Bilmem romantik ve uzun uzun olmasın mı?
Orkun eriyorum, bitiyorum oğlum!Romatik pek anlamam öğrenirim gülümde... Tadını alırsam zaten bırakmam uzun uzun öperim o iş bende.
Hakan çok ayıp hiç utanmıyorsun sen offff kızardım ben!
Daha çok kızartıcam ben bebeğimin yüzünü utanma bitanem tamam sustum uzak durma benden söz uslu durucam.
Tamam istesemde duramıyorum zaten sevgilim.
Hakanın canı....
______________________________________
Diğer evde sofra hazırlıkları yapılırken Ercü kalbi heycanla çarparak elindeki anahtarı kapıya yerleştirip içeri süzüldü.
Uğurun odasının kapısına gelip nefesini düzene sokmaya çalıştı. Hafifçe tıklatıp ses gelmeyince kapıyı araladığında gördüğü manzara ne kalbine nede alt tarafına iyi gelmemişti.
Üstü çıplak omuz kasları yüz üstü yatmasının etkisi ile görsel bir şölen sunuyordu Ercü için. Yüzü hafifçe kapıya dönük şişmiş dudakları okadar öpülesiydi ki.
Ercü içindeki sesi durduramamış elleri hafif dalgalı dağınık saçların içinde gezintiye çıkmıştı.
Uğur'u seyre ve sevmeye okadar dalmıştıki aniden yatağa çekilip Uğur'un altında kaldığında kesik bir çığlık çıkmıştı sadece ağzından.
Uğur: Ohhh misss tıpkı gerçekte olduğun gibi bebek gibi kokuyorsun Ercüm.
Burnunu boyun girintisine sokup iyice koklayıp ince deriyi dişlerinin arasına alıp emdiğinde Ercü istemsizce inlemişti.
Uğur: Bir gün bu rüyanın gerçeğini yaşamak nasip olucak mı bana! Şu pembe dudakları her gece rüyamda değilde gerçekte doya doya öpe bilicek miyim?
Uğur iç çekip pembe dudakları keyifle öpmeye başlamıştı. İlk kez rüyası bu kadar sahici gelmişti. Uğur dahada hırsla öpüyordu aşık olduğu oğlanı.
Uğur: Immm bu uzak ara en güzel rüyam bebeğim. Ercü çok seviyorum oğlum seni Ercüm...
Ercü sadece öpüşlerine acemice karşılık veriyordu. Şuan yaşadığı mutluluk tarif edilemezdi. Öpüşmek ten ikisinide dudakları şişmiş ve kızarmıştı.
Alınları bir birine yaslı soluklanıyorlardı ki,
Ercü: Bende seni seviyorum Uğur.
Uğur şokla yataktan kalktı. Ercü rüyada konuşmazdı hiç. Rüya görüyordu dimi?
Uğur: İlk kez konuştun rüyamda ulan Uğur delirdin gerçek sanıcak kadar delirdin.
Ercü kıkırdamıştı Uğur'un bu şapşal haline.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Teen FictionYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...