. Sa Michaelom sam izašla zajedno iz centra i nisam znala šta bi pa sam ga zovnula na ručak koji je Luke pravio za mene i njega. "Želiš li biti sa mnom i Lukeom na ručku?"-pitala sam ga lijepo bez ikakvih ružni riječi jer mi ga je fakat bilo žao.
"Ne,imam nekih obaveza"-rekao je dok sam ja ulazila u taxi. "Okeej."-rekla sam sa malim smiješkom na licu i zatvorila vrata. I dalje sam gledala u njega,i on također nije sklonjao pogled sa mojih očiju. Samo je i dalje stajao sa rukama u džepovima i gledao kako odlazim. Boljelo je. Stvarno je boljelo. I dalje sam gledala za njim. U daljini ga više nisam vidjela. Odahnula sam i okrenula sa naprijed. Ugledala sam da vozač preko prednjeg ogledala gleda u mene. "Jeste li dobro?"-upitao me je ljubaznim glasom. Bio je jako mlad. Može se i reći da je bio moje godište.
"Ma dobro sam..hvala na pitanju."-odgovorila sam mu također ljubaznim glasom. Ali sam mu lagala. Kako mogu biti dobro ako sam onakva prema Michaelu? Da mi je neko rekao da će mi budućnost biti ovakva,nikad mu nebi povjerovala. Rekla bi da je lud i da se ide liječiti. Zamislila sam se ponovo,ali su me vozačeve riječi opet trgnule iz misli.
"Mogu li kako pomoći?"-pitao me. Izgledao je poprilično zaintresiran za ovu temu,ali ja se nikad ne otvaram strancu. Zašto bih uopće pričala sa njim o mojim privatnim stvarima,ako ga ne znam?
"Ma ljubavni problemi,ne treba."-rekla sam i već sam se našla ispred svoje kuće u kojoj smo bili ja i Luke. Pružila sam mu pare,ali on ih nije htio primiti. I dalje sam izistirala da uzme,ali nije. Na kraju sam odustala,pokupila tu gomilu kesa i unišla u kuću. "Luuuke! Stigla saam!"-malo sam se proderala i čula sam njegove korake kako dolazi prema meni. Spustila sam vrećice na pod u poletjela mu u zagrljaj.
"Nisi bila 2 sata,a već mi nedostaješ"-rekao je i napravio puppy face. Ja sam samo svoje ruke ovila oko njegovog vrata i počela ga ljubiti. Bila sam željna njegovih usana. Tako i on isto. Nismo prestajali. Miris hrane me je prekinuo i zajedno sa njim sam krenula do kuhinje. Waau. Sve je bilo tako lijepo i romantično. Hrana se već nalazila na stolu kao i svijeće koje su me podsjećale na miris lavande. Sjeli smo i krenula sam sa uzmem prvi zalogaj,ali Luke me zaustavio i on me počeo hraniti. Mogu priznati da dobro kuha. Gledali smo se. Nismo prestajali. Ah te oči koje ne mogu odoljeti. Previše žudim za njima. Kada sam dojela sve sa tanjura,Luke me uzeo u naručje i stavio na kauč koji je bio u dnevnom boravku. "Želiš da gledamo neki film?" Upitao me. "Idem se prvo tuširati"-rekla sam i poljubila ga u obraz. U kupatilo sam ponijela samo čipkasti grudnjak i gaćice. Za robu ću se odlučiti poslije.
Istuširala sam se i dotjerala malo svoje tijelo. Obukla sam veš koji sam ponijela i pogledala se na ogledalo. Mogu reći da sam super zadovoljna svojom linijom i sama sebi priznajem da sam zgodna. Počešljala sam kosu,stavila malo parfema i krenula do svoje sobe. Kada sam izašla sudarila sam se sa visokim plavim dečkom. Lukeom. Kada sam se malo odmakla,pogledala sam ga,a on me odmjerivao od glave do pete. Zacrvenila sam se. I bilo me je malo sram iako sam samo u grudnjaku i gaćicama pred Lukeom. "Ne mogu te odoljeti!"-rekao je kao da žudi za mojim tijelom. Uzeo me u naručje i odveo u našu sobu. Bacili smo na krevet i počeo me tako žudno ljubiti po vratu. Prostenjala sam jer je to bila moja slaba tačka koju je on znao.
"Ah,taj miris tvog tijela kojeg ne mogu odoljeti. Te grudi koje me tako privlače..."-govorio je tako što je klizio svojim prstima po mom tijelu. Nasmijala sam se i skinula njegovu majicu. Te pločice. Bože! On je skinuo moj grudnjak na što sam se ja zacrvenjela. On se nasmijao i skinuo svoje hlače.
"Jesi spremna?"-pitao me iako je znao moj odgovor. Žudila sam za njim. I da..Luke je sada bio u meni (znate na sta mislim) ..osjećala sam malu bol u kukovima,ali nakon nekoliko minuta je ta bol postala užitak. Nismo htijeli prestati. Ljubili smo se i grubo jer smo bili željni jedno drugog.
"Lukee!!"-prostenjala sam. Ubrzao je tempo,a zatim usporio. Bili smo zadihani i samo nam je u ovom trenutku trebala čaša vina. Još jednom me je nježno poljubio što je za mene bilo milijune leptirića u stomaku i legao na svoju stranu. Uzeo je i svojom desnom rukom me privukao uz njegovog tijelo.
"Volim te"-rekla sam i poljubila ga. On je tražio dozvolu jezikom. Dopustila sam. Naravno...no dok smo se ljubili nešto mi se odjednom "zgrocne" u grlu i brzo se odvajam od njegovih usana.
"Luke da li si svršio u meni?"-pitala sam ga brzo. Čudno me je pogledao. Znoj me je prolijevao od panike i straha. "Sranje Iva! Jesam!"-kaze. Da. Ubrzo smo shvatili da nije koristio kondom,a ni ja nisam odavno pila tablete protiv trudnoće. Sranje!
-------
Gubim polako čitaoce. Grozno se osjećam. Do sad sam uvijek imala granicu kad bude 50 čitaoca na nastavku da nama stavljam novi. Ali ovog zadnjeg mjeseca čekam "stoljećima". Što me još više tjera da završim ovo priču.