B. 7

1.2K 122 124
                                    

Nuran: Bende Oğlumda kıyameti koparttık olmaz bu iş diye. Amcasıda sünepe herifin teki. Kimse dur demedi bu pisliğe. Yol kesmeler, tehditler başlayınca üniversitesi için burayı yazıp resmen kaçtık.

Şerefsiz piç, biz yanınızdayız yalnız değilsiniz. Semra teyzem de gelir şimdi yanlız bırakmaz seni. Ben çözücem ana sana söz ben çözücem.

_______________________________________

Orkun saatlerce uyumuştu. Vücudu yaşadıklarından onu korumak için bu yolu bulmuştu sanki.

Eli titreyerek telefonuna gitmişti. Bildirim sesi gelince ister istemez ya o adamsa diye düşünmeden edemişti.

Cesaretini toplayıp telefonu eline aldı sonunda. Baktığında Hakan'dan bir sürü mesaj olduğunu gördü. Bu tebessüm etmesine neden olmuştur.

Diğer mesajlar Ercü ve Ufuktandı. İyi olup olmadığını merak etmişlerdi. İkisinede iyi olduğuna dair kuşa bir mesaj atıp kuşa bir duş almak için banyonun yolunu tuttu.

Sıcak duş gerçekten de iyi gelmişti. Bornozuna sarılıp odasına geçti. İçerden annesi ve Semra teyzesinin sesi geliyordu.

Giyinip mutfağa yanlarına gitmeye karar verdi. Mutfak kapısına elin koyup annesine seslendi.

Günaydın annem ne yemek var?

Nuran sevinçle dönüp kucaklayıp öptü oğlunun yüzünü.

Nuran: Semra teyzenle mantı yaptık, en sevdiğin tatlı profiterol var. İstemem dersen sen söyle hemen yapar alırım.

Ellerinize sağlık yerim annem zahmet etmişsiniz. Eline sağlık Semra teyzem. Ufukta gelsin yememiştir o daha arıyorum ben.

Semra: Ayy çok yaşa delirdi meraktan mahalle dedikoducusu. Orkun nasıl Orkun uyandı mı? Çağırda darlamasın artık beni.

Orkun hızlı aramadan Orkunun numarasına dokunup aradı. İlk çalışta açıldı.

Ufuk: Kardeşim...

Telefonun başında Çaresiz Hakan Altun gibi mi bekliyordun biraderim?

Ufuk: Çok şükür sevdiğimiz bizi bekletmedi hemen aradı. Nasıl oldun kardeşim aklım hep sende.

İyidir gel annemler mantı yaptı yeriz birlikte.

Ufuk: Adamsın adam! Aklım birde yiyemiycem korkusu ile mantıdaydı ha kardeş yalan yok.

Ufuk garip bir şekilde Orkuna iyi geliyordu. Bu yeni şehir, bu mahalle ve Hakan. Aklına düşen isimle bu kezde onu aradı.

Uzun uzun çaldı, tam kapatacaktıki ses geldi diğer taraftan.

Orkun... Aloo Orkun sen misin?

Benim... Müsait değildin galiba sonra şey edeyim.

Sana hep müsaitim... İyimisin hoş ne kadar iyi olunur o ayrıda.

İyiyim ben teşekkür ederim herşey için.

Etme yavrum iyi ol hep iyi ol. O iş bende kafana takıcağın hiç bişi yok rahat ol.

Başını belaya sokma benim için Hakan lütfen.

O nasıl laf lan. O it bana bi bok yapamaz! Tövbe küfür ettiriyorsun. Akşam Uğur larla gelip anlatıcam zaten sen sıkma canını.

İş iş kaldı, Ercü tek yetişemez ki onada yazık.

Senin vicdanlı yüreğine kurban olurum çocuk. Korkma mahalleden yardıma gidicekler aklın birde onda kalmasın.

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin