B. 29

790 103 71
                                    

Yalçın: Seni çok seviyorum kelebeğim.

Ufuk: Hazır yumuş yumuş oldun. Hakan abi ile biraz konuşsan mı şu it... Neyse adı lazım değil ile sorun yaşıyor.

Yalçın: Haberim yoktu fıstığım. Konuşurum tabikide istersen yarın tatil manga yapalım hep birlikte?

Ufuk: Çok güzel olur aşkım. Hemen yazıyorum bizimkilere.

Yalçın kucağındaki minik adama aşkla bakmaya devam etti.

_______________________________________

Orkun okuldan sonra Hakan'ın şirkete girmesi gerektiği için evde tek kalmak istememiş şimdilik kendi evinde yaşıyan annesinin yanında almıştı soluğu.

Nuran: Yesene oğlum yemeğini. Beğenmedin mi yoksa? Başka bişi yapayım hemen.

Yok annem okulda geç yemiştim, acıkmamışım henüz.

Nuran tereddütke oğluna bakıyordu. Sonunda uzatmamaya karar vererek konuya girdi.

Nuran: Oğlum mutlu musun? İki dir çok dalgın, durgun görüyorum seni.

Orkun aklındakini annesinden saklamamaya karar verdi.

Annem Hakanımla çok mutluyum. Aklıma takılan çözmeye çalıştığım bişiler var.

Nuran: Anlat bitanem birlikte bir hal çaresi bulalım.

Orkunun gözlerinin içi gülüyordu. Kalkıp ikisinede çay koyup koltuğa kuruldu.

Annem vizeler yakın o bir dert ya yapamazsam diye korkuyorum. İkincisi Hakanımın sınıfta bir şerefsiz var bana askıntı olmuştu tesadüf aynı sınıftalar kocamın başına bela olucak diye kaygılanıyorum.

Nuran: Hakan aklı başında üstelik sözü dinlenilen bir adam bence o hakkından gelir. Asıl mesele bunlar değil gibi dökül bakalım.

Gözünden de hiç bişi kalmıyor annem.

Nuran gözkırpıp oğlunu cesaretlendirdi. Anne oğul hep çok yakın olmuştu, utanma olmazdı.

Biraz mahrem bir konu offf. Annem Hakan için için çocuk istiyor. Ama okuluma bana engel olmaktan çekiniyor.

Nuran: Yani muhakkak ister. Sen bu kanıya nerden vardın?

Şeyyy yaparken işte... Offf prezervatife boşalınca hep morali bozuluyor, yüzü düşüyor. Oh be söyledim!

Nuran: İlahi çocuk hiç güleceğim yoktu. Çok yaşa emi Orkunum.

Biraz güldükten sonra yüzü ciddi bir ifade aldı.

Nuran: Bak oğlum çokta karışmak istemem. Neticede sen aklı başında bir çocuksun. Gelelim erken mi diye sormaya korkmana.

Şey erken mi?

Nuran: Sen hazır mısın bu sorumluluğa? Bu yıl öyle böyle yarılandı. Önümüzdeki yılda hamilelikle biter gider dert değil.

Nuran: Bak güzel oğlum, sen benim en kıymetli varlığımsın. Senden olan da misliyle kıymetli. Bakmaktan korkma ben varım. Benim korkum sırf eşini mutlu etmek istediğin için ortaya bir can getirmemen.

Orkun başı önünde düşünmeye başladı annesin söylediklerini. Haklı olduğu yerleri tarttı kafasında. Nuran hanım da çayları tazelemek için mutfağa geçti.

Geri geldiğinde yalnız değildi. Hakan salonun kapısında durgun yerdeki halıyı seyreden eşine kaşlarını çalarak bakıyordu.

Yavrum neyin var? Bıraktığımda iyiydin be gülüm. Kötü bir haber mi aldınız? Ha annem beyi var yavrumun?

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin