****NAKON 4 MJESECA **** (Molim vas da na kraju pročitate A/N)*****
'Luke želim još spavati'-rekla sam kao malo dijete i pokrila se glavom sa jastukom.
'Moraš na termin,saznajemo napokon spol'-uzvikao je veselo. Da,napokon saznajemo spol naše bebice. Ne mogu vam opisati koliko sam sretna zbog ovog. Jednostavno ne mogu dočekati da se rodi. Previše sam nestrpljiva kao i Luke. Koji kako kaže jako nervozan jer nikad nije bio otac.
Ovaj put sam se jako bojala. Već sam jedno dijete izgubila. Moju Darcy.. Odavno joj nisam otišla na grob. Danas ću.
'Iva!'-dozivao me je Luke,te sam se trgla iz razmišljanja. Pogledao me je upitnim pogledom,te sam samo slegla ramenima. Nisam mu htijela reći svoja razmišljanja. Ne želim da mu kvarim raspoloženje. Želim da bude sretan...
'Idem se obući,pa možemo krenuti'-rekla sam,te krenula prema ormanu. Ovih zadnji 4 mjeseca,sve se je promjenilo. Postala sam poznati model Victorie Seceret i jako dobro zarađujem. Čak sam i radila shootinge u trudnoći,jer kao nikad nisu vidjeli zgodan model u trudnoći,kao što sam ja.
Davala sam razne intervjue,i sada me novinari jednostavno ne puštaju na miru. Stalno su mi pred kućom. Lukea smaraju raznim pitanjima kao i mene. Sjela sam sa Lukeom i rekla mu da se nikako ne treba obazirati na komentare da ga varam ili slično,to nikad ne bi uradila. A i on sam zna kako je kad si slavan.
Obukla sam obične hlače i majicu,te starke jer sada je ne moguće hodati u štiklama ili slično. Bolovi u leđima me ubijaju preko noći. Ali sve su to simptomi da je beba ok. Tako sam barem pročitala.
Kada sam napokon bila spremna,pogledala sam se na ogledalo. Stomak mi je baš onako ajmo reći ogroman,što je malo čudno za 4,5 mjeseci. Ali ok.(*****)
'Dobar dan,imam zakazan termin'-rekla sam nekoj gospođi na šalteru.
'Iva'-rekla sam te je ona kimnula glavom i dala mi znak da mogu ići.
Krenuli smo liftom na 3. sprat. Bila sam jako nervozna.
'Luke ja sam nervozna'-rekla sam te se je on nasmijao.
'I ja sam previše,jer jedva čekam da saznam kojeg je spola naše dijete.'-rekao je te sam ga poljubila na blic,i krenula prema ordinaciji.
Pokucala sam i čula ženski glas u znaku da je slobodno.
'Oo,dobar dan gospođice Iva,uđite'-rekla je sa velikim osmijehom.
'Hvala vam'-ljubazno sam se nasmijala te sjela na stolicu pored.
'I,kako napreduje trudnoća,da li je sve ok?'-pitala me je.
'Sve je u redu za sad. Samo imam jake bolove noći u predjelu leđa'-objasnila sam joj sve šta se dešava.
'Draga to je normalno za skoro 5 mjesec. A sada možeš leći da vidimo napokon spol.'-rekla je sretno. Stvarno volim ovu ženu.
'Jaoo majko,uzbuđen sam previše'-kukao je Luke dok mi je ona stavljala neki gel po stomaku. I ja sam bila. I stvarno ne mogu dočekati.
'Slobodno se opusti,biti će i meni lakše'-rekla je doktorica,te sam je poslušala.
'Jesi spremna da ti kažem'-rekla je nakon nekoliko minuta.
'Rođena spremna'-rekla sam,dok me je ona srećno gledala u lice,što je dobar znak ne?
'Roditi ćeš blizance. Dječaka i djevojčicu'-rekla je te sam vrisnula od sreće.
'Molim? zezate me?'-rekla sam te sam počela plakati od sreće. Sišla sam sa kreveta i jako zagrlila Lukea. Bili smo oboje sretni. Ne mogu vam opisati ovaj trenutak.
'Pošto znamo da su dvojke,morate biti oprezniji. I imati ćeš malo jače bolove,ali to nije toliko strašno. Kod mene možeš doći kada te god nešto muči u vezi ovog,ali ugl. sljedeći termin nam je za dvije sedmice'-rekla je te sam veselo kimnula glavom.
'Da li su bebe dobro'-pitao je Luke.
'Naravno,sve napreduje dobro'-rekla je te smo se pozdravili i napustili ordinaciju.
(****)
'Ljubavi,ne mogu ti opisati koliko sam sretan'-rekao mi je Luke dok sam se ja izležavala na krevetu i jela palačinke.
'Ni ja,pogotovo da nosim blizance'-rekla sam.
'Uhm,večeras te vodim negdje'-rekao je te sam ga upitno pogledala.
'Nadam se da ti nije problem nigdje ići zbog hodanja ili..?'-pitao me je nervozno.
'Ne boj se. Nije.'-rekla sam te ga poljubila u obraz.
'Gdje idemo'-pitala sam ga,da znam šta da obučem.
'Vidjeti ćeš,a sada idemo uslikati jednu sliku za instagram tako da naši fanovi znaju šta će ih čekati'-rekao je te sam se nasmijala i kimnula glavom.
Nakon što smo uslikali par slika,odlučivali smo se koju da stavimo na društvene mreže.
'Meni je ova najbolja'-rekla sam te se je Luke složio sa mnom i oboje smo stavili na instagrame.