Gerçekten tuhafmış. Bakalım çalışırken nasıl olucak.
Ufuk: Valla bende heyecanla en önden izliyor olucam. Aşırı heyecanlı bir ortam bence.
Ufuk sen yorulmuyormusun? Boş konuşmaktan yani yorar adamı.
Ufuk: Kalbimi kırdın derdim ama aşırı gevşeğim. Haydi gidelim de dondurma ısmarla bana benim dükkandan.
İlahi Ufuk çok yaşa emi!
_______________________________________
Orkun akşam yemeği sonrası annesin bol bol temmihi ile çıkmıştı evden. Yürüyerek 10 dakikada gelmişti Sahaya. Etrafına bakındı ama sahada maç yapanlar dışında kimseyi yani Hakanı göremedi.
Yazahaneye doğru adımladı kapıyı tam açacakken geriye çekilen kapı ile yere kapaklanmak üzereyken sert kaslı gövdeye çarpıp tutundu.
İyimisin ufaklık? Bende seni arıyordum şimdi iyi oldu.
Niye geç mi kaldım? 10 gibi dedin ama! Saat daha 9:30.
Ufukla çok mu takılıyorsun oğlum sen az yavaş motorun soğusun.
Afedersin farkında değilim.
Bozulma hemen, benim yarım saatlik işim var sen takıl burda ben gelince işi anlatıcam sana.
Ercü: Hakan abi duş berbat ben sahayı temizliycem nasıl yapsak? Bir el atsan abim.
Oğlum işim var lâ melahat teyzeyi iğneye götürcem diye söz verdim.
Ben yaparım hem işim bu değil mi? Selam kardeş Orkun ben.
Ercü: Aleyküm selam hoşgeldin, hayırlı olsun gel Orkun kardeşim seni allah yolladı.
Lâ bi durun daha dakka bir gol bir. Ey madem hızlı gelmeye çalışırım. Ercü bu ufaklık buralar sana emanet!
Orkun eline tutuşturulan kova deterjanlarla soyunma odalarının içine girdiğinde nerdeyse hormon ve ter karışımı o boğucu kokuyla nefes alamadığını düşündü.
Üstündeki tşört çıkartıp burnuna sardı maske misali. Suyu kovaya bolca da deterjan ekleyip dolmasını beklerken. Yerdeki terli firmaları alıp yan taraftaki makinalaeın olduğu yere adımladı.
İşi bittiğinde hayli yorulmuştu ama soyunma odasıda tertemiz olmuştu.
Bir sonra ki maç için içeri girenlerden şaşkınlık hayret nidaları duyuluyordu.
Dinlenmek için Ercünün yanına gidip bir bardak çay alıp yanına geçti.
Ercü: Oğlum millet seni konuşuyor helal olsun bal dök yala olmuş odalar, kabinler.
Tek çocuğum ben babayıda erken yaşta kaybedince anneme her işte yardım ede ede biraz hijyen takıntılı birine dönüştüm galiba.
Ercü: Seni alan yaşadı valla ha. Kaçırmayıp ben mi alsam napsam?
Ercü göz kırpmış Orkun utanmıştı. Bu tip şakalara alışık değildi genç çocuk.
Ercü: Şaka kardeşim, bizde yanlış olmaz korkma. Sen dinlen az ben arada kantine bakıyorum.
Aradan biraz zaman geçmişteki otoparkta maçtan çıkan gençler Orkun övüp duruyordu. Hakan gurur duydu oğlanla.
Selamun aleyküm gençler. Ufaklık sen neler yalmışsın maşallah millet öve öve bitiremedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Teen FictionYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...