Nisam više mogla podnijetiMichael-ove riječi kako me Ash mazi i pazi. Morala sam vrisnuti. Nisam više imala snage. Nisam.
'Iva,smiri se molim te.' Rekao je Ash dok me je držao za rame.
'Da Iva,shvatam situaciju ali ne moraš toliko kričati. Nisi jedina u ovoj zgradi'-dodao je Calum. Oh Cal,da barem razumiješ moje osjećaje. Da barem. Ali izgleda da ne razumiješ,jer da razumiješ nebi ovo rekao.
'Želim biti sama Ash' Rekla sam mu. I htjela sam. Ne mogu više.
Ne mogu stvarno.
'Ok,razumijem te. Do kuhinje imaš sobu za goste,tamo se možeš odmoriti..niko te neće ometat.'-rekao je Ash. Rekla je to osoba koja me razumije sada. Najbolje me razumije.
Polako sam ustala i otišla do te sobe.
Ušla sam i zaključala se. Počela sam plakati. Zatim sam se pogledala u veliko ogledalo koje je bilo naslonjeno pokraj stola za šminkanje. Kada sam se pogledala jako sam vrisnula.
'Ko saaaam jaaa?!!!!!'-Nisam više mogla. Ne.Luke's P.O.V.
----------------
'Dečki,a da odemo do nje? Ona stvarno nije dobro. '
'Okej Luke idemo ja i ti. Popričati ćemo s njom malo. A ti Cal ostani sa Michaelom.'-rekao je Ash.Polako smo krenuli do te sobe. Kada sam krenuo otvoriti vrata,shvatio sam da je soba zapravo zaključana.'Ivaa molim te otvori!'-Polako smo joj ja i Ash rekli. Nakon našeg slušanja da li će odgovoriti,odgovor nismo dobili. U toj sobi se nije ni čuo dah njezinog zrak
Lupao sam jako,ali nije pomoglo,nije se ništa čulo. Zatim je pokušao Ash,ali uzalud.
Kada su Mikey i Cal primjetili da lupamo,i oni su došli. No Michael je samo pogledao i vratio se. Vidio sam i njegovim očima da mu nije bilo lako. Dok smo pokušavali i dalje da otvorimo vrata,Mikey se vratio. Dao nam je znak rukom da se maknemo sa vrata. Poslušali smo ga da samo vidimo šta će da uradi.
'Ivaa,ne mogu bez tebe,molim te otvori,molim te Iva!'-rekao je dok su mu suze polako silazile niz lice.
'Mikey,saberi se!'-rekao je Ash.
Mikey više nije mogao trpjeti! Svom snagom se zaletio i otvorio vrata. Svi smo se čudili. Vidi se da je stvarno voli.
'Ivaaa!!! Ivaaa!! Iva,molim te probudi se. Molim te Iva!!'-Kada smo ušli vidjeli smo da je Iva ležala na podu dok ju je Mikey pokušavao probuditi. Cal je uzeo i poprskao je malo vodom. Polako je dolazila sebi.
'Ivaaa,jesi dobro? Iva kunem se da ti ovo nikad više neću uraditi!'-Mikey joj je govorio,dok je ona "pokušavala" da gleda u njega.
'Michael..ne mogu više. Želim da odem odavde. Ovaj svijet više ne mogu podnijeti. Molim vas da me ubijete. Olakšati ćete i meni i sebi.Mikey je samo plakao i uzeo je u naručje i stavio na krevete.
'Odmori se malo'-rekao joj je.
End of Luke's P.O.V.
------------------------------
'Ne mogu više dečki,ne mogu ja je volim. Stvarno!!!'-rekao je Mikey.
'Shvatamo te Mikey.'-dodali su dečki.
Zatim smo čuli korake kako dolaze do naše sobe. To je bila Iva.
'Iva,zašto si došla? Trebaš se odmarati?-rekao je Ash.
'Ne mogu Ash,glava me previše boli'-rekla sam dok sam se držala za dio glave. Zatim je ustao Mikey i otiša u kuhinju. Svi smo gledali za njim. Nakon nekoliko minuta vratio se sa šoljicom čaja koju je stavio pred mene. 'Izvoli,od ovog će ti biti bolje,za bolove je'-rekao je.
Gledala sam u onu šoljicu čaja i pojavio mi se odraz Loren i Mikeya. Uzela sam šoljicu i jako je razbila od pod.
'Ivaaa!! Shvatam te!! Ali moraaaš se smiriti!!'-rekao je Luke.
Pogledala sam ga onako plačući i odtrčala do njega.
'Lukee!?'-rekla sam mu jecajući od plača.
'Molim Iva? Reci šta te muči?-rekao je Luke.
'Ja te volim Luke!!!'-
'iVAAAAAAAA!!!!!-PRODERAO SE MICHAEL.