O yüzden evladın say beni. Sevdiğim en afillisinden teklif patlatmazsam adam değilim. Annem söz verdik saysan beklerim gülüm okulunu neyin bitirir öyle evleniriz.
Zorlanam onu hiç bişi için. Benim diyim gerine gerine benim sevdiğim benim ailem onlar diyim.
Annem Allah'ın emri peygamber efendimiz kavli ile beni de evlafın sayar oğlunu bana emanet edermisin?
______________________________________
Ne diyon annem? Benide evkadın satar mısın? Sevdiğimi emanet eder misin bana?
Nuran ve Orkun çok şaşırmışlardı Hakanın bu hareketine. Orkun artık göz yaşlarını tutamıyordu.
Yaa Hormonlarım zaten kötü başım çok ağrıycak senin yüzünden. Hep ağlattın beni.
Ağlama güzelim, kıyamıyorumda yanlış mı yaptım ha söyle bitanem. İstemez misin? Dedin di ya sahada off aklıksız Hakan. Ağlama kurban olduğum demedim üzülme sen.
Nuran: Başımda bir deli vardı, iki deliyle ne yapıcam ben bilmem. Oğlum mutlu oldu ondan ağlıyor.
Evlenirim ben senlen sevgilim. Annem vermezse kaçarım bile çok seviyorum ondan ağlıyom hep.
Olur mu dedin sen! Ömrümmmm ömrümmmm ben daha çok seviyorum lan çok seviyorum.
Nuran: Hay Allah'ım Hakan oğlum ver vazoya koyalım çiçekleri. Haa hafta sonu Semra teyzenleri al gel usulünce iste oğlumu.
Tamam annem sen nasıl istersen öyle yaparım. Gülüm de ne isterse tabi. İstersin dimi?
Nuran çıkınca Orkun tatlı tatlı baktı sevdiği adama. Sonrada sokuldu koynuna, sımsıkı sardı belinden.
Hakanım okul okuycam ya ben. Gerçekten senin için sorun değil mi?
Niye sorun olsun bitanem? Hem belki birlikte okuruz fena mı olur?
Okulamı dönüceksin gerçekten mi?
Hakan tek kaşını kaldırıp sorgular şekilde baktı sevdiğine. Ağzını açmadan Orkun tatlı tatlı konuştu.
Aynı okul ayyy şahane olur. Ama çok kıskanırım ben seni. Çok yakışıklı benim sevgilim. Offf yüzük takınca kimse cesaret edemezdimi alkım? Hem ben birde çok çok öperim okulda ama mahallede olmaz ayıp.
Sikerler romantik anı....
Hakan Orkunun dudaklarına yapışmıştı bir anda.Sevdiği O kadar masum okadar güzel anlatıyordu ki içinde ikisinin olduğu hayallerini. Dayanamamıştı Hakan daha fazla.
İki yumuşak et parçası bu kadar lezzetli olamazdı. Hakan sertçe emince Orkun inlemişti ağzının içine doğru.
Nuran kapıdan onları görünce utandırmamak için kapıdan seslendi.
Nuran: Orkunum Selma teyzen çağırdı Hakan yanında bir saatliğine gidip geliyorum ben.
İkili gerçekliğe bu sözlerle dönmüş, kapı sesi ise Orkunu utandırmıştı.
Yavrum kızdın mı? Dayanamadım çok çok güzelsin. Ulan Hakan yiyon bokları sonrada hep özür!
Orkun aniden başını kaldırıp sevdiği adamın önce gözlerine sonrada dudaklarına baktı.
Kucağında devam edelim mi? Bu çok kısacık bişi oldu da.
Ha...!Ölümüm elinden olucak çocuk. Doyamadım zaten gel sevdiğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Novela JuvenilYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...