Stavila sam posljedni sloj maskare i bila sam spremna. Obukla sam dugu bijelu haljinu koja mi je išla uz tijelo. Stomak mi se je jako isticao i bila sam ponosna na to.
Luke je također bio jako zgodan u crnom odjelu.
'Idemo li?'-pitala sam ga i kimnuo je glavom. Uzela sam ga pod ruku i krenuli smo vani prema limuzini koja nas je čekala ispred kuće. Bilo je par paparazza koji su nas pitali mnogo pitanja što se tiče bebi,ali nismo imali ništa vremena odgovoriti,jer smo skoro pa kasnili. Mladi vozač mi je otvorio vrata i rukom pokazao znakom da mogu ući. Pogledala sam u Lukea sa druge strane sa smiješkom. Jako mi je simpatično kada je ljubomoran. Jednostavno u tom trenutku bude sladak a ujedno i sexy.
Kada smo se smijestili,u kabini u kojoj smo sjedili nam je prišao neki gospodin i ponudio nas vinom.
'Da li želite času jako dobrog vina?'-pitao nas je.
'Ja ne pijem,hvala'-rekla sam,dok se Luke nije protivio i uzeo je jednu čašu. Pogledala sam u njega sa oštrim pogledom jer bih i ja sad mogla jednu. A on je samo slegnuo ramenima.
**
Pogledala sam se zadnji put na malo ogledalce i bila spremna da zakoračim na crveni tepih. Luke je izašao prvi i otvorio mi vrata. Već sam bila zasljepljena od silnih bliceva. Uzeli smo se pod ruku i stali da poziramo za fotke.'Da li uživaš u ovom?'-šapnula sam mu na uho.
'Ne dok su cijele kamere uprtene na tvoju guzicu'-rekao je te sam sada najradije mogla da prsnem od smijeha,ali nisam mogla. Kada smo uslikali par fotografija,dala sam neki intervju i krenula prema zabavi.
***
'Umorna sam kao konj Luke'-rekla sam mu dok me je nosio u naručju jer više nisam mogla biti u štiklama.
'Također'-rekao je i polegao me na krevet. Međutim,htijela sam da se malo zabavljam sa njim pa sam ga prije nego što se je uspravio povukla za košulju. Pogledao me je opakim pogledom,te sam iste sekunde zagrliza usnicu.
'Vidim hoćeš da igramo prljavo'-rekao je te se nagnuo iza mene i povukao moju donju usnicu. Skinuo mi haljinu u jednom potezu,te sam ja uzela i isto uradila sa njegovom košuljom.
'Luke,ne smijemo'-rekla sam stenjajući dok me je jako ljubio.
'Ne brini,ja ću tebe zadovoljiti'-rekao je te nisam ništa uspjela reći od silnog ljubljenja. Ne znam zašto,ali sam osjećala malu dozu straha.
Raširio mi je noge,i počeo lizati kiltros. Savijala sam se od užitka dok je on svake sekunde ubrzavao tempo i nije mi dao da spojim noge. Bila sam jako blizu orgazma. Ali ništa nisam uspjela reći od zadovoljstva.'Ajde' svrši za mene babe'-rekao je uzdihano dok je rukama jako brzo radio kolutove.
'Luke!!'-vrisnula sam i to je bilo to. Nasmiješio mi se i šapnuo mi na uho-'Nema na čemu'-i legao spavati. I ja sam odmah od silnog umora bez ikakvog razmišljanja zaspala.
**
Iz sna me trgnu jaki bolovi u stomaku. Mislila sam da su to normalni koji se dešavaju svakodnevno,ali ovaj je do sad bio najjači.
'Luke!'-vrisnula sam i uhvatila se rukama za stomak. Luke je odmah skočio i došao na moju stranu kreveta. Sklonio mi kosu sa lica i milivao mi obraz.
'Jesi dobro'-pitao me.
'Ne,nikad do sad nisam imala ovako jake bolove'-rekla sam te sam mu mogla vidjeti zabrinut izraz lica.
'Želiš li da idemo u bolnicu'-pitao me,te sam se odmah preplašila.
'Ne,vjerovatno je ovo normalno sada. Ipak sam u 7 mjesecu.'-rekla sam i polegla se na krevet da olakšam bol,ali ona nije prestajala.
'Šta ako sam ja kriv za to'-oglasio se Luke i pognuo glavu.
'Nisi ljubavi,to nema nikakve veze sa ovim'-rekla sam i povukla ga za ruku da mi se približi.
'Samo da sve bude u redu'-rekao je sa jako tužnim glasom,dok sam ga ja mazila po glavi.
'Biti će'-rekla sam. Uzeo je svoje ogromne ruke i polako mi kružio po stomaku. Jako mi je ovo pasalo,što je on i primjetio.
'Jesi razmišljao o imenu'-htijela sam da opustim ovu napetost..
'Jesam,ali dogovorili smo se ti biraš od djevojčice ja od dječaka'-rekao je te sam se slabašno nasmijala.
'Kevin je lijepo ime,i snažno'-rekao je te sam se složila sa njim.
'Da.. Meni se sviđa Beth'-rekla sam,ali nisam baš bila toliko sigurna u to ime. Svi ga danas furaju. Ja želim nešto drugačije za moju ljepoticu,da bude jedinstveno.'Ali to svi furaju'-rekao je i isplazio jezik u znaku da je ime Kevin jako bolje.
'O tome upravo i razmišljam.'-rekla sam i zatvorila oči.
'Pokušajmo zaspati'-rekla sam i osjetila poljubac na čelu. Jako se stisnuo blizu mene u znaku da je tu. Da me čuva. I mislim da ću sada zaspati kao nikad do sad. Uz njega. To je sve što mi treba.
***
Nadam se da vam je dobar nastavak,ako ništa drugo :3
Molim vas da pročitate moju novu priču. Jako sam se potrudila oko nje. Tnx <3