2. Sezon 9. bölüm

568 68 83
                                    

Kısa sürede bağ evine ulaşmış Özgür üst kata valizleri çıkartırken, Selim de mutfakta malzemeleri yerkeştiriyordu. Beline dolanan kollar yaslandığı sert kaslı sırtla yüzünde istemese bile güller açıyordu.

Özgür: Bebeğimi doya doya sevmek için izin istiyorum efendim.

Selim: İzin verilmiştir sevgilim. Özgür indir Özgür başım döndü.

Birden Özgürün omuzunda bulunca kendini feryat etmişti tatlı tatlı. Sanırım o gece bu geceydi.

_______________________________________

Salondaki koltuğa oturan Özgür, Semihide kucağıba oturtmuştu. Ateşli bir şekilde öpüşüyorlardı. Özgür'ün dili Semih'in ağzının içini yeniden talan ederken elleri açıkta duran tşörtten içeri kayıp belini okşuyor kucağındaki oğlanı zevke getiriyordu.

Selim farkında olarak kucağında ileri geri sürtünmeye başladığında Özgür sertçe belini sıkmış sadece kucağıbdaki tatlı bebeğin ne yapıcağını beklemeye başlamıştı.

Selim üst kata çıkıp onun için kendini hazırlamak istiyordu. Tam öpüşmeyi bölücektiki Özgür taptığı dudaklardan ayrılıp alnını alnına yasladı.

Özgür: Durmalıyız küçük prensim.

Selim tam idrak edememiş yeniden dudağına atılmak istediğinde Özgür nazikçe onu durdurmuştu yine!

Selim: İs... temi... yorsun....

Kucağından aniden kalkan sevgilisi ile bu kez şaşkınlığa uğrayan Özgür olmuştu.

Özgür: Yavrum öyle değil. Deliriyorum ama hazır olmadığın bişi yapmak istemiyorum.

Selim: Bir kaç aydır her yaşamaya çalıştığımda iterek mi? İstemiş halin bu mu? Gururumu yerle bir ederek mi? Daha öpüşmekten ileri gidemedik biz.

Özgür: Selim bebeğim gel oturup konuşalım güzellik. Bak sikim ne halde ama durmak zorundayım senin için.

Selim göz yaşlarını tutamamıştı daha fazlası olduğunu hissediyordu. Bişiler son bir ayda sevdiğini engelliyordu.

Selim: Bıktın mı? Başka.... Offf Allah'ım! Başka biri mi var?

Özgür: Selim kızıyorum sevgilim. Yok senden sonra yok bana sadece sen.

Elini uzattığında iki adım geri çekildi Selim. Çok kırgın ve üzgün hissediyordu. Bu geceyi hiç böyle hayal etmemişti.

Selim: Yalnız kalmak istiyorum. Hatta Eve dönmek istiyorum ama yapamam dimi hıçk... Babamı kırmaktan ödün kopar ama beni paramparça edersin.

Özgür: Hayır hayır uzaklaşma benden. Bilmediğin şey....

Selim: Artık bilmek istemiyorum. Bu gece burda uyuyalım sabah erkenden gitmek istiyorum.

Arkasını dönüp koşarak odaya çıktı kapıda Özgüre ait çantayı odadan çıkartıp kapıyı kilitledi ardından gelen Özgürü duymak bile istemedi.

Banyoya girip küveti sıcak su ile doldurup içine girdi. Hüngür hüngür ağladı saatlerce su ılıyınca çıkması gerektiğini hatırladı.

Belki de Özgürü dinlemeliydi. Buna karar verip giyinip alt kata adımladı. Telefonla konuşan sevgilisinin kendisinden bahsettiğini anlayınca merdivene oturup dinlemeye başladı.

Özgür: Hayır anne söyleyemedim. Zaten girmiyceğim için bir önemi yok! Şuan bombok ettim zaten herşeyi. Hayır Amerika işini unut! Selim asla ailesini bırakmaz bende onu bırakmam. Bende seni seviyorum annem.

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin