***
Spakovala sam sve svoje stvari u kofer..i jednostavno se zagledala u taj kofer i na kraju razbacala sve što sam spakirala.
'Ne ne ne!!! Ja nisam kukavica!! Neću samo tako otići bez osvete!!'-zderala sam se svom snagom. Imam osjećaj da su me i komšije čule. Još malo će misliti da sam luda.
'Hmm..osvete? To ne zvuči jako loše zar ne?'-čula sam taj poznati glas koji mi može pomoći što se tiče osvete.'Michael! Što radiš ovdje? I još ulaziš bez kucanja..'-rekla sam malo strogo jer ulazi kao kakav specijalac i još me promatra u sobi.
'Pa zvonio sam znaš,ali me nisi čula..stojim ovdje već nekih 2-3 minute'-on me zajebava zar ne?
'Ako si me došao zajebavati,dobro znaš gdje su ti vrata'-rekla sam grubo dok sam mahala rukama. Ta navika..
'Ne..mislio sam da si...ovaj..uhm..slom'-krenuo je reći meni vrlo dobro poznatu riječ,ali sam ga prekinula.
'Misliš da sam slomljena? Ne nisam jer sam već ovo doživjela sa tobom. Ti si me dobro naučio šta znači riječ 'slomljen'-rekla sam i vidjela sam mu da je ostao bez teksta
'Iva nemoj misliti tako..'-rekao je i krenuo prema meni. I opet...opet to plakanje je krenulo niz moje lice. Kao da sam im samo dopustila da teku..
'Dođi'-rekao je i povukao me u zagrljaj. Osjećala sam se nekako popunjeno..ne ne Iva. Ne smiješ se zaljubiti u njega.
Čekaj samo malo,zar ti već nisi zaljubljena u njega-javila mi se moja svijest,koja se naravno uvijek javi samo kad je Michael ovdje. Ali opet.
'Volim te Iva...volim te'-rekao mi je te su mi se ruke odmah naježile. Trnci mi prolaze kroz tijelo,a noge mi postaju kao od kockica i polako gube tlo.
'Ja..ovaj..uhm..'-zamucala sam i nisam znala šta da kažem. Istina je da ga još uvijek volim kao i prije. Fali mi sve njegovo. Ali sada je jednostavno teško sve to reći u ovoj situaciji.
'Znam da mi nećeš reći da me voliš. Znam..'-rekao je pomalo tužne i odmakao se od mene. Taj zagrljaj koji je prestao prije nekoliko sekundi mi je već falio. Jako. Sada sam se osjećala prazno..kao da ću se pretvoriti u prah i jednostavno nestati.
'I sam znaš kakva je situacija'-rekla sam sa sažaljenjem. On je samo kimnuo glavom mi krenuo izaći vani,ali sam ga zaustavila.
'Ali kada bi smo počeli polako bez ikakve žurbe,možda bi ti i dala šansu'-rekla sam i već samo mogla osjetiti neko olakšanje na srcu. Kao da je velik kamen sa groznim osjećajima samo se spustio i nema ga više. Skoncentrisala sam se na njega i odjednom sam se trznula jer je jako potrčao i zagrlio me je.
'Obećavam da više nikad neću napraviti nešto kao što sam uradio do sad..neću se više predavati drogi ili bilo čemu sličnom. Ja i ti ćemo zajedno biti naš team. Team protiv svijeta. Ok?-rekao je sa suzama. I ja sam plakala. Jednostavno su same suze tekle.
'Okej'-rekla sam i ponovo ga jako zagrlila. Ovo mi je najvišeš falilo.
'Možda će "okej" biti naše "zauvijek"-rekao je te sam se samo nasmijala i poljubila ga u kut usnica. Naše pa ajmo reći "ponovno upoznavanje" je prekinuo nečiji kašalj. Ben!
'Ben!'-rekla sam sa malom dozom radosti. Tek sam se sada sjetila da sam ga samo ostavila u onoj ulici kada mi je rekao da mi je brat.
'Ej nevoljko'-rekao je i ja sam krenula prema njemu..malo sam zastala,ali ipak sam ga odlučila zagrliti.
'Falio si mi braco'-uvijek je ovo bila rečenica koju sam izgovarala kada se je kao mali vraćao iz škole. I evo..ponovo je govorim.
'I ti meni isto..'-rekao je i poljubio me u čelo.
'Izvini..ja onaj dan nisam znala..uhm..šta da kažem..samo mi je to sve bilo neobično'-rekla sam i fakat mi je bilo i dalje sve čudno. On moj brat. Kojeg nisam vidjela godinama.
'Iva ja idem'-rekao mi je Michael i krenuo prema izlazu dok ga je Ben čudno gledao.
'Čekaj Michael. Dođi da te upoznam sa mojim bratom Benom'-rekla sam i vidjela sam da je Michael jako iznenađen,dok je Ben samo imao veliki smiješak na licu kao i ja.
'Bratom?'-pitao me je iznenađeno.
'Da..'-rekla sam i Ben je prišao Michaelu. Ben ne zna da me je Mikey isto prevario nit mu planiram govoriti. Bolje je da ne zna. Neću da ima loš utisak na njega odmah na početku..i sada se pitam da li sam pogriješila jer sam ponovo počela sam Michaelom?
Možda i nisam..jer svako zaslužuje drugu šansu. Uvijek! Ali šta se je desilo sa onom buntovnom Ivom prije nekoliko sati? Da li je Michael tu Ivu sakriju i neće joj nikad dati da izađe? Da li ću barem biti malo sretna nakon svega? Ili možda nikad?
Ali..Nikad ne reci nikad.A Luke? Osvetiti ću mu se. I voljeti ću kad on osjeti bol koju sam ja osjetila 2 puta!