Chapter 60-Letter..

88 9 1
                                    

Iva's P.O.V.

'Michael jesi tu!?'-derala sam se po stanu,ali njega nije bilo. 
Krenula sam sklonjati prazne flaše alkohola. Za oko mi je zapela mala ceduljica koja se je nalazila ispod čašice. 

'Uvijek si voljeo misteriju Michael'-nasmijala sam se samoj sebi,i moj mislima. Ali stvarno. Uvijek je ostavljao neke tragove. Kao na mom srcu. Ostavio je trag koji se ne može izbrisati. Razbistrila sam glavu i krenula čitati,čitko ispisane riječi. 

'Hej Iva,trenutno sam,pa ne znam kako će ovo ispasti. Maloprije je ovdje bio Luke. Rekao sam  mu sve ali mi nije vjerovao. Rekao je "Zar si je već napumpao"-i znaš sama da je mislio na tebe. Kada sam mu rekao istinu bio je ljut. I samo je izašao. Pitam se da li te je našao na tvojoj misterijoznoj plaži? Odlučio sam otići kod Gemme. Da,Ashtonova bivša. Ni sam ne znam kako sam to uradio. Ali znam da nisam bio trijezan. I nadam se da ćeš mi oprostiti. Molim te nastavi dalje. Lijepa si,možeš imati koga god želiš. Na primjer Luke. Vidi se da te stvarno voli. Ali niko te neće voljeti kako ja..moja Iva..

Tvoj Michael.

London street 56 (kao neka adresa)'


Rukom sam obrisala suze,koje su same tekle kao kiše u jesen. Boljelo je,stvarno jeste. Ali moram ga poslušati. Moram krenuti dalje. Čak mi je i ostavio njegovu adresu. Ipak me nije potpuno ostavio. 
Željela sam nazvati Ashtona,ali bojim se.. 

**
'Hej Ash,sorry ako smetam'-malo sam se derala preko telefona,jer me nije mogao čuti od glasne muzike. Sigurno se sada opija u nekom klubu. 
'Ma ne smetaš mi'-rekao je,te sam čula kako se glasno smije sa Bog zna kojim ljudima. 
'Htijela sam ti dati podršku u nekom smislu zbog Gemme'-rekla sam,te zagrlizla usnicu od nervoze. 
'Briga me za nju. Sorry Iva,ali imam nekog posla. Bok'-rekao je te prekinuo poziv. Ne razumijem ga. Ali bih voljela imati njegov mozak pa da tako brzo zaboravim nekog. 

Moje jako glupo razmišljanje je prekinulo jako iritantno zvonce na ulazo. Ma sigurno je Luke. 
Popravila sam rasčupanu kosu i otvorila vrata. 
Ispred mene se je nalazio jako mlad momak,sa gomilu papira u rukama. Poštar.

'Dobar dan'-rekla sam nesigurno i pomalo nervozno. Mogao je sve to ostaviti u sandučići a ne da mi zvoni na vrata. Predao mi je neku kuvertu i samo otišao. Jako jezivo. Htijela sam krenuti za njim,ali se nisam htijela upuštati u nevolje. 

Zatvorila sam vrata i ovaj put ih zaključala. Uzela sam i otvorila takozvano pismo od nepoznate osobe.
Naslov je bio modeling. Zvuči zanimljivo. Pripalila sam jednu cigaretu,koju mi je dao Michael i krenula čitati. 

'Možda vam je ovo donošenje pisma bilo malo čudno,gospođice Iva. Ali htijeli smo da dođe tačno u vaše ruke. Znate da je London pun ljubomornih cura. Ovo vam pišem jer sam gledao vaše slike na instagramu i jako mi se sviđa vaše tijelo i lice. Potpuno ste stvoreni za modeling. Plaćali bi smo vaš svaki photoshoot. I ubacili vas u Victoria Secret anđele,ako prođete kasting. Sutra u 12:00 kod London Bridge-a dođite pa ću vam bolje objasniti. 

-Anonymous'

'
Koji kurac'-izgovorila sam kada sam došla do kraj pisma. Zašto anonymous. Mogao je barem staviti svoje ime. Ja da radim za Victoria Secret?

'Ovo je stvarno previše'-rekla sam,te uzela mobitel i nazvala Lukea kojeg krivim za ovo.

'Mahmuran sam'-rekao je nekako pijano. 
'Briga me,želim da se iste sekunde nađeš u mom stanu!'-rekla sam glasno i ljuto. 
'Auu znači ipak ti falim'-rekao je perverzno te sam preokrenula očima.

'Odjebi'-rekla sam i prekinula poziv,te zapalila još jednu cigaretu. Ali stvarno ne volim da me iko zajebava. 

***
'Iva kunem se da nemam ništa s tim'-rekao mi je Luke ozbiljno dok je i dalje držao pismo koje sam dobila.
'Ali ovo je super ideja. Jako mi se sviđa tvoje tijelo'-rekao je te mi prišao. Nasmijala sam se i popravila kosu koja je bila raščupana.




 Nasmijala sam se i popravila kosu koja je bila raščupana

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'Daj Luke budi ozbiljan,ovo  nije sigurno. Kakav jebeni anonymous'-rekla sam ljuto dok je on prislonio svoje ruke na moje obraze. 
'Ljubavi,idemo sutra zajedno. I sama znaš da si uz mene sigurna.'-rekao je te sam sarkastično kimnula glavom. 

'Ah taj PMS'-rekao je Luke,te oponašao moj glas. 
'Šalu na stranu'-rekla sam i dala mu pismo u ruke koje mi je Michael ostavio. 

'Michael mi je ostavio pismo'-rekla sam te me je on zaintresirano pogledao.
'Oproštajno. Otišao je kod svoje buduće žene. I rekao mi je da nastavim dalje'-rekla sam te je on kimnuo glavom i sjeo pored mene. 

'Ma pusti sada to,dođi vamo'-rekao je i ostavaljao vlažne poljupce pored uha. Znao je da je to od uvijek bila moja bolna tača.

'E nećemo tako Hemmings'-rekla sam te ga oborila na krevet. 

'Ovaj put ja vodim'-rekla sam,te se je on zlobno nasmijao. 


*A/N*Hello guys

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


*A/N*

Hello guys. Od sada sam redovna. Ako vam smeta nešto u vezi ove priče,obavezno mi napišite u komentare tako da sljedeći put znam šta ću uraditi a da vama bude super. 
P.S meni su Michael i Gemma mnogo slatki zajedno. Vama? 

 Vama? 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now