Chapter 9

379 27 1
                                    

"Michael nisam mu uzvraćala,kunem ti se.!" Nisam mogla zaustaviti svoj plač. 
Mikey je krenuo da se tuče sa Lukeom. Svašta mu je govorio dok je meni to teško padalo. Zbog mene. Zbog mene se svađaju dvojica braće. Ja sam kriva za ovo sve. Što sam ih ikako upoznala. Bolje je da ovog ništa nije ni bilo. Sve bio ovjde bilo bolje bez mene. Svake veze imaju "happy time" a moja...moja ima...mah..najbolje bi bilo da preselim u svoju kuću. Da skroz zaboravim na sve ovo. Da počnem sama živjeti svoj život. A ne ovako. Ali kako? Kako bez Mikeya? Kako? Nikako. Oni još malo imaju turneju. 100% bih išla s njim. Ali sada..baš na ovo vrijeme je bila ova stvar sa Lukeom. 
Čula sam neki glas kako me doziva.

"Iva! Iva! Iva,jesi ok?" Mikey je govorio plašljivo. A ja u svojem razmišljanju sam bila zaspala. Na onom odurnom mjestu. Vidjela sam Lukea kako sjedi u ćošku pognute glave. A Mikey je bio više mene i držao svoju ruku na mojoj glavi. 

"Dobro sam. Šta se desilo?" Samo sam bila ustala,pa sam ono bila kao zombi. 
"Bila si previše pijana pa si pala sa stepenica. Mislio sam da si gotova." Čekaj? Samo malo..pa zar je ono bio san?
"Čeek..zar se ništa više nije dogodilo." Bila sam zbunjena. Govorila sam još žmirući..nisam bila još ustala kako treba. "Jeste! Da ! Dogodilo se!" Luke je ustao i počeo se derati. 
"Ja sam kriv Iva za sve ovo. Jednostavno te ne mogu odoljeti ok? Izvini za sve. Bio sam pijan. Nisam znao šta radim. Izvini molim te." Bio je muško,pa nije zaplakao. Ja sam i dalje osjećala bol između nogu. Shvatam da je bio pijan,ali...zašto se ovo sve događa baš meni? 

"Znam Luke da si bio pijan,ali trebao si imati barem zrno pameti u sebi!" 
"Ivaaaa! Nisam se mogao suzdržati. Bila si gola,tako hot i nisam mogao! Izvini! Nikad se više neće desiti. 
"Iva od sada si uvijek uz mene,Luke sada ti je oprošteno zbog alkohola,ali da si bio trijezan nikada ti ovo nebi oprostio" I napokon se Mikey javio. Nisam ni primjetila da su Ash i Cal bilo naslonjeni na vratima. 
"Hvala ti bro. Iva nadam se da si dobro?" Luke se stvarno brinuo za mene. Duša draga. Znam da je ono bilo sve zbog alkohola. Nadam se da se ovo nikad više neće ponovitii. I daj Bože da se ovo sve brzo zaboravi. 
 
Nakon 2 sedmice
-----------------------------
"Iva jesi li spremnaa!?!" Čula sam Mikeya kako se dere iz hodnika. 
"Daa,evo samo da napravim kosu i dolazim!" 

Danas krećemo na turneju. Ja sam se oporavila. Jes da to nije baš lagana stvar za preboljeti,ali shvatila sam da je ono bilo samo zbog alkohola. Uzela sam kofer i opet pregledala jesam li šta zaboravila. Ponijela sam haman pa čitav ormar. Ipak vraćam se za 1 godinu..
Polako sam silazila niz stepenice. 

"Iva stvarno si spora!" Rekao mi je Mikey dok se malo smijao. 
"Nisi ni ti ništa bolji." Uzvratila sam mu i dala mu poljubac na blic. Polako smo krenuli u njihov Gus Bus. Nisam mogla dokčekati da opet budem u njemu. 

"Guuus Buuus jeejejejeje" Ponašala sam se kao malo dijete,dok su se dečki cipali od smijeha. 
"Odmah da razjasnimo,moj je veliki bračni krevet." Oglasio se Calum.
"Calum nije feer!" Bila sam jaaako ljubomorna jer ja fakat volim spavati na velikim krevetima. "Ja želim da spavam na tom velikom" Ja hoooću tamo nije feer hah. Znam da sam velika glupača,ali zašto propustiti tako dobro sjedalo haha. 
"Ako hoćeš da spavaš tamo,onda moraš spavati samnom" Molim? Hahah
"Caalum!!" Mikey se bio malo naljutio,ali on zna za šalu.

Kada smo se smjestili na svoje krevete,kod Caluma smo igrali istine/izazova. Moglo je tu stati gomila ljudi jer je bio veeeeeliki krevet. 
"Mikey istina/izazov?" Upitao ga je Cal.  
"Izazo bro." Jooj Mikey don't do that. 
"Uhvati snažno Ivu za grudi." Opaa hej nije fer,ali haj paše meni. Ali me je bilo sram pred njima. 
Mikey je uradio svoj izazov. Dok su svi govorilo op op. I tako je završila naša igra. Svak je bio u svojim krevetima. 

"Iva želim spavati s tobom!"    "Mikey ne može,premalo je ovdje." Jooj Mikey kao beba si.
"Dobro,ali zato sutra ćemo zamoliti Caluma da nam posudi onaj veliki pa da se možemo zabavljati."
"Okeeeej sada me pusti da spavam,jako sam umorna." 
"Okeeej baby" Poljubili smo se i napokon je otišao leći na svoj krevet. Nisam baš dugo spavala. Jer su se Luke i Ashton smijali do bola pa su me probudili. 
Osjetila sam da mi baš nije udobno u krevetu kada sam se okrenula vidjela sam Mikey pored sebe kako spava. A beba moja. 

"Mikeey! Ajde budi se!" Derala sam se na njega dok je on spavao kao mala beba.
"Samo još 2 minute" Rekao je još spavajući.

"Ajde evo stigli smo,ajde vodi me u šoping!! Molim tetetet!!!" Bila sam kao malo dijete koje želi svog novog medu.
"Etoo me kad si navalila." Mikey je ustao. Obukao se i krenuli smo u shopping. Bilo je raznih trgovina. Nisam znala od koje da počnem.

"Ja znam gdje ima kupiti dobrih stvari srce" Rekao je ono ponosno haha. Nezz kako da objasnim.
"Jooj Mikey ti mi se kao razumiješ u modu m'daj" Povukla sam ga za nos (gdje je veza? ahah).
"Želiš da vidiš?"
"Želim" 
Okej stvarno sam bila iznenađena. Mikey je kupovao meni,a nije me ni pitao sviđa li mi se ili ne. Stvarno ima dobar ukus. Wow. Mikeya je zvao naše zaštitare da nam pomognu nositi sve kese. 
Dok smo se polako vraćali iz shoppinga udarila sam u osobu koja mi je bila jako dobro poznata. Pamtila sam je po zlu.

"Iva to si ti? Vaau od kad te nisam vidio srce" Okej. Vidjela sam svog bivšeg dečka. Od kud on ovdje? I zašto me naziva srce. On je za mene sada samo obično govno. Zove se Leo. Prokleto ime. 
"Daa,hej!" Nisam znala šta da kažem. Mikey je bio puno iznenađen.
"Zašto je nazivaš srce? Ona je moja znaš to ?" Mikey je bio pomalo ljut. Ova situacija mi se ne sviđa nikako. 
"Oh izvini. Ali ja sam joj bivši dečko Leo. Drago mi je" Pružio je ruku. 
"Izvini,ali ko je bio Ivin dečko s tim tipom se ne pozdravljam. 
"Mikey!!" Tiho sam mu rekla i stala mu malo na nogu.
"Oh,nema veze." Leeeo bježi odaavde. 

"Ajmo Iva!" Mikey me povukao prema našem busu.
"Zdravo Iva" Rekao mi Leo.
"Book!" Uzvratila sam mu. Nismo se našli nadaleko od busa i dobila sam poruku. Ne poznat broj. 

"Ko bi ovo mogao biti?" Gledala sam u mobitel. 
"Ko je?" Mikey je isto gledao u moj mob. Malo me to nervira,ali haj ipak je on moje dečko. Mora znati sve. Kao što i ja znam njegovo sve. 
"Evo samo malo da otvorim." Otvorila sam poruku i počela je na glas čitati.

"Imaš veoma dobrog dečka. Jako te dobro pazi. Ali ti si samo moja,i kada ja poduzmem svoje stvari čak te ni tvoj Michael Clifford neće moći spasiti. Tvoj dragi Leo."

"Mikey ovo je Leo!!" Bila sam šokirana.
"Ne mogu vjerovati šta taj kreten želi. Iva ne boj se ja sam tu da te pazim."
"Ali Mikey sve je to ok,ali šta ću kada vi budete na pozornici.?"
"Pa biti ćeš s nama gore. Nikakav problem. I onako te već svi znaju."
"Ma nemoj" Leo! Leo iza nas! okej dosta je bilo"

"Leo koji ti je vrag?" Bila sam šokirana kada je ponovo došao iza nas. Mikey ga nije ni primjetio pa je otišao u bus a ja sam ostala sama sa Leom. 
O odjednom trrrzzz. Probudim se iz dubokog sna. "Oh,Bože koji san!"

Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now