Taj plavokosi dečko pustio je jednu suzu izašao. Haha a Bože. Ja sam 100% u ludnici.
Nakon dvije sedmice
-------------------------------
Probudila sam se iz sna..imala sam noćnu moru.
"Mikeey!" Bila sam sva znojna. Blijeda.
Vrata su se brzo otvorila.
"Ivaa! Ti se sjećaš! Iva tako si mi nedostajala" Mikey me je jako zagrlio. Črvsto me pritisnuo uz sebe. Poljubio me.
"Mikey zašto si takav haha? Zašto sam ja ovdje ikako?" Smijala sam se jer mi je bilo sasvim neobično.
"Iva,dogodilo se nešto..što.." Uvijek je zastajao što je mene pomalo nerviralo. U jednoj minuti moja memorija se vratila meni. Sjetila sam se! Da jesam! Ne znam ko me je spasio kada sam pala. Ko?
"Mikey sjećam se svega. Ko me je spasio kada sam pala?" Bila sam još pospana,ali svaki Mikeyev pogled me mučio. Ne znam zašto.
"Ashton i Calum su te spasili...kada si pala nisam znao kako ću da te spasim. A onda su mi Ash i Cal javili da su te oni odveli u bolnicu." Rekao mi je to,ali ono mucajući. Oči su mu bile puno suza. Ljubav moja. Tako je milostiv.
"Aham..moram im se zahvaliti na tome. Ali zašto sam ja ikako ovjde. Nije mi ništa bilo zar ne?" Pitala sam ga sa velikim smiješkom,dok ga on nije imao. Zašto je ovakav? Uvijek je imao "smile" na svojim "red lips" a sada toga više nema..oh Bože..
"Iva..kako si udarila glavom od kamen kada si pala..." Izluđuje me sa ovim. Zašto jednostavno ne kaže.
"Daj reci..molim te nemam više živaca.!" Haman pa mi je pukao film.
"Bila si dobila amneziju. I 2 sedmice se nisi ničeg sjećala. Iva u tim trenucima sam htjeo da umrem. Nisam mogao nikako podnjeti to da me se ne sjećaš. Kada sam ulazio u sobu kod tebe ili neko drugi,ispitivala si nas kako se zovemo i to."
"Molim? Ja dobila amneziju? Pa da li će samnom biti sve ok? Bila sam preplašena.
"Da biti će sve ok"
"Pa zašto smo onda svi tužni. Mikey "Smile" ! Beacuse you can!" Gledao me ravno u oči sa onim svojim ne odoljivim pogledom. Imao je već smiješak na licu. Polako smo se približavali jedno drugome. Naše usne su već spojene. Počela je naša "zona ljubljenja". Niko od nas nije htio da prestane. Bilo je neodoljivo.
"Tako si mi nedostajala" Rekao je na trenutak,i ponovo nastavio. I uvijek se nađe osoba koja će to prekinuti. Ashton i Luke. Da,oni su nas prekinuli. Počeli su vikati ono "ooo oop op" Samo smo im nabacila smiješak.
"Iva kako si?" Rekli su mi Ash i Luke.
"Ma dobro sam. Hvala ti Ash puno što si me spasio. Ne znam kako da ti se odužim."
"Sve u redu,mala." Rekao je te mi namignuo. On je izašao,ali Luke ostao.
Još sam zaljubljena u Lukea,ali Mikey moj život..ne zaslužuju de ga prevarim s njim.
"Kako si Iva?" Rekao mi je Luke dok je tipkao nešto po mobitelu.
"Ok sam." Prevrnula sam očima. Mikey se samo smijao. Beba moja.
Doktor je ušao i pregledao me. Rekao mi je da sam ok i da mogu izaci van iz bolnice.
Spremila sam svoje stvari i krenuli smo kući. Vani nas je čekalo mnogo paparazza. Samo su mene ispitivali "Iva jeli ovo sve bilo zbog tvog dečka Michaela?" "Gospođice Iva da li je Mikey tebe spasio?"
I tako mnogo pitanja dok sve nije došlo jedno "Iva da li te je Mikey silovao pa si zato se bacila?"
Mikey je čuo to pitanje i krenuo udariti tog čovjeka,ali sam ga zaustavila.
"Mikey! To je sve normalno! Pa to su paparazzi,a ne.." Govorila sam mu tiho da nas nebi čuli.
"Iva ne mogu im dopustiti da ti to govore."
"Ma'daj pusti njih"
Bilo je tu i fanova kojim smo davali selfie. Progurali smo se kroz gužvu i sjeli u auto. Nije nam trebalo puno da dođemo kući. Kada smo stigli..Luke,Ashton i Calum si mi pripremili iznanađenje. Bila je tu muzika,bolje reći party sa 5 osoba.Ali nismo bili sami..bilo je tu nekoliko muškaraca i cura. Pili smo...jeli ma nema šta nismo radili. Bili smo previše pijani da se nismo mogli pomjeriti...Polako smo uzlazili uz stepenice. Niko nije znao gdje je čija soba,osim mene. Da ja sam samo tako bistra. Valjda sam je pogodila. Skinula sam haljinu koju sam imala tako da sam samo bila u grudnjaku i gaćicama. Bacila sam se na krevet i zaspala. Odjednom me je zvao neki čudan,promukli glas. Polako sam otvorila svoje oči i ugledala Lukea. On mene tačno ne može pustiti na miru. Bio je samo u boksericama.
"Iva tako si hot večeras!" Rekao je dok mi se polako počeo približavati.
"Luke pusti me! Nemoj mi to raditi!" Polako sam se počela derati. Al on je bio na mrtvo pijan. Počela sam kričati,ali me od muzike niko nije čuo..počela sam ga tući,grizti ali ništa nije uspijevalo. Razljutila sam ga! Uzeo je moj šal na kojem je pisala "5 Seconds of Summer" i stavio mi u usta tako da se moje kričanje ne čuje. Čak mi je i ruke svezao dok me je gledao sa svojim crvenim pijanim očima. Počela sam i plakati jer znam da nije svjestan toga što radi.
Polako je skidao sve što sam imala na sebi. Pa je onda prešao na sebe. Imao je samo bokserice,ali je i to skinuo. Iz svoje ladice izvadio malu crvenu kesicu (kondom) i stavio ga. Počeo me ljubiti po cijelom vratu,imam osjećaj da su mi nama ostale grozne masnice. Polako je prelazio na svaki djelić moga tijela.
"Iva ne mogu te odoljeti,jedva sam čekao ovu noć" Rekao je svojim odurnim glasom,a ja nisam ništa mogla reći. Samo sam se otimala ali ništa od toga da pobjegnem. Polako mi je raširo noge i znate već šta je bilo. Sve to je radio ubrzanim tempom tako da sam imala jaku bol. Od alkohola mu se čak nije ni spavalo. Nije htio da prestane! Nisam više mogla izdržati. Suze su mi se slijevale niz lice. Čula sam kako je neko ugasio muziku. Moj glas se i dalje nekako čuo. Luke je i dalje radio,a ja sam crkavala od boli.
Luke je izgubio kontrolu,nije čuo ni samog sebe! Čula sam jake korake na stepenicama i kucanje na vratima. Ta osoba nije mogla da uđe jer je Luke zaključao vrata. Počela sam vrištati da me čuju.
"Luke otvaraj!" Čula sam nečiji glas. Bio je malo poznat..ali i dalje ga ne poznajem jer sam u strahu. Doktor mi je rekao da poslije amnezije ne smijem imati ni malo šokova..ali evo sad..opet ću biti izgleda u bolnici.
Luke i dalje radi ono što mi je došlo da umrem. Od bolova da. Ubrzanim tempom.
Dok je ta osoba kucala na vratima Luke je prestao na neku sekundu i rekao
"Sve oke kompa" Rekao je zadihano.
"Oke stari" Čula sam da je to bio Calum. Zašto me Bože ne spasiš? Luke je malo usporio. Skinuo mi šal sa usta počeo me strastveno ljubit. Njegov jezik je istražio svaki dio mojih usta. Polako sam mu uzvraćala. O ne Bože! Ne smijem ovo! Ali jbg. Dogodilo se ono čega sam se najviše bojala.
"Luke molim te prestani! Boli me!" Rekla sam mu to u plaču dok me on ljutito pogledao.
"A sa Michaelom te nije boljelo?" Rekao mi je tako opasno kao da će me ubiti. Skontala sam da nemam šala na svojim usnama pa sam počela vrištati.
"Moolim vas spasite me!!! Mikey! Ash! Caal!" Luke me jako bolno pogledao.
"Čuješ li ti sebe?!" OmG ovo nije Luke. Ovo je neko drugi. Gdje je pravi Luke?
"Luke pijan si! Pusti me!" Zbog njegovog ubrzanog tempa nisam mogla skupiti noge,jako me je boljelo. Crkavala sam od boli. Ali on to nije osjetio.
Čula sam Mikeya kako govori da se vrata otvaraju ,ali Luke i dalje to nije htio.
"Iva večeras si samo moja!" Rekao je dok je i dalje bio na meni. Mikeyu su bili pukli živci pa je provalio vrata. Vrisunula sam. Luke se odmakao.
"Luke!? Iva?!" Mikey je bio iznenađen.
"Mikey nisam kriva,od alkohola sam slučajno pogriješila svoju sobu,bila sam zaspala,i on je došao zavezao me i silovao me."
"Iva dosta je! Dosta je!" Mikey se počeo derati.
"Mikey ovo je istina stvarno!" Plakala sam jer mi je ovo bio i stres i boljelo me je.
"Iva znam da je istina. Da li si mu uzvraćala?"
"Molim? Mikey? Ne vjeruješ mi?" Rekla sam sva u plaču
------------------------------------------------------------------------------------------
Evo jednog dugog nastavka. Stvarno sam se potrudjela da ga napišem :)) xd