Chapter 55-Blondie

100 12 6
                                    

"Iva!!"-rekao je jos jednom te svoje ruke prislonio na moja ramena. Gledao me je svojim plavim očima kao da hoće da me hipnotizira.

"Khm..molila bih te da skloniš svoje ruke"-rekla sam i odmaknula se. Pogledala sam u Jamesa koji već ludi od ljubomore. Uzalud sam se odmakla jer se je Luke ponovo približio meni.

"Zašto si skratila kosu"-rekao je i uzeo pramen moje kose..nisam mogla disati,a kamo li sta reci.

"I sada si plava...ja kako se sjećam bila si smeđa"-rekao je te sam ga pogledala oštro u oči.

"Neke stvari ne mogu ostati zauvijek Luke. Mijenjaju se."-rekla sam i krenula prema Jamesu,ali Luke mi nije dao mira pa me je uzeo za ruku i vratio me na isti položaj.

Gledao je u moju ruku na kojoj je blistao zaručnički prsten.
"Ja kako znam,prsten se ne nosi na tom prstu"-i buum. Nadala sam se da će skontati,ali ipak nije.
"Zaručena sam Luke"-rekla sam te sam osjetila kako moju ruku više ništa ne drži.

"Ti si šta?!"-rekao je pomalo glasno te smo pridobili pažnju nekoliko ljudi koji su bili blizu nas.
"Mislim da sam bila dovoljno jasna. Idemo James"-rekla sam i uzela Jamesa zaruku te krenula prema šanku.

"Koji sad jebeni James"-čula sam kako Luke viče iza nas,ali se nisam obazirala. Povukla sam Jamesa za ruku i krenula prema šanku. Volim piti. Čudno zar ne? I meni je bilo dok nisam pobjegla od sviju. Srećom James je bio tu da me spasi. 

'2 Jack Daniels-a'-rekla sam konobaru,koji je bio jako brz sa obzirom na gužvu,te nam je odmah donio piće i namignuo mi. Pogledala sam u Jamesa koji se ja samo nasmijao i stalno bio na mobitelu. Njega nikad nije bilo briga sad kad bi me neki momak tu uhvatio za guzicu ili tako nešto. Što mi jako smeta kod njega.

'Znači mene sad ovdje može neko jebat,a ti ćeš biti za tim glupim mobitelom'-rekla sam mu u lice i otišla plesati. Jednostavno sam samo htijela da se maknem od sviju. Pomalo sam osjećala munjenost od alkohola. Ne želim da se napijem baš sad.  Bojim se da ću uraditi nešto pogrešno. Ajde Iva pametna si ti. Makni se odavde-govorio mi je moj glasić,ali ja ga nisam slušala. 

Vidjela sam Lukea kako pleše sa nekom striptizetom i mene gledao stalno. Samo sam ga pogledala sa gađenjem i nastavila plesati. James nije dolazio da vidi gdje sam,na što se nisam začudila. Pogledala sam u prsten i bacila ga te sam samo čula jauk kraj mog uha. Zar sam nekog ošamarila?
Okrenula sam se naglo te mi je pogled bio mutan,ali nisam čekala te sam odmah počela sa svojim izvinjavnjem. 

'Ja..ovaj,izvini. Nisam gledala. Gle,stvarno mi je žao'-rekla sam i prošla rukama preko očiju da mi se vid obistri. 
'Sve okej'-MICHAEL?-Vid mi je došao na svoje mjesto,te sam ga ugledala ispred sebe. Momka kojeg sam cijelo vrijeme voljela. Zbog kojeg sam htijela umrijeti. Dati sve što imam. Sjećam se posljednjeg puta kad sam ga vidjela. Imao je crvenu kosu. Sada je plava. I više nije duga. Ošišao se. Oboje smo promjenili imidže kako ja vidim. 

Shvatila sam da previše gledam u njega te sam se zacrvenila.

'Iva jesi to ti?'-rekao je i stavio ruke na moje obraze,te je moje tijelo odmah reagovalo. Shvatio je to,pa se je nasmiješio. 
'Ovaj..moram ići'-rekla sam i krenula,ali me je on zaustavio. Okrenuo me ka' sebi i zagrlio. Snažno. Kao da će me u zagrljaju držati zauvijek. Nisam mogla normalno disati,ali mi nije smetalo. Naprotiv,pasalo mi je. Odavno nisam osjećala toplinu u nečijem zagrljaju.

I dalje je mirisao isto. Kao i prije. 

'Falila si mi jako'-rekao je,te sam se zaledila. Nisam znala šta da kažem.
'Mislim da ovo nije okej,čula sam da imaš curu. Idem'-rekla sam i izvukla se iz njegovog zagrljaja. Ne mogu ovo jednostavno.

'Iva stani,ne možeš samo otići kao i svaki put'-rekao je,a njegove riječi su me zaboljele. Dao mi je do znanja da nisam jaka. Da sam samo neka kukavica koja uvijek pobjegne,jer ne može sastaviti ni jednu rečenicu kada se nađe u nezgodnoj situaciji. 

'Navikla sam'-rekla sam promuklim glasom zbog alkohola i glasnog pričanja,zbog muzike.
'Hoćemo li izaći da popričamo'-rekao je,ali ga nisam slušala. Bacila sam torbu na pod zajedno sa časom Jack Danielsa,približila se njemu i spojila naše usne. I dalje je imao crvene usne koji su mi jako falile. 

Uzvraćao je. Znamo da oboje činimo pogrešku,ali ovo je jače od nas. 

------------------------------------------------------
SAMO HOĆU DA VAM SE ZAHVALIM NA 10.3K PROČITANIH. MENI OVO SVE JAKO ZNAČI. JER 10.3K NIJE MAL BROJ. 
Zahvaljujem se svakoj osobi,na pročitanom lajku,komentaru i voteu. Znate da na Wattpadu možete vidjeti odakle su vam čitaoci itd.. Ja sam se iznenadila kada sam vidjela da ima iz Njemačke,Švedske,Londona itd.. 
Možda to nije istina,ali meni ipak znači. Izvinjavam se,ako je nastavak bio smor živi,ali nisam znala šta drugo. Ly guys.. BYE <3 <3 


Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now