Kada sam završila sa pisanjem dnevnika,uzela sam sebi šoljicu čaja i izašla na balkon. Suze su mi išle same niz lice,ne znam zašto. Kao da sam malo dijete pa jednostavno ne mogu shvatiti jednu igru koju sam ja njima sama predložila. Glupa sam!! Dok sam tako bila naslonjena na ogradu,nisam ni očekivala da će oni biti tu. Tu su bili paparazzi. Čitavu noć su bili tu,pa i jutro. Slikali su me u sve i jednoj trenutnoj situaciji. OmG! What now? Samo sam se pravila da ih nisam vidjela. Jako se bojim koje će sada budaleštine izmisliti. Ovo fakat nije ok. I ranije sam se upoznala sa,što se sada naziva "hejterima". Pratili su me uvijek jer sam Niallova sestra.
Kada sam zatvorila balkonska vrata,htjela sam što brže da odem na sajtove da vidim da li je šta izašlo. Ali nije. Mogu samo to očekivati sutra. Čula sam da neko polako otvara vrata dok sam ja ostavila tablet na stol. To je bio Mikey. Bio je nekako veseo. Valjda je htjeo vidjeti osmijeh na mom licu. Ali to je i učinio. Imala sam smiješak od uha do uha. Uzeo me oko struka i počeo vrtjeti. Kričala sam jer sam bila vesela,ne znam ni ja haha.
"Obećaj mi da se više nećeš ljutiti..i sama znaš da ja to ne mogu podnijeti!" Rekao mi je sa "puppy face". Dok sam ja stavila prst na njegove usne.
"I ti meni obećaj da se nećeš ljutiti!" Napravila sam mrsku facu kao kad malo beba ne može dobiti ono što želi.
"Obećajem" Rekli smo to u istom trenu. To je bilo tako slatko hahah. Dala sam mu poljubac na blic i uključila laptop jer moram nešto vidjeti na Twitteru. Zapravo sam išla da objavim sliku mene i Mikeya kako se ljubimo,znam da sam glupa ali volim to. Za natpis sam stavila "best day ever!" Pa i jeste best day!!Odmah sam vidjela da su svi članovi 5sos-a lajkali. Pa čak je i Mikey to podjelio na svoj Twitter. Nisam znala šta da radim čitav dan. Pa sam htjela pitati Mikeya za ideju. On ima najbolje ideje i s njim se uvijek dobro provedem. Uvijek!. On je igrao igricu i ležao na krevete. Legla sam pored njega i odslonila se na ruke.
"Mikey!! Danas je jako dosadno. Imaš li kakvu ideju?" Pogledao me svojim ne odoliivim očima ^^
"Imam. Ideja je to da ostaneš tu gdje jesi LoL" Zajebava me mali.
"Mikey neda mi se sada zajebavati,ajmo negdje." Pričala sam sve to dok sam brisala oči.
"Okeey,spremi se idemo u kuglanu. Može?" Yayks naravno da može,ali sam mu samo namignula i otišla se oblačiti. Obukla sam uske crne hlače na kojima su koljena poderana i Green Day maj'cu. Michael je isto tako samo što je bilo više u muškom stilu, Ja sam obula vansica,a on starke. Kosu sam svezala u visoki rep. Polako smo pješice išli..i napokon stigli. Michael nam je uplatio za čitav dan.Dok je tamo pričao nešto na recepciji,ja sam uzela neke teen novine. I vidjela sam ono što sam se i bila nadala. Na naslovnici smo ja mi Michael. I velikim slovima piše "Šta je to Michael Clifford uradio svojoj djevojci?" Zašto seru. Nije mi ništa uradio. Odmah sam sebi upalila pjesmu od Taylor Swift "Shake it off" Ta me pjesma smiruje. Haters gonna hate,hate,hate,hate..baby im just gonna shake shake shake...
Michael je krenuo premi meni sa osmijehom,ali kaada je vidio moj izraz lica skinuo je osmijeh."Iva šta je bilo? Zašto imaš takvu facu?" Pitao me zbunjeno,,podigao je jednu obrvu i počešao se po glavi kada je vidio šta se nalazi u tim novinama. "Ma daj Iva to su samo paparazzi ili bolje reći hejteri koji samo žele da dižu paniku."
"Znam,ali opet..." Ustala sam popravila rep i krenula igrati. Mislim krenula sam da pobjedim Mikeya. I na kraju nisam uspjela. Svaki njegov bac lopte je uspjeo srušiti sve čunjeve. A ja svaki put kad bacim srušim samo jednu ili dvije. Ma master sam. Michael me je muški sredio u kuglanju. To mu moram vratiti..ali doći će vrijeme to će biti suprisseee.
Polako smo se vraćali i usput smo navratili u Mc'Donals. Bila sam jako gladna,ali ja neću da se udebljam...naručila sam sebi: 1 hamburger,1 porciju pomesa,i jednu kolu. Dok smo jeli naišla je osoba ispred koje mi se srušio cijeli svijeti.
"Michael! Spasi me!!"