye üzüldüm azcık.
Uğur usulca indirdi eşini. Elleri ile yanaklarını avuçları arasına alıp masum bir öpücük kondurdu dudaklarına.
Uğur: Ercüm... Sen beni ancak yüceltirsin, asla rezil etmezsin bunu o güzel aklıba sok kocam. Tamam odanın kapısında alıcam kucağıma.
Çapkınca gülümseyip göz kırptı ve söze öyle devam etti.
Uğur: Bu gece indirmeyi düşünmüyorum kucağımdan yavrum.
Ercü utanmış, bir okadar da heyecanlanmıştı. Onunda inmeyi istemek gibi bir planı yoktu. Resepsiyon dan odanın anahtarını alıp en üst kata bastılar.
Odanın kapısında küçük bir çığlıkla kucakta ki yerini almıştı Ercü. Uğur elektronik abahtarı yerine taktığında Ercü şaşkınluğını gizleyememişti.
Ercü: Uğur çok büyük burası kocaman. İndir aşkım Aaaaa her yerde güller var. Uğur bak bir sürü yiyecek!
Uğur güzel eşinin mutluluğunu izliyordu keyifle. Tüm bunları onun için hazırlamıştı zaten.
Uğur cam kenarında şehrin manzarasını izleyen güzelliğe sokuldu arkadan. Elleri belini buldu burnunu boynuna gömüp kokusunda kayboldu.
Uğur: Sen ne güzel bir şeysin be güzelim. Şu kadarcık şeyle bile mutlu oldun. Bunlar hiç bişi seni bir ömür böyle mutlu edicem aşkım söz veriyorum.
Ercü Belini saran ellerin üstüne yerleştirdi ellerini. Sevgi ile okşuyordu şimdi.
Ercü: Ben çok şanslıyım Sevgilim. Çok teşekkür ederim... Seni çok seviyorum.
Uğur Ercüyü çevirerek yüz yüze gelmelerini sağladı. İkiside bir birine minnet ve aşkla bakıyordu.
Uğur: Bende çok seviyorum seni canımın içi. Birlikte küvette biraz keyif yapmaya ne dersin?
Ercü: Hiç küvette girmemiştim. Çok mutlu olurum. Şeyy Kocam...
Uğur onun bu nazlı hallerine ölüp bitiyordu.
Uğur: Söyle ömrüm ne istersen emir sayarım.
Ercü: Böyle filimlerde oluyo ya içki içip şu masadaki şeylerden yiyorlar sevgililer. Bizde yapalım mı?
Uğur uzun ve sulu bir öpücük kondurdu dudaklarına. Ercü ise bunun bir evet olduğunu biliyordu. Uğur küvetti hazırlarken Ercü de servis arabasına istediği şeyleri yerleştirip eşinin yanında aldı soluğu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Roman pour AdolescentsYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...