Chapter 70- Long Long after

41 4 4
                                    

Luke's P.O.V.

'Prestanite vas dvoje odmah'-naredio sam Elle i Natu (inače njihovoj djeci ako ste u nekom slučaju zaboravili). Od kako su krenuli u srednju nemogući su.
'Ali tata,zar nisi rekao da je danas auto samo moje'-rekla mi je Elle. Inače sada već odrasla djevojka. Predivna je i sva liči na mamu. Dok je Nate više mješavina mene i Ive. Ne može se baš odrediti.
'Da rekao sam i u čemu je problem'-upitao sam ih dok sam stavljao papire od firme u torbu.
'E pa ovaj ovdje nafurani kreten želi da su danas njegova. Iskreno zar to nije bio moj poklon za 18. rođendan'-namrstila se je. Jako je tvrdoglava. Kao Iva. Čista kopija.
'U čemu je ovdje problem'-javila se je ljubav mog života. Iako smo ajmo reci malo ostarili i dalje je ista. Nista se kod nje nije promijenilo.
'Mama molim te reci svojoj mezimici da mi je danas auto potrebno. Idem negdje sa Adrianom'-rekao je te sam se smijao situaciji.
'Pa da. Briga me za tebe i za tvoju curu. Ključeve nećeš dobiti. Bye'-rekla je Elle i brzo otišla van,dok je Nate ostao kao pokisnut. Žao mi ga je uvijek bilo ali nisam se mogao boriti protiv njih dviju jer su nemoguce kada se spoje zajedno u svađu.

'Onda ću uzeti taxi'-rekao je i izašao.
'Tako me podsjeća na mene'-rekla je Iva. Blago sam se nasmiješio. Rekla je istinu.
'Da. Svaki put kada je vidim,kao da gledam tebe. Preslikane ste'-rekao sam te je blago poljubio u čelo.

****
Iva's P.O.V.

'Ali mama jednostavno se ne mogu odlučiti kojeg volim'
'Kćeri ko su ikako oni'-ljubazno sam je upitala,inače ako ona osjeti malo arogantonsti u glasu ni ona neće biti bolja.
'Uhm znam mu samo ime oca jer ga on često spominje. Zove se Michael'-zapelo mi je nešto u želucu kada sam čula to ime.
'Navodno je umro od previše samoće. Tako mi je on rekao.'-rekla je ta sam samo kimnula glavom. Ako je istina da je Michael Clifford umro i da ga vise nema,onda je sudbina kučka.
Ne pamtim kada sam ga vidjela i stvarno me boli srce kada se podsjetim svega.
'Elle srce nemoj se viđati tim dečkom nije on dobar za tebe po tvojoj priči. Vjeruj mami'-rekla sam te je pomilovala po glavi. Ona je samo kimnula i nasmijesila se.

Ella's P.O.V
"Hej Zac"-nazvala sam ga jer ne znam sta je mami odjednom.
"Uništiti ću te"-rekao je i poklopio poziv. Ostala sam zbunjena i preplašena. Nisam znala sta da radim,ali mama bi mi pomogla u svakoj situaciji.
'''''
"Rekla sam ti da ga ne zoves vise. Zar nisam bila dovoljno jasna Ella"-nikada se ovako nije derala na mene. Nikad je nisam vidjela ovakvu. Kao da nije vise ona Iva koja je bila na naslovnim stranama Vogua. I dan danas jeste. Svi je zovu,ali ona zeli da provodi vrijeme sa obitelji u svojoj 31 godini. Kao zvijezda je. Želim da budem kao ona. Ali mama kao mama me želi podalje od slave. Uvijek je rekla kako žali svaki dan sto je unišla u takav život.

'ELLA čuješ li ti mene'-govorila mi je dok je mahala rukom ispred mog lica.
'Izvini mama samo sam se bila malo zamislila'-rekla sam te je ona odahnula kao da je razočarana što nisam slušala njezino predavanje.

'Idi obuci se.'-rekla je i ustala.
'Kud idemo?'-pitala sam je.
'Kod Zaca. Da vidimo kome ce on prijetiti.'-rekla je te nisam znala kako da se osjećam. Ali nekako ipak sam osjetila snagu i volju da idem sa njom i da on čuje svoje..

***
Iva's P.O.V.
'Mama molim te nemoj me osramotiti'-Ella mi ponavlja iste riječi na cijelom putu. Ako se je meni nešto dogodilo u ljubavi njoj sigurno neće u ranim 18..
'Začepi sada molim te'-rekla sam smireno i pritisnula zvonce na vratima.
Na vratima se je pojavila visoka zgodna cura. Mada nisam zadovoljna sa njezinim dimenzijama.
'Dobar dan,mogu li vam kako pomoci?'-pitala nas je lijepo.
'Trebala bih da popričam sa Michaelom Cliffordom'-rekla sam dok sam cupkala jednom nogom.
'Ne znam da li bi to bilo..'-krenula je dovršiti rečenicu ali ju je neko prekinuo.
'Symphonie ko je na vratima'-taj glas. Znala sam da je to on. Nikad ne mogu zaboraviti taj glas.
'Ja sam!'-odlučila sam isključiti svoje emocije i braniti svoju kćer. Te sam odlučila ovo obaviti drsko.
'Iva!? Šta ti radis ovdje?'-pitao me je začuđeno dok nije skretao pogled sa Elle. Ćutala sam jer mislim da zna zašto sam ovdje.
'Kako je moguće da ste ovako iste'-rekla je te sam preokrenula ocima.
'Nisam došla da tražiš razlike na nama Michael'-rekla sam i krenula ući u kuću ali je on stavio ruku.
'Izvini,ali dijete mi je unutra.
'Sto mi daje jos bolji razlog da upravo sada uđem'-sklonim mu ruku i uputim se ravno u vidljivu dnevnu sobu. Ugledam jako visokog momka za kojeg pretpostavljam da je Zac.
'Mama nemoj'-govorila mi je Ella ali jednostavno ne želim da se historija ponavlja.
Momak je bio na telefonu. Uzela sam ga za rame i okrenula prema sebi. Pogledao je prvo mene pa onda Ellu začuđeno. Uzela sam ruku i zamahnula prema njegovom muškom obrazu.
'Jesi ti normalna?!'-derao se Michael na mene.
'Sljedeći put neka se dobro pazi kako će se ponašati prema Elli. Jer ona neće doživjeti ono sto sam i ja.'-rekla sam i uputila se ka vani.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 24, 2017 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Red Lips || Michael CliffordOnde histórias criam vida. Descubra agora