Yalçın: çok mu kahve içti bu kafa atta gitmiş çünkü. Hadi toparlanın gidelim mahalleye kaynanam mantı yapmış.
Uğur: Yuh nerden biliyon lan!
Yalçın: Minik kuşum story atmış.
Lan öyle olmazmı niye bişi demediniz?
Uğur: Hadi kardeşim olur aynen öyle olur. Watpatt hikayesi mi aq.
______________________________________
Hakan yol boyunca düşündü durdu. Arkadaşları haklıydı. Bu ufaklık resmen onun tüm dengelerini altüst etmişti.
Tebessüm etti kendi kendine,
Ulan Hakan iki hafta önce yoktu bu oğlan gül gibi yaşıyordun. Şimdi 3 saat görmedin diye elin ayağın titriyor.
Uğur: Ne güldün öyle eniştemizi mi düşündün?
Sanki başka bir şey düşüne biliyoruzda. Bakalım o ne diyecek istiycek mi beni?
Yalçın: Niye istemesin kardeşim taş gibi adamsın. İşin gücün halin vaktin yerinde. Ufuğum olsa zevzek zevzek ben varırdım abi derdi.
Uğur: Lan harbi derdi. Ne acayip çocuk benim kardeşim karışmış olabilir mi hastanede?
Anan kopyala yapıştır yapmış sizi nereye karışıyor?
Üçlü anlamsız goy goyları ile yolu gelmişlerdi bile Orkunlar ise evde onların gelmesini bekliyordu.
.
.
.
Ufuk: Daldın gittin kardeş anlatmadında neler oldu Hakan abi ile baş başa kahvaltılar filan.Ercü: Ne kahvaltısı lan? Yuhh seni abilerin mekana mı götürdü seni!
Ne var oğlum he beni götürdü.
Ufuk: Abooow Hakan abime bak dudu durdu bizim poniçe vuruldu ha.
Ercü: Ben şok ben iptalim kardeş.
Ne abarttınız be! Altı üstü kahvaltı. Şey dedi ilk ve son getirdiği kişiymişim öyle dedi.
Ufuk: Nikahına beni çağırr sevgilimmmm..... İstersen şahidin olurum... Senin....
Hep beraber gülüyorlardı şimdi. İlk toparlanan Ercü olmuştu.
Ercü: Şimdi sen bir halt anlamadın normal yani bilmiyon abimi.
Ufuk: Aynen kankim.
Ercü: Aşk meşk bunlar yok abimin veri bankasında. Rivayete göre doğuştan aldırmış bizde kolu komşu yalancısıyız.
Ufuk: Bazı mekanlar üç Dalton kardeşlere özeldir. 1. Mekan meyhane, 2. Mekan Hakan abinin ev biz ikimiz çok sınırlı giriş yaptık okadar kutsal mekan!
Ercü: 3. İse ormandaki kahvaltıcı. Oraya biz bile giremedik düşün. Yani kardeş hayırlı uğurlu olsun Abi sana abayı yakmış.
Ufuk: Sen peki sende durumlar ne?
Orkun mutluluktan gözleri parlıyarak bakıyordu iki gence.
Ercü: Tipe bak oğlum. Belli boş değil buda.
Dış kapının önündeki korumalara selam verip zili çaldılar. Nuran hızlıca gidip açtı kapıyı.
Nuran: Hoş geldiniz oğlum. Bizde sizi bekliyoruz heyecanla geçin geçin.
Hoşbulduk annem, Orkun iyi mi?
Nuran: İyi iyi şükür Ufukla, Ercü oğlum geldi de kafası dağıldı gülüyorlar hep.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Teen FictionYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...