2.Sezon 10. Bölüm❤️‍🔥

466 58 50
                                    

Asla izin vermiyorum. Gidemezsin ne demek gitmek benim bizim suçumuz ne yavrum?

Selim: Susmak baba... Susarak en büyük suçu işledin. Ege geldi ben gitmeden uğrar veda ederim.

Özgür: Hayır hayır bırakma beni sevgilim lütfen. Yaşayamam sensiz yaşayamam.

Kapıdan çıkarken göz yaşlarını serbest bırakıp hıçkırarak ağladı Selim.

_______________________________________

Uzaktan ismini duyuyor ama gözlerini açamıyordu. Genç çocuk kaskatı bir şekilde uzanıyor göz yaşları yanaklarını ıslatıyordu.

Selim... Selimm aç yavrum gözlerini. Deliricem Selim lütfen uyan!

Selim'in aklından binlerce düşünce geçiyordu. En son Ege onu almış gidiyordu.

Özgür: Güzelim kasma kendini. Hay bin kunduz! Ne görüyorsun aşkım uyan!

Selim aniden gözlerini açıp karşısında Özgürü görünce bağırmış kanepenin ucuna kaçmıştı. Özgür neler olduğunu anlamaya çalışmaktan yorgın düşmüştü.

Özgür: Selim benim Özgür! Yaklaşmıyorum sen korkma sakın. Su su.. Getiricem sen sadece derin derin nefes al.

Selim de neler olup bittiğine bir anlam verememiş sakince denileni yapmış nefes alıp vermişti.

Özgürün uzattığı suyu kana kana içtikten sonra biraz olsun sakinleşmişti. Şuan bağlı evindelerdi.

Selim: Beni kaçırdın mı niye yine burdayız?

Özgür: Teknik olarak sen beni kaçırdın buraya sevgilim. Baş başa olalım dedin ama sanki yaramaz fikirlerin var gibiydi.

Selim: Sevişmek için gelelim istemiştim. Nerden biliyim yalanlarla etrafımı sardığınızı!

Özgür: Sevişmek! Hop hop güzellik ne yalanı neler oluyor bitanem. Bir saat önce geldik bağ evine, uyuyordun arabada buraya taşıdım şimdi bu haldeyiz.

Selim: Rüya.... Hayır gerçekten oldu kanmam sana. Amerikaya gitmek istediğini biliyorum. Annen, annem herkes desteklemiş bende ayakta uyumuşum.

Özgür sertçe bedenini koltuğa bırakıp başını geriye yasladı.

Özgür: Yine yine bu mesele. Artık rütin oldu bu konu yavrum yeter. Bir ay önce konuştuk bunu dedem teklif etti, sana geldim duyar duymaz.

İki eli ile tırnak içinde işareti yapıyordu. Belliki bu konuyu çok konuşmuşlardı. Bir anda Selim hatırladı tüm o konuşmaları. Sevgilisi ilk ona sormuş birlikte gitmek isteyip istemediğini. Aslında hiç niyeti yoktu ama yinede Selim'e danışnadan red etmek istememişti.

Selim: Rüya çok gerçekçiydi sevgilim. Özgür... Küsme bana rüya gördüm.

Özgür: Gel kucağına ödümü koparttın utanmadın bir türlü.

Boynuna sokulup sarılarak sakinleşmeyi beklediler. Özgür iç çekerek Selim'in yüzünü görmek için ondan biraz uzaklaştı.

Özgür: Selimim biliyorum zamanında hoş olmayan şeyler yaşattım sana. Bilinç altında aşamadığın yaralar...

Selim: Hayır değil öyle değil. Söylerim ama küsmenden korkuyorum.

Özgür: Açık ol bana nedir sıkıntı biliyim.

Selim: Özgürüm haftalardır düşüncelisin, dalgın banada dokunmak istediğimde... Şey oluyor işte kaçıyorsun. Sonra Ufuk dayımla benimle ilgili emin olman konulu konuşmanın sonu duydum şimdi bu haldeyiz.

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin