B. 19❤️‍🔥

1K 118 97
                                    

Ufuk: Tamam kocacım te Allah'ım...

Cümlesi bitmeden yeniden kavuştu sevdiği pembeliklere... Ufuk acemice karşılık veriyor, tatlı tatlı inliyordu.

Geri çekilip Yalçın gözlerine kitlendi.

Yalçın: Seni o eve yollamam! Evimize gidelim mi kelebeğim? İstemezsen evlenmeden dokunmam sana söz.

Ufuk: Yollama sevgilim senin olmak istiyorum.

Yalçın: Ölürüm yoluna sevdiğim.

_______________________________________

❤️‍🔥Smutçuk

Ercü: Immmm.....

Uğur: Ercümmm... Dur aşkım! Ercü ahhh... Durmazsan duramıycam ilkimiz arabada olsun istemiyorum.

Ercü: Uğurummm tamam bari yaedım et canım acıyor.

Uğur: Ercüm kudurtma beni. Zor duruyorum. Sadece rahatlıycaz ahh kime ahhh...

Ercü çoktan elini kemerini çözdüğü pantolonun içine atmış sertleşmiş penisi çekmeye başlamıştı.

Uğur elinin altında nabız gibi seyiriyordu ve bu Ercüye hiçte yardımcı olmuyordu.

Ercü: Uğur deliricem sende... Immm bana dokun.

Uğur elini eşofman ve iç çamaşırına attıp Ergün'ün de yardımı ile dizlerine kadar indirip yeniden kucağına alfı sevdiği oğlanı.

Elinin birini erkekliğinden sarıp çekmeye başladığında araba sıcak ve şehvetten buhar olmuştu.

Uğur diğer elini Ergün'ün deliğinde dolaştırıyor hafif dokunup baskı uygulayarak kucağındaki oğlanı delirtiyordu.

Ercü: Bur-da ahhh olmaz.

Uğur: Şşşttt rahatla bebeğim çekmeye devam et erkeğini! birlikte rahatlıycaz güven bana asla...immm istemediğin bişi yapmam.

İkiside birbirine bu güne kadar tatmadıkları zevkleri yaşatarak sona ulaşmışlardı.

❤️‍🔥Bitti

Uğur alnını sevdiği çocuğun alnına yaslayıp, dudağına masum bir öpücük bıraktı.

Uğur: Teşekkür ederim sevgilim.

Ercü: Seni seviyorum Uğurum. Kızdın mı bana?

Uğur torpido gözünden ıslak mendil alıp kendini ve sevdiğini temizliyordu ki, duydukları ile duraksadı.

Uğur: Ercüm bak bana bebeğim. Pişman mı oldun sen? Niye kızayım güzel bebeğim?

Ercü: Asla pişman değilim. Başlattım ama sonunu getirmedim diye dedim.

Uğur şefkatle öptü sevdiğini hızlıca temizleyip giydirip bu kez kucağına yan oturtup öptü güzel yanaklarından.

Uğur: Sevdiğim, biriciğim onunda vakti gelicek. Hem şu söz işini atlatalım annem konuşup çıtlatmış annene. Gelip bizde seni isteyelim hayırlısı ile beklemeyiz evleniriz ne dersin?

Ercü mahçup utangaç ama mutluydu sevdiğinin kollarında.

Ercü: Olur sevgilim beklemeyelim. Uğur ben senin kollarında çıtkırıldım bişi oluyorum niye böyle?

Uğur: Hahahaha güzel bebeğim sanırım hormonlardan. Aynı cinsiyetli birliktelikler de bir baskın, birde fenimen taraf oluyor.

Ercü: Ben kız gibi mi olucam hihhh!

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin