Sjedila sam u taxi-u sa kavom između nogu. Neprestano sam buljila u mobitel i očekivala da me Michael nazove. Od jučer kako me je ostavio bez teksta,nije se ni javljao. Nazvala bih ja njega,ali dati ću mu nama previše do znanja. A ne želim to.
'Ma nek ide k vragu,nazvati ću ga'-rekla sam malo glasnije,te me je vozač pogledao sa smiješkom.
I nakon toliko nadanja da će se javiti,ništa. Možda sada upravo uživa sa svojom curom. Pa da. Ja sam i zaboravila. Od svega toliko,pored Calumove izmišljenje svadbe,najviše bih voljela da je i to izmišljeno. Ne znam zašto,i dalje ga volim. Ali on je izgleda krenuo dalje.
'Gospođice,stigli smo'-rekao je malo nervozno. Kao da mu je bilo žao jer se iskreno vidi da je moje raspoloženje nula. Dala sam mu određeni novac,malo mu se nasmiješila i uputila se u trgovinu.
Imala sam nešto u planu.
Unišla sam u prvu trgovinu koju sam vidjela,ovaj put je to bio H&M.
'Oprostite,ali imate li možda kariranu oversize košulju'-pitala sam neku mladu curu koja je radila tu.
'Da imamo,ali samo za muškarce'-rekla je te sam se nasmijala jer je to upravo što tražim.
'Okej hvala vam,idem potražiti.'-rekla sam te sam brže potrčala da ne bi nestalo. Zaista bi mi bilo žao kad bi ovaj plan propao.
'E tu ste'-uskliknula sam te sam izabrala plavo-crnu. Najviše mi se je dopala,a i Michael ima istu.
**
'Jedan bijeli sprej molim'-rekla sam nekom muškarcu koji je prodavao sprejeve.
'Hoćete vodootporni ili..?'-pitao me te sam se odlučila za vodootporni.
'Hvala'-rekla sam i platila. Zaustavila sam opet taxi i uputila se kući.
***
Zaštitila sam svoj omiljeni tepih nekim najlonom te uzela novu košulju i sprej.
'Sve za idiota'-rekla sam te počela šarati po košulji.
Sve na kraju je izgledalo savršeno. Ispisala sam "IDIOT".
'Uopšte nema razlike'-rekao je,te sam se trgnula.
'Michael'-rekla sam te mu se bacila u zagrljaj. Ne znam ni sama zašto sam ovo uradila. Možda jer mi je već previše nedostajao. Osjetila sam kako se je osmjehnuo te me još više primio u zagrljaj.
'Zašto mi se nisi javljao'-pitala sam ga tužno.
'Imao sam obaveza'-rekao je te sam odmah mogla zamisliti kakvih je obaveza imao. On i njegova draga cura. Ali ok.'Hej,šta je bilo'-rekao je tihim glasom dok mi je palcem podigao bradu.
'Zašto ne priznaš da si bio sa curom'-rekla sam,te mi je glas pukao na zadnjoj riječi.
'Nisam sa njom više. Od kako sam te vidio da si došla,prekinuli smo'-rekao je te sam osjećala neko olakšanje u srcu,u cijelom tijelu.
'Ja..ovaj..izvini. Nisam znala'-rekla sam te sam ga ponovo zagrlila.
'Nema veze,ali samo ću ti reći nama na početku. Ona je opasna. I zna da sam je ostavio zbog tebe. Pazi se molim te. Ali ja ću od sada biti pored tebe,tako da nema razloga za brigu'-rekao je,te sam se na zadnjoj rečenici naježila.
'Nisam znao da utječem ne tebe i riječima'-rekao je zlobnim smiješkom te sam se nasmijala.
'Falilo mi je ovo sve'-rekla sam dok smo zajedno sjedali na sofu.
'I meni isto. I jako bi voljeo da nastavimo biti zajedno'-rekao je te mi je srce lupalo 100 na sat.
'Nemam ništa protiv'-rekla sam te ga strasno poljubila.'I dalje se tako dobro ljubiš'-rekao je kroz poljubac.
'Učila od najboljeg'-rekla sam te spustila cijelu svoju kilažu na njega.
'Već me želiš udaviti'-rekao je te me prevrnuo,te sam se našla ispod njega.
Uživala sam u ovom. Nisam htijela da prestane.
'Za početak ćemo napraviti jedan ugriz'-rekao je te me ugrizao za vrat.-'Tako da svi znaju da si ponovo moja'-svaka njegova riječ me je ostavljala bez teksta. Nisam imala pojma šta da kažem.
*****
Uporno zvonce na vratima mi nije dalo mira da odspavam još 10 minuta. Pogledala sam u Michaela koji je i dalje spavao.
'Ahh,dolaaazim!'-doviknula sam,ali ovo je sigurno neka uporna osoba. I dalje zvoni. Pa Bože!
Otvorila sam vrata,te se je ispred mene našla cura možda starija od mene. Bila mi je poznata,ali mi je trenutno mozak u blokadi tako da pojma nemam ko je ona ni šta hoće.
'Zdravo,da li je ovdje Michael'-rekla je te sam ubrzo mogla shvatiti o kome je riječ.
'Jeste,spava'-rekla sam normalno. Nisam željela ništa započinjati. Otišla sam do njega te ga probudila.
'Tvoja bivša je ovdje'-rekla sam te je odmah ustao,i otišao ispred vrata. Normalno,bila sam previše mudra da bi ostala i čekala na sofi šta će se desiti.
'Šta želiš'-rekao je ljuto. Kao da mu je nešto skrivila.
'Izvoli'-dala mu je neki papirić.-'Počni smišljati ime'-rekla je i samo otišla. Ostala sam zbunjena.
Za šta da smišlja ime?
A/NJa ne znam ,ali imam osjećaj da ne znam dobro opisati situaciju kada su Iva i Michael blizu...znate na šta mislim? I da.. sada su možda nastavci malo kraći,ali će zato izlaziti prije. Možda svaki drugi dan.
I da.. jeste li se ikad zapitali kako Iva izgleda? Ja jesam napisala da ona zapravo glumi Barbaru Palvin,ali evo vam slika dole .Ako želite možete vidjeti ko je ona itd.. Čisto da znate kako je lijepa hahah :) Toliko od mene. Bye and ly guys <3