Orkun Hakan'a yanaşıp,
Bu gece o gece olsun mu koca ayım?
Vallaha mı?
Hı hı....
Yalçın: Güzelim benim gülme ama ben çok fena azdım ne zaman gider bunlar?
Ufuk: Hadi yeter herkes evine kocamı özledim ben! hepinizin gözünden belli gözünüz göz değil hayde evli evine!
Yuh!
_______________________________________
Hakan&Orkun ❤️🔥Smut
Hakan.... Durma Ahhhh...
Yavrum hiç niyetim yok! Bebek vizesini almışım duranı sie...
Terbiyesiz ımmmm.... Kimse seni Orası aşkım Hakan geliyorum çok çok güzel!
Sikemez gülüm korkma! Gel Hakanın canı gel gece uzun, gece bizim.
Orkun iki taraftan da boşalmış, bu sırada Hakan'ın penisini içinde kasılarak sıkıştırmıştı.
Gülüm deliricem çok iyi! İçinde olmak yavrum offff...
Hakan altında mayışmış oğlanın içinde hızını temposunu düşürmeden gidip geliyordu. Çok geçmeden tüm sıvılarını keyifle içine bıraktı.
Mutlu oldun mu sevgilim? Hakan dur ahahah...
Çok çok mutlu kocan yavrum. Çok güzel sıcacık kocamın içi doyulmıyor güzelime.
Hiç beklemeden sertliğini içine yollamıştı. Orkun da ellerini boynuna bacaklarını da sıkıca beline sarıp kendini hazzın içine bırakmıştı.
❤️🔥Bitti
İkili sabaha kadar bir birlerinin olmuş, yorgunluktan Orkun uyuyana, kadar Hakan durmamıştı.
Tıpkı diğer iki evdeki azgın aşıklar gibi.
.
.
.
Ufuk evin içinde üzerinde popunun yanaklarını ortada bırakan, üzeri askılı saten pijaması ile eşinden kaçıyordu.Yalçın: Kelebeğim kaçmanın sana bir faydası yok. Eninde sonunda içinde olucam!
Ufuk: Yok mümkün değil! Hele ki öğrendiğin şeyden sonra sağ çıkamaz popişim. Sindir hazmet yarın gece seninim.
Yalçın: Oğlum gel buraya delirttin beni zaten! Sikim kalkmış koşuyorum deli dana gibi. Gel çocuk yapıcaz.
Ufuk: Deli adam yapalım ondan gittim doktora ya zaten. Şimdi şart mı? Koca sikin .... Kocam bu bu kadar büyük müydü?
Ufuk durup baktığı sırada Yalçının kolları arasında hapsolmuştu bile.
Yalçın: Ne oldu güzelim? Anlat anlat zevkli oluyor dinlemek.
Ufuk yutkundu bundan kaçış yoktu. Hoş kaçmak değil eşinin olmak istiyordu.
Yalçın&Ufuk ❤️🔥Smut
Aniden kucağına zıpladı. Yalçının direk gibi erkekliği saten pijamadan deliğini zorluyordu.
Nefesini dudağına üfleyerek dil darbesi attığında Yalçın kararmış gözlerle bakıyordu sevdiği oğlana.
Ufuk: Bugün Doktor dedi ki, Eve gidince söyle kocana seni bir güzel doyursun erkekliği ile dedi. Sonra dedi ki doyana kadar durmasın sakın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Novela JuvenilYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...