Dördü de ağızları bir karış açık bulundukları yeri sindirmeye çalışıyorlardı.
Aydın: Zenginsiniz de bu ne aq. Kendinize sitemi diktiniz?
Zevzevk... Kocası ne ki bu ne olsun.
Şimdi Orçun ve Hakan yine yeniden tartışıyorlardı. Bizim muhteşem dörtlü el ele yeni hayatlarına gülümsüyordu.
_______________________________________
Üçüzleri ilk doğum günü
Selim: Sevgilim düzgün tut. Tutamıyorsun yamuk oldu o balonlar!
Özgür: Yavrum yapıyorum beğenmiyorsun. Hem organizasyon şirketinden gelicekler gel otur kızlarımızla oynayalım.
Selim: Nasıl da zaafımı biliyor. İyi havuzda lar Berra ve Furki ile gidelim bizde biraz serinleriz.
Havuz başında kucağında Derini hoplatan Berrayı görünce Selim çok sinirlendi.
Selim: Berra! İndir o cadıyı hemen. Furkan aferin ne güzel sahip çıktın hamile bu kız hamile.
Berra ağlıyordu onu gören Derin, Damla ve Deren üçlüsü de bastı yaygarayı.
Furkan: Aferin kardeşim aferin. Aşkım gel havuza girelim mi iyi gelir bebeklere de.
Berra iç çeke çeke onayladı sevdiği adamı. İkizlere hamileydi ve Selim abilik taslıyordu ona.
Selim: Kızlarım anne kızmadı,aptal anne üzdü teyzeyi.
Berra: Aptal değil benim kardeşim doğru konuş.
Hep birlikte gülünsüyorlardı şimdide. Yine bir arada sevgi dolu yuvalarında.
Hakan'dan
Ailemi kaybettiğim gün herşey bitti sanmıştım. Dünya ya küsmüş bırakmış vazgeçmiştim. Bir daha mutlu olamam sanıyordum.
Sonra o geldi mahalleye. Gelmedi güneş gibi aydınlattı hayatımı. Bana yeniden yaşama sebebi verdi. Bir amaç bir gaye. Bana kaybettiğimi değil belki ama koskocaman bir aile bahşetti.
En başta sevgi verdi. Annesini annem bildim. Arkadaşlarını kendi kardeşim. Yetmedi yavrum verdikçe arttırıyordu mutluluğumu. Mutluluk oluyordu onun olduğu her yer.
Şimdi iki minik bebeğimin bebekleri ile büyümelerini izliye biliyorum. Sevdiğim adam sayesinde. Tüm yaralama ilaç oldu, sevgisi ile sarıp sarmaladı.... İyikim oldu.
Koca ayım... Ne ne oldu sen hiç ağlamazsın. Kötü kötğ bir haber mi aldık?
Yavrum mutluluktan doldu gözlerim. Yaşkandık be gülüm. Bak torunları olan bir ihtiyar sayılırım.
Ödümü kopardın Hakanım. Hem kim yaşlandı diyor? Benim kocam hep çok yakışılık ve.... Azgın. Yani daha çokkk var yaşlanmaya.
Hımmm napim yavrum dayanamıyorum sana çok güzelsin ilk günkü gibi.
Berra: Baba... Sizde gelsenize şu çok güzel.
Geliyoruz bebeğim....
.
.
.
Hep bir ağızdan iyiki doğdun şarkıdı söylenip üçüzleri pastayı ellemeden zap edip, birde fotoğraf çekilmeye çalışıyorlardı.Herşey bitip bebişler uykularında teksiz yanlarında herkezin elinde limonata, soğuk kahve çay değişkenli içecekleri ile bir birlerine bakıyorlardı.
Ufuk: Kim derdiki Ordu'nun mahalleye gelmesi hepimize gerçek aşkımızın kapısını açmak için bir fırsat sunucağını.
Yalçın: İyiki kelebeğim iyiki.
Ercü: Orkun... İyiki sen kardeşim.
Uğur: Aynen bebeğim iyiki kardeşim iyiki sen.
Ufuk: küçük bal kabağım....
Orçun: Çok seviyorum hepinizi be!
Sus be ağlıycam şimdi.
Sakın yavrum hep gül, hep gülün hepimiz evlatlarımız ile.
Selim, Özgür, Furkan ve Berra sımsıkı sarılıp gökyüzünde katan yıldıza karşı dilek dilediler....
Dilekleri belliydi....
SONSUZA KADAR MUTLU YAŞAMAK ❤
Son......
Gökten üç elma düştü. Yazar açtı birini yedi tek değildi sevdiği ile bölüştü❤
Diğeri kahramanlarımızın başına düştü sevgi ile💕
Son elma siz okuyuculara hak ettiğiniz sevgiyi size verebilecek kişi ile bölüşün diye😍❤
Yazar kaçar Eylül'de ölmezse sağ kalırsak yep yeni hikayelerle kavuşmak dileği ile❤
Kendinize dikkat edin irtibatı koparmayalım✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Teen FictionYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...