Chapter 29

195 20 13
                                    

Probudile su me jake zrake sunca. Polako sam otvarala oči i protezala se cijelom svojom dužinom. 
'Jutro honey'-rekao mi je Luke i poljubio me. Bio je to blic kiss. 
'Heej'-rekla sam i uzvratila mu kiss. Bila sam mu prislonjena uz leđa..obgrlio me je tako da se nisam mogla izvući. 

'Idem se tuširati.'-rekla sam mu i poljubila ga u obraz. Vukla sam bijelo plahtu od svile za sobom jer nisam imala ništa na sebi. Bila sam potpuno gola. Krenula sam polako da se ne spotaknem,ali me je Luke uzeo za ruku. 
'Mogu i ja sa tobom?'-pitao me i napravio PUPPY FACE. Nisam ga mogla odoljeti,ali ipak. 
'Zašto hahah?'-pitala sam ga. Jako glupo pitanje,ali haj' 
'Zato što te ne mogu odoljeti.'-ustao je bez odjeće na sebi,uzeo me u naručje i odveo nas do njegove tuš kabine. 
Topla voda nam je pokrivala tijela dok smo jedno drugo mazili. 
'Ovako bih mogao do kraja svog života.'-rekao mi je dok je mazio moj vrat svojim usnama. 
'I ja isto.'-ako ćemo iskreno,uživala sam. Voljela bi da ovo nikad ne prestane. 
Kada smo završili sa tuširanjem omotali smo jedno drugom ručnik oko struka i krenuli se obući.

'Što ćemo danas raditi?'-pitala sam ga dok sam držala neku majicu u ruci. 
'Idemo malo šetati. Ok? jedino ako ti hoćeš?'-ljubav moja. 
'Okeej..can't wait!'-rekla sam i nasmijala se na njega. On mi je također vratio osmijehom i nastavio vi se oblačiti. 
Dok sam nekako spontano navlačila majicu buljio je u mene i smijao se. Kada sam pratila njegov pogled..išao mu je ravno na moje grudi. 

'Jooj Luke!'-rekla sam i nasmijala se. 
'Sinoć nam je bilo predivno'-rekao je i prišao me poljubiti. Ovaj put je kiss išao ravno u čelo.
Kada sam se obukla i obula izašli smo vani i šetali smo polako parkovima. Sjeli smo na jednu klupu i gledali djecu kako se igraju sa nekim spravama. 

'Hoće li se i naša djeca ovako igrati?-pitao me je Luke sa svojim najslađim osmijehom na svijetu. 
'Valjda.'-rekla sam i nasmijala se. Bože dragi na što on misli sve. 

Ušuškala sam mu se između ramena i posmatrala svu onu djecu. I on je isto tako. 
'Iva,pogledaj ko ide!'-rekao mi je Luke dok se polako ispravljao. 
'OmG,pa to je Michael! Luke ajde idemo odavde.!'-rekla sam mu jer nebih mogla sad...ma razumjete me. 
'Ne,što fali? Valjda će proći samo'-rekao je i nabacio smiješak. Valjda me je to utješilo. 
Samo sam molila Boga da nam Michal ništa ne kaže.
Međutim moja želja se nije ostvarila. Why!?

'Zar stvarno Luke? Zar stvarno Iva?-rekao je Mikey tihim glasom,dok mi se je približio licu. 
'Ej stani malo.'-rekao mu je Luke dok ga je svojom rukom izmicao od mene. 
Bila sam jako preplašena. Nisam znala što u ovom trenutku. 
'Šta? Ti ćeš meni reći da stanem?! Ti?!'-rekao je Michael. 
'Da ja! Nedam na nju jeli ti jasno?!'-i Luke se isto počeo derati kao i Michael. Samo sam ih gledala i bila ljuta na samu sebe jer je ovo sve zbog mene. 
Oni su se samo nastavili svađati. I meni je došlo tih pet minuta. 

'Stanitee!! Zar mene niko ne pita šta ja želim? Nećete vi odlučivati o mom životu već ja!'-rekla sam sa povišenim glasom. Oni su me samo gledali. 
'Luke je bio uvijek uz mene. Ti si me Mikey čak i prevario!'-opet sam dodala. 
Uzela sam Lukeovu ruku i rekla 'Idemo Luke..ne želim više da kvarim svoj život'-on je isto uzeo moju ruku i krenuli smo malo brže ovaj put. 

'Iva,ti si samo moja!! Samo mojaa!'-čula sam kako se Mikey dere na daljini. Nisam se htijela okrenuti. Nit želim. Ja mislim da sam ovaj put dobro postupila. 

Nakon nekoliko minuta hodanja smo svratili malo u Mc'Donals. 
'Izvolite gospođo. Za vas?'-rekla mi je cura koja je radila u Mc'Donalsu. 
'Ja ću jedan obični hamburger,veliku colu i pomes.'-rekla sam i sačekala Lukea. 
'I ja ću isto tako.'-rekao je Luke. 
Malo smo sačekali,platili i uzeli hranu. Sjeli smo za stol i nisam mogla odeljti mirisu ove hrane. Od ovoga bi mogla živjeti. 
Počela sam jesti kao slon. Luke me samo gledao. 
'Debela moja'-rekao mi je i uštinuo me za obraz. 
'Nisam debela.'-rekla sam punim ustima.
'Ma šalim se. Ti si meni najzgodnija cura na cijelo planeti'-rekao mi je. I bolje mu je da je tako haha. 
'Ljubaav moja.'-rekla sam mu i izvadila mobitel da uslikamo jednu sliku za instagram i ostale mreže na kojima imam račun. 
Uslikala smo jedan ludi selfie i prvo sam ga stavila na Instagram. Za opis sam stavila "bae". Ne želim da izazovem neku reakciju sa tim opisom ali et. 
Mobitel mi je svake sekunde vibrirao od obavjesti za tu sliku. Komentare ću pročitati kod kuće kad stignemo. 

Michael's P.O.V.

'Ash ja ne mogu da vjerujem!'-rekao sam Ashu dok sam grubo prolazio rukom kroz kosu. 
'Pa šta ti je rekla?'-pitao me. 
'Rekla mi je da će biti sa Lukeom jer je uvijek bio uz nju. Luke se počeo svađati samnom i rekao da neda na nju. Ona ga je uzela za ruku i otišla. Nije se ni okrenula za mnom.'-rekao sam mu. 
'Jooj..popričati ću ja sa njom da vidim šta će meni reći.'-rekao mi je Ash. To mi je malo olakšalo.
'Hvala ti bro'-rekao sam mu i sjeo na kauč i ušao na instagram. Iva je stavila njihovu sliku. 
Opis me je još više iznervirao. 

End of Michael's P.O.V.

Stigli smo kući. Jako sam se umorila pa sam odmah legla na krevet. 

'Umorna a?'rekao mi je. 
'Previše'-rekla sam mu. 
'Oćeš masažu. To specijalni doktor Luke super radi. Tebi ću besplatno'-
'Ajd može,ak' je već besplatno.'-rekla sam. 
'Hoćeš da ti izmasiram komplet tijelo?'-pitao me
'Logično!'-rekla sam i nasmijala se. 
'E onda ćeš ljubavi morati da budeš gola. Sorry. Ali tako nauka govori.'
'Lukee!'-rekla sam i skinula se. 

Počeo je masirati od glave. Tako dobro masira. 
'Pa ti stvarno dobro masiraš'-rekla sam začuđeno. 
'Pa hej,nebi se ja zvao Luke Hemmings.'-rekao mi je,i na to sam se nasmijala onim svojim ludim smijehom. Više nisam osjetila da me njegove ruke masiraju već sam osjetila njegove poljubce po mom vratu. 
'Luke,rekao si da ćeš samo masirati!'-malo sam povisila glas iako su mi njegovi poljubci pasali. 
'Ooo'-rekao je,i kada sam ga pogledala imao je PUPPY FACE. Uvijek ovo radi. Zna da sam na to slaba. 
Okrenula sam se i ovaj put sam bila normalno na leđima. Samo sam ga gledala,povukla za kosu i približila ga ka svom licu. 
'Vraže jedan.'-rekla sam i dala mu jedan duugi MAKE OUT.

Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now