Chapter 66-Keep my eyes on ring.

71 10 4
                                    

Lukeova faca je već bila tužna,jer je predpostavljao da odbijam.
'Ja,ŽELIM TI BITI ŽENA'-vrisnula sam glasno i veselo. Stavio mi je prsten na ruku,ustao i jako me poljubio. Svi su nam pljeskali i uzvikivali.. Najbolji dan u mom životu. 

'Volim te'-rekla sam mu na uho i jako ga zagrlila. 
'I ja tebe ljubavi'-rekao je te me poljubio u čelu.
Gledala sam u prsten koji je bio prelijep. 

'Lijep je kao i ti'-rekao je,izgledalo je kao da mi čita misli. Ali ipak,raznježile su me njegove riječi. 

'Stara kolegice'-prišla mi je Kylie

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

'Stara kolegice'-prišla mi je Kylie. Nisam je vidjela od srednje,i pojma nemam kako je Luke došao do nje.
'Kylie'-rekla sam i zagrlila je.
'Falila si mi stvarno,ali nikako da dođem do tebe. Na instagram sam ti slala poruke,ali ništa'-rekla je te sam se nasmijala. Sa obzirom to da sam postala celebrity i da ne mogu naći poruke od silinih fanova,ali nadam se da me razumije. 

'Sutra ćemo nadoknaditi kavom,ok?'-rekla sam,te je sa osmijehom kimnula glavom. Uzela sam neki sok za piti,jer ne želim da pijem alkohol.
'Hej ti'-djetinjasti glas me dozvao. Okrenula sam se svojom visinom,ali nikog nisam vidjela.
Osjetila sam da me neko bocka po nogama. Pored moje noge je stajao mali dječak,smeđe kose. Dječak koji je jako ličio na Michaela i koji je definitivno bio njegov sin.

'Hej'-rekla sam mu blago,jer ipak dijete je.

'I ti isto imaš veliki stomak kao moja mamica'-rekao je te sam mu se osmješila.
'Sa kim si došao ovjde?'-pitala sam ga i malo se sagnula njegovom visinom. Nisam mogla puno jer mi je stomak bio ogroman.

'Sa taticom,tamo'-rekao je i pokazao na Michaela koji je gledao prema nama. Vijest je ta da Michael čeka valjda novo dijete. Lijepo.

'Jack,nemoj zamarati tetu,idi igraj se'-od pojma nemam kud se je pojavio i Michael. Promjenio se je dosta. U pozitivnom smislu.

'Hej..'-rekao je malo neugodno.
'Hej'- uzvratila sam mu pozdrav,i pogledala u Lukea,na kojem se je mogla vidjeti ljutnja. 

'Izvini ako te je zamarao'-rekao je te sam se nasmiješila.
'Ne,naprotiv. Volim djecu'-rekla sam sa osmijehom.
'Čestitam ti na zarukama'-rekao je i pružio ruku kao u znaku rukovanja. Naravno,prihvatila sam i zahvalila se. 

***
Nakon duge noći i slavlja,više nisam mogla biti na nogama pa sam hodala bosa. Jako su me noge i kičma boljele da sam u jednom trenutku klonula. Nisam htijela da idemo kući,jer slavimo nešto jako bitno. Luke je sa svojim starim društvom,sa ponekom pivom. Nadam se da se neće napiti.

***'Luke ajde lezi,pijan si'-rekla sam mu dok me je on ljubio po vratu

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

***
'Luke ajde lezi,pijan si'-rekla sam mu dok me je on ljubio po vratu.
'Nisam pijan,ti si kriva što me privlačiš'-rekao je i skidao mi crnu haljinu sa tijela.
'Možda si zaboravio da sam trudna'-rekla sam sarkastično-'Pitao sam doktora!'-rekao je te sam ostala šokirana.

'Molim? Šta si ga pitao?'-ne zna sada da li sam ljuta ili šokirana.
'Možemo imati odnos sve do 7 mjeseca trudnoće'-rekao je i polako me polegao ne krevet. Nisam znala šta da mu kažem.

'Ali ne boj se,nisam toliko glup da te povrijedim. Samo si mi falila'-rekao je i još jednom me poljubio na blic i krenuo ka kupaonici.
'Hoćeš mi se pridružiti?'-pitao je tiho,te sam kimnula glavom. Uzela sam svoju kratku majicu za spavanje i novo rublje.

Polako sam ulazila u kupatilo,i Luke je već bio spreman. Nasmijala sam se samoj sebi,i razmišljala šta mu je sada u glavi. Polako sam zakoračila u kabinu i zagrlila sam ga.  Pojma nemam zašto,imala sam potrebu. Bila sam jako srećna. Beba,pa nadolazeća svadba. 

'Ljubavi,još samo 3 mjeseca,i naše bebe će doći na svijet'-rekao je jako nježno dok mi je masirao stomak.
'Da,jedva čekam'-rekla sam i poljubila ga.

'Razmišljao sam kada da bude vjenčanje,da li želiš kad se beba rodi,ili prije'-dobro pitanje Luke.
'Mislim da bi bilo bolje kada se beba rodi,lakše ću si naći haljinu'-rekla sam te se je on glasno nasmijao. I meni je bilo smiješno,ali istinito.

'Ja ne mogu dočekati dan kada ćeš mi reći "da"'-rekao je te su mi suze krenule na oči. Pojma nemam zašto sam odjednom ovako emotivna. Zagrlio me je ponovo,i gladio po kosi.

 Zagrlio me je ponovo,i gladio po kosi

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

'Ljubavi,nemoj plakati..I mene boli srce kada plačeš.'-ta jedna rečenica je značila čitav moj svijet.

****

Red Lips || Michael CliffordNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ