Chapter 41-Just friends!

149 18 9
                                    

Samo da vam kažem da će ova priča imati još vjerovatno 5 nastavaka i kraj.  ALI MOŽDA!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Joj Luke treba ti 100 godina"-svi su nešto dobacivali,ali meni i dalje nije bilo ništa jasno. Šta me
treba pitati.
"Jao ljudi meni ništa nije jasno"-rekla sam te su se oni malo nasmijali. 
"Sada će ti biti jasno"-rekao je Harry.

Luke je kleknuo ispred mene i izvadio malu crveni kutijicu. 
"Iva,hoćeš li se udati za mene?"-rekao je i otvorio kutijicu u kojoj se nalazio prsten. Okej sada sam još više zbunjena. Luke me pitao da se udam za njega. OMG SAD MI JE SVE JASNO. AJME ŠTA SAD. TAKO ME JE SRAM. 
"Shvatiti ću ako ćeš me odbiti"-rekao je kao da su mu sve lađe potonule.
"Luke ne ne..naravno da se hoću udati za tebe"-rekla sam sva sretna. Stavio mi je prsten na ruku i poljubio me. Dobili smo jedan aplauz i svi su nam čestitali.

"Buraz dobro čuvaj ovu ribu"-rekao mu je Harry,te sam vidjela kako je Luke malo ljubomoran. Pa nisam ja kriva što sam zgodna.
"Sada ljudi kreće pravi party"-uzviknula je Perrie i pojačala muziku do kraja. 

***
"Idem ja otvoriti"-malo sam se zderala jer je muzika bila glasna. Idem vidjeti ko je pozvonio na vratima. 
Otvorila sam i opet on. Michael. Sada se svi molite za mene. Ne želim da mi iko upropasti ovaj dan. 
"Nadam se da mogu ući"-rekao je lijepo. Okej ako se on lijepo ponaša prema meni i ja ću prema njemu. 
"Naravno"-rekla sam i dala mu znak rukom da uđe.
Kada smo ušli u sobu gdje su svi bili,svi su gledali u nas kao da su vidjeli duha. Pogotovo Luke.
Polako sam došla pored Luke i rekla da se smiri i da neću da nam niko pokvari ovaj dan. 

***
"Ljudi ajmo igrati 7 minutes izazov"-uzviknula je Perrie. Ova cura je tako zabavana i stvarno mi prija njezino društvo.
"Ajmo!"-svi su uzviknuli,a ja kao kakav luzer.

"Ljudi ja ne znam kako se to igra"-rekla sam dok sam zagrizla donju usnicu.
"Pa uglavnom neko od nas zavrti flašu i sad na primjer stane na mene i tebe i mi moramo biti zajedno u ormaru 7 minuta"-rekao je Harry. 
"Okej skonatala sam. Zvuči zanimljivo ajmo to igrati"-rekla sam i svi smo se skupili u krug i krenuli igrati. 

***
"Nije moguće"-rekla sam šokirana jer je flaša stala na mene i Michaela. 
"Okej je sve. Ne moramo ići"-rekao je te se blago nasmiješio. Stvarno se je promjenio. 
"Ajde ljudi morate,pa to je izazov. I sami ste pristali na ovo. Kako sam ja mogla ići sa Harryem,a u vezi sam sa Zaynom"-rekla je Perrie. Ipak ima pravo. Neću raditi nikakve gluposti. 

Vidim da Lukeu nije drago zbog ovog,ali sam mu samo dala znak glavom da neću raditi ništa što nebi smijela. 
Unišli smo u ormar i ja sam si počela vrtjeti bič kose. Glupost.
"Znaš..fališ mi!"-rekao je Michael tiho. Samo sam prećutala na ovo. 
"Promjenio sam se zbog tebe"-rekao je te sam ponovo samo ćutala. Neću da padam na njegove riječi. Zna on dobro šta se je desilo prije nekoliko dana. Udario me je. 
"Ne možeš samo ćutati"-rekao je dok mi je položio svoje ruke na moje obraze. 
"Pusti me"-rekla sam i izašla. Nadam se da je prošlo sedam minuta. Uputila sam se nazad u sobu gdje su bili svi.

"Gospođice,sedam minuta još nije prošlom,ali ok je."-rekao je Calum te sam samo prekolutala očima. 
"Briga me"-rekla sam te smo nastavili igrati. Cijelo vrijeme su mi u glavi bile Michaelove riječi. Šta ako se je baš promjenio? Ali sada sam zaručena sa Lukeom. Michael mora shvatiti da se je promjenio kasno. Gotovo je sve. 

Odlučila sam mu poslati poruku. 
Malo sam se odmaknula od njih i krenula pisati poruku Michaelu.
'Žao mi je. Kasno si se promjenio. Ja sam sada zaručena. Da si se promjenio prije,možda bi ti se i vratila. Ali sada je fkt kasno. Prijatelji?'-jako mi je bilo teško poslati ovo,ali sam morala.

'Znam da sam se kasno promjenio,ali ja se nadam da ćeš mi se vratiti. Do tada ćemo biti prijatelji'-napisao je te sam se nasmijala na njegovu poruku. Drago mi je zbog ovog. Odlučila sam se varitit nazad i da nastavimo gdje smo stali. 

***
"Nadam se da ćemo ovo jednom još ponoviti"-rekla sam Lukeu. Svi su otišli. Ponoć je već prošla. I nisam toliko pijana. 
"Naravno da hoćemo"-rekao je i zaspali smo.

Michael's P.O.V.

Ne mogu da vjerujem da je zaručena sa njim. Nisam ovo očekivao. Imala je pravo. Kasno sam se promjenio. Sada je sve kasno. Kasno za sve. Šta mi preostaje? Da se ubijem? To mi je jednini izbor,jer sam tek sada shvatio da ne mogu bez Iva. Ali vidim na njoj da je sretna. Sretna je sa Lukeom i stalno je gledala sa osmijehom onaj prsten koji joj je Luke stavio. Ja sam ga trebao staviti njoj na ruku. Ja sam je trebao zaručiti,ali konj sam i đubre sam. Uvijek radim sve kada je kasno. 
Ja nemam više potrebu za životom. Idem. 

End of Michael's P.O.V.


Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now