B. 38

648 97 50
                                    

Nuran: Kötü bir rüyaydı annem hadi bakalım hastanede torunlarıma.

Hakan.... Bişi olmasın onlara nolur?

Olmıycak güzelim gel kasma kendini. Arkaya annemin kucağına uzan güzelce.

Başına sakinlemesi için öpücük kondurup hızla şöför koltuğuna oturdu.

_______________________________________

Acil kapısının önüne gelene kadar sakinliğini korumayı başarmıştı Hakan. Orkunu sedyeyle alan doktor hemen doğum doktoruna haber vermiş o sırada Hakan'dan gerekli bilgileri almıştı.

Oğlum kızıma göre kilo olarak daha geride doktor sıkıntı yok demişti sıkıntı yoktu.... Sıkıntı olmamalıydı! Eşim çok ağrısı var doktor gelene kadar bişi yapın!

Hemşire: Sakin olun beyefendi dılarda bekleyin biz serum takıp rahatlamasını sağlıycaz.

Olmaz olmaz anne bişi de ben bırakmam eşimi çocuklarımı.

Nuran: Bırakmıyoruz oğlum bırlılır mı hadi müsaade edelim işlerini yapsınlar hadi Hakanım.

Hakan çaresizce gözleri kapalı eşine baktı içi gidiyordu onu böyle görmeye dayanamıyordu.

Ama anne kırgın bana hiç öyle bakmazdı güzelim. Şimdi bıraktım sanar gönül koyar köşede dururum ses etmem de onlara Orkunum küs bana.

Orkun gözlerini duydukları ile zorlukla aralamış, ağlayan sevdiğine üzülerek bakmışyı. Doğum doktoru da gelince Orkunu muayene edip yatış yapmasına karar vermişti.

Doktor: Hakan bey endişe edilecek bir durum yok. Tedbir amaçlı takipte olslım. En azından bu akşam burda olmasında fayda var.

Orkun iyi ama dimi? İyi olucak bebeklerimizde iyi?

Doktor: Merak etmeyin kontrolümüz altında. Şimdi biraz uyuyup dinlensin, sizde dinlenin lütfen.

Nuran: Teşekkür ederiz doktor. Allah razı olsun sizden.

Hakan çekinerek uyuyan eşinin elini tuttu, öptü. Çok şükür iyilerdi. Çok kırılmıştı o bakışları aklından çıkartamıyordu. Omzuna dokunan şefkatli elle kendine geldi.

Nuran: Oğlum çok kötü rüya gördü ondan. Sakın alınıp gücenme eşine olur mu?

Annem çok seviyorum ben onu. Oğlumuz onun gibi olsa kıskaçlıktan deliririm okadar. Orkun okadar özelki, acaba benim bir yanlışım mı oldu niye öyle etkilendi.

Nuran: Yok evladım yanlışın filan. Hormonlardan oluyor uyanınca düzelir merak etme.

Bir kaç saat sonra Orkun hafif sancı ile açtı gözlerini yanı başında ellerinin üstünde gözleri yorgun uyuyan adama iç çekerek baktı.

Bir rüya onları bu hale getirip eşini perişan etmesine, çocuklarını nerdeyse kaybetme noktadıns getirmişti.

Aklına gelen korku ile tekrar ağlamaya başladı.

Yavrum ne... Uyandın çok şükür... Gülüm doktor... Sancı sancısı var! Doktor!

İyiyim iyi telaş yapma. Dün bebeklerim.... Çok korktum ben ondan.

Hakan gözlerini kaçıran adama kırgın baktı. Demekki atamamıştı içinden rüyanın etkisini.

Olsun gülüm gelip bir kontrol etsinler ben çıkıyım... Sigara içerim.... Anne sana emanetler.

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin