B. 37

652 95 227
                                    

Ufuk: Aynı anda desek ya ben tutamıycam yoksa çenemi malum çenem zaten.

Ercü: Çok heyecanlı hem anne hem dayı olarak offf bu mal haklı tutamıyorum bende.

Bir iki üç diyince aynı anda kardeşim. Elinizi verin lan selena mı çağırıyoruz? Öfff neyse ne!

1.......
2.......
3.......

_______________________________________

Ufuk: Oğlum olucak!

Ercü: Erkek!

Orkun: Bir Kız bir Erkek!

Hep bir ağızdan şaşkınlıklarını dile getirdiler.

Yalçın: Tebrikler kardeşim ikiz babası olmakta çok yakışıcak koçuma. Lan amcalarının balları hepsi.

Uğur: üç böceğe bir prenses lazımdı.

Ercü: Ohhh rahatladım çok mutluyum oğlum çok.

Ufuk: Bu niye torpilli aşkım? Niye onda iki tane var! Sen beni iyi sie...

Uğur: Sus terbiyesiz! Yalçın sustur şu manyağı tövbe.

Yuh be Ufuk bunuda kıskanmazsın! Üzülme ne olur, çalış seninde olur.

Bunları söylerken Ufuğa dil çıkartıp dahada kızdırıyordu oğlanı.

Orçun: Abi bende istiyorum! Gidip bana koca bulalım ya offf.

Başını kaldırdığında arabanın başında ona sinirli bir suratla bakan Aydın görmeyi beklemiyordu. Neye kızdı bu adam diye düşünüyordu. Anlamışmıydı yoksa.... Yok yok anlamamıştır.

Yalçın: Evde deli bir değil oğlum iki tane. He abim he alalım nerde satılıyor bul. Aydın sen bekardın dimi kardeş?

Aydın şaşkın hemen toparlanıp cevap verdi.

Aydın: Şeyy evet... Bekarım Yalçın Bey.

Yalçın: Deli seversen sana bunu verelim. Orçun ne diyon Aydın olur mu?

Orçun: Aydın'da bana bakardı ya zaten... Şey... Yani lafın...

Aydın: Bakarım...

Orkun bastı kahkayı. Onun gülüşü ile birlikte keyifle gülüyorlardı. İkisi için  de çoktan ateş bacayı sarmıştı.

Oooo Aydın sen bizim oğlana mı yandın? Hiç belli etmedin?

Ufuk: Aydın abi ciddi alıcıysan konuşalım. Dükkanın önünü kapatma bak.

Ercü: Oğlan da pek boş değil gibi. Surata bak surata!

Uğur: Yalçın hazır hastanedeyiz doktora göster bunu bu utanmayı öğrenmiş.

Orçun: Sıçtınız sıvayın böyle olmadı. Adamın azcık meyli varsa bile kaçar.

Aydın: Yok çok meylim var. Tövbe kaçmam... Sus Aydın sus! Ne gevşek ağzın varmış.

Yalçın: Lan bunlar ciddi ciddi.....

Orçun: Kızdın mı abi?

Yalçın: yok oğlum şaşırdım. Ani oldu ne bilim. Gidip çay çorba bişi için açılın bir birinize. Sonrası sonra artık.

Aydın: Vallaha mı abi? Şey bey... Beyim yok oda kocam gibisinden şey oldu.

Aydın sus oğlum batıyorsun.

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin