Probudila sam se jako rano,jer danas je prvi dan mog posla. Ustala sam sa odličnim raspoloženjem,što je jako super. Pred Lukeom nisam mogla sakriti svoju uzbuđenost,dok on i dalje konta kako da se ja toga riješim. Smeta mu Joe. Više nego Michael...da. Nisam ga vidjela odavno. Valjda provodi vrijeme sa budućom ženom i djetetom.
'Iva,jesi spremna'-derao se je Luke iz sobe,dok sam ja polako ispijala gutljaj kahve.
'Zar već idemo?'-pitala sam ga i pogledala na svoj ručni sat. Fuck.
'Imamo još samo pola sata do tamo,ne smiješ kasniti. Ajde'-krenula sam za njim,te me je on obgrlio rukom oko leđa. Bio je stvarno visok za razliku od mene. Možda sam i patuljak za njega. Nasmijala sam se svojim mislima i krenula sa njim prema autu. Ne mogu dočekati da stignem u studio.
***
'I koji shooting danas radimo'-pitala sam ga zaintresirano..
'Danas radimo malo elegantniju varijantu..za Burberry.'-rekao je te sam kimnula glavom sa velikim osmijehom na licu.
'Tamo ti je kabina sa spremljenim outfitom,pa se obuci. I spremni smo onda za slikanje'-ustala sam,te je Luke krenuo za mnom.
'Lukee'-rekla sam isfrustrirano. 'Ne boj se'-rekla sam i otišla se obući u kabinu.
***
'Slike su odlične. Oduševljen sam'-rekao je Joe dok smo prelistavali slike. Bila sam i više nego zadovoljna.
'Koju ćemo za početnu stranu'-rekao je te sam se predomišljala. Jer mi se svaka sviđa na svoj način.
'Može ova?'-pokazala sam mu na sliku,koja je po meni najbolja do sad. Sve je bilo na svom mjestu i bila bih zadovoljna kad bi i Joe odabrao ovu.'Naravno,slažem se sa tobom. Ova mi je isto savršena.'-rekao je te sam mu se zahvalila.
'Još malo pa ćeš početi sa revijama,kao što vidim hodanje u štiklama ti nije problem'-rekao je te sam se nasmijala.
'Kao mlada tinejdžerka sam ih počela nositi,pa zato'-rekao je te je kimnuo glavom.
'Što se tiče sljedećih slikanja,tek su iduće sedmice. Tako da se možeš malo odmoriti,ako ti je naporno'-rekao je.
'Naravno da mi nije naporno. Onda,vidimo se iduće sedmice.'-rekla sam,te me je poljubio u obraz. Uzela sam svoj kaput i napustila studio zajedno sa Lukeom.***
'Znaš mogla si i više spustati onaj kaput. Pa da ti se skroz vide grudi'-Luke je napokon progovorio,kada smo stigli u stan. Cijeli put do stana nije ni riječi progovorio. Ako neće poštovat ono što radim,spremna sam i njega da izgubim.
'Luke..zar stvarno? Ne razumijem te nikako. Na početku kada sam ti rekla za ovo,bio si sretan.'-rekla sam tužno,te krenula u kuhinju da se opustim jednom časom kave.
'Zamisli da mene cure iz cijelog svijeta gledaju golog.'-rekao je,te sam se morala nasmijati. Luke se slika gol? Ne. Neću ni da pomišljam.
'Ali Luke,ja se neću slikati gola.'-rekla sam,te je on sjeo pored mene na kuhinjskom šanku.
Uzeo je sliku iz torbe,koja će ići za naslovnicu i nasmijao se. Koji kurac je njemu sada?
'Znaš..mogla si malo više izbaciti nogu. Biti će bolji prosjek kod muškaraca!'-rekao je.
'Sada je stvarno dosta!'-rekla sam i čašu sa kavom razbila od pločice koju su sada bile smeđe boje.
'Zašto me jebeno ne podržavaš u ovom?! Danas je normalno u svijetu baviti se modelingom. I da se slikam gola,to će biti moje zadovoljstvo,ne tvoje. Ako si tako posesivno ljubomoran,slobodno možeš ići.'-rekla sam te sa suzama krenula u spavaću sobu.
'Michael bi me sigurno podržavao u ovom'-rekla sam jako lomljivim glasom,te zatvorila vrata i sjela na krevet. Bože!
Iznenada čujem jaku lomljavinu i teške korake koje dolaze do moje sobe. Doza straha u mom tijelu se je sve više i više podizala.
Grubo je otvorio vrata sobe i krenuo prema krevetu.
'Ja..izvini Luke'-rekla sam te me on nije slušao.
'Večeras ću spavati u dnevnoj sobi'-rekao je te sam osjetila presjek oko srca.
'Kako ću zaspati bez tebe'-pitala sam ga i krenula prema njemu,međutim stavio je ruku u znak da mu se ne približavam.
'Trebala si prije misliti na to. Ja nisam rekao da te ne podržavam. Htio sam te malo zezati,međutim tvoje riječi su prešle u nešto gore'-rekao je,uzeo ćebence i izašao iz sobe.
Suze su se polako spuštale niz obraze,te sva šminka od snimanja koju sam imala na sebi je već bila posvuda po licu.Tihi jecaji su se čuli sobom. Bojala sam se. Mrzim mrak i samoću.
Ušuškala sam se još više u krevetu i zatvorila oči u nadi da ću brzo zaspati.
Međutim,san mi nije htio na oči,baš kad to želim. Noć me tjera da razmišljam o svemu!
Ne želim da napustim svoju "karijeru",zbog neke osobe koja je ljubomorna. Ne želim to.
'Sutra će stvari biti bolje. Kunem ti se Luke..laku noć'-rekla sam i zaspala.
****
A/N (molim vas pročitajte)
Hello ljudi. Samo hoću da vam se zahvalim na 1000 i više lajkova. Puno mi znači.
Sada će mi biti puno lakše pisati nastavke jer sam sebi sve u jednu svesku isplanirala. Danas je subota i inspiracija mi je na nivou. Što je dobro,zar ne?
U prethodnim nastavcima sam bila pomalo tužna,jer je bio samo jedan komentar. A jako volim kada mi VI komentarišete i kažete svoja mišljenja o cijeloj situaciji. Ali nema veze. Bitno je da pročitate. Nadam se da će te biti uz mene do samog kraja,i da vam ova priča neće postati dosadna...
Bye and ly guys :*