B. 13

978 114 114
                                    

Uğur: Bebeğim uyan valla gerçek şimdi bayılmanın sıradı mı ya!

Semra: Deli çocuk heyecandan, o işin sırası mı var çocuğum?

Hakan eğilip Orkunun kulağına kimsenin duymasını istemediği için fısıldadı.

Bende seni öpmekyi çok istiyorum ufaklık bunlar bizden hızlı çıktı.

Orkun mutfakta ki konuşmayı duyduğunu anlamış oldu böylece. Kıpkırmızı olmuş yüzü ile yere bakıyordu. Hakan ise kahkaha atmıştı ortamın komikliği karşısında.

_______________________________________

Ufuk saatlerdir ikiliyi esir almış darlıyırdu.

Ufuk: Ercü kardeşim.....yazık yazık!

Ufuk: Erc... Ah! Vurma be geri aldım tam abime layıksın tencere kapak!

Ercü sağlam bir tane geçirmişti Arkadaşının kafasına artık susması için.

Ercü: Yeter oğlum ne darladın saatlerdir. Abini seviyorum oda beni seviyor. Bitti gitti alış enişten oldum.

Ufuk: Daha çok gençtin be Ercüm. Karşına daha iyileri elbet çıkardı nasip ahh... Ee Orkunum iş başı ne zaman?

Bu gece giderim diye düşündüm ama konuşmadık Hakan'la.

Ufuk: Beyin çalışmana izin vericek mi? Onca erkeğin içinde hımm ne diyorsun?

Bir yandan da çekirdek çitleyerek konulmasına iki arkadaşıda kaşlarını kaldırarak baktılar. Bu ufuk tam mahalle teyzesi gibi dedikodu yapıyordu.

Ercü: Ben kız mıyım? Çalışıyorum ya yıllardır?

Ufuk: Ay yengem ay eniştem. Sende bir arayıp izin al tabi beyinden.

Oğlum bu çok tehlikeli ha vallaha. Semra teyzem az demiş bunun için. Çirkef dedikocu bişi bu.

Ufuk elindeki çekirdeği silkeleyip öyle konuştu.

Ufuk: Ufuk sizin için diyor guzum.... Arayın hadi hodrimeydan nesine?

Ercü: Mükellef rakı sofrasına!

Ufuk: kocalarınız onada izin vermez de neyse... Orkun kuşum okeymiyiz?

Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın. İlk Ercü sen ara şimdi hile yaptın der bu!

Ercü: Arıyorum...

Ufuk: Hoparlöre al yalnız.

Uğur böceğim 🐞: Aşkım... Şimdi bende seni arıycaktım çok özledim.

Sevdiğim❤: Bende seni özledim. Uğurum ben sana bişi sorucaktımda.

Uğur böceğim🐞: Sor ömrüm buyur.

Sevdiğim ❤: Halı sahada çalışmam senin için bir sorun mu?

Uğur böceğim🐞: O ne demek güzelim? Biri rahatsız edecek bişi mi dedi? Hakan varken kimsenin götü yemez ama.

Ercü Ufuğa kapak hareketi çekip devam etti sevdiği ile konuşmaya.

Sevdiğim ❤: Bu zevzek kardeşin senin izin vermiyceğini idda ediyorda.

Uğur böceğim🐞: Gülüm onu niye adam yerine koyuyorsun ki? evlensek bile sen çalışmak istersen çalışırısın. Bırak o boş boş konuşsun.

Sevdiğim ❤: Tamam aşkım çok öptüm kapatmam gerekiyor dalga geçiceğini bir salak varda.

Uğur böceğim🐞:seni seviyorum bebeğim.

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin