Chapter 3

572 35 4
                                    

Probudila sam se. I znala sam gdje sam kada sam ugledala medicinsku sestru koja mi daje infuziju.

'Zašto sam ovdje?' Zbunjeno sam upitala medicinsku sestru. Koja je bila jako čudna.

'Gospođice,ovdje ste jer ste u komi već 3 dana.'

Izašla je vani dok sam ja ostala sama. Htjela sam opet zaspati,ali nisam mogla. Pokušavala sam se sjetiti zbog čega sam ovdje ali ne mogu. Sigurno je zbog terapije. Vidjela sam kako se vrata polako otvaraju. To su bili Ashton i Michael. Oboje su me zagrlili,ali dalje mi je sve bilo nejesno.

'Zašto sam ovdje?' Upitala sam ih znunjeno. Sa jakom glavoboljom.

'Ovdje si jer...te je..Luke...silovao.' Jedva je rekao Michael. Tek sada,nakon jedne rečenice mi se film vratio unazad. Opet! Opet se sjećam onih trenutaka,ali ne svih.Sjećam se samo kada mi je raširio noge na silu. Meni ozbljno treba psihijatar. Ovo je ozbiljno pa ja tek imam 18 godina.

'Trebalo bi da sve te negativne stvari izbaciš iz glave.' Rekao je Ash.

'Nije to tako lako kako ti misliš. Oduvijek me je Michael čuvao i samo sam bila njegova,ali sada...sam izgleda i nečija druga osoba. Osoba koju j..' Michael me je zaustavio.

'Dosta Iva,dosta! Znam da je ovo šok za tebe i mene ali ako ne želiš to više imati u svojoj glavi bilo bi bolje da ne govoriš ništa o tome!' Povisio je malo glas dok je prstima prošao kroz svoju ljubičastu kosu. Nikad se nije derao na mene,ali sada..

***

Prošlo je već sedam dana od kad sam izašla iz bolnice. I mogu reći da sam poprilično bolje. Bila sam i kod psihijatra,dao mi je savjet od kojeg mi je mnogo bolje. Mikey i ja smo i dalje u savršenoj vezi.

'Ljubavi,mi sada idemo u studio na probu. Neće nas biti nekih dva i pol sata..ako želiš ići s nama ajde onda?' Rekao mi je Mikey do me je ljubio po vratu.

'Ma ne želim,ja ću nam napraviti večeru dok vi dođete.' Vratila sam mu maleni poljubac u usne dok je odlazio.

Polako sam počela pripremati večeru uz pjesmu "Amnesia". Pripremila sam špagete i s tim sam dodala umak. Čulo se zvonce na vratima. Znala sam da to nije Mikey jer on nikad ne zovni već ulazi ko specijalac. Otvorila sam vrata i bila sam šokirana! To je bio Luke!

Ja: Ti? Šta radiš ovjde? Gubi se odmah!

Luke: Hej ljepotice!

Samo mi je to rekao,grubo ušao u kuću i zatvorio vrata. Dok me počeo ljubiti po vratu i trljati se od moje tijelo. Otimala sam se. Ali opet ono isto. Ista stvar kao i prije. Počeo me ljubiti po usnama. Njegov jezik se već našao unutra. Polako mi je otkopčavao košulju i grudnjak. Bila sam u kratkim hlačicama koje su već bile na podu. Uzeo me u naručje i odnio u sobu. Romantično me stavio na krevet i raširio mi noge. Polako je svoje prste stavljao unutra,svakim udarom je pojačavao ritam. Pustila sam glasne izdahe. I na kraju se polako predala njemu. Uživala sam u njegovom pokretu. Imao je zažtitu sa okusom jagode.

Ja: Možeš li prestati,boli me!' Govorila sam jecajući.

Luke: Nikad!' Jako me je ljubio po vratu,i odjednom se našao na mojim prsima. I na kraju,na stidnom mjestu. Uzeo je svog "Lukea Juniora" i polako počeo da mi pravi užitak. Uživala sam u njemu. Bila sam zaboravila na sve. To je trajalo sve dok nas Mikey nije zatekao,baš u ovom trenutku.

Ja: Michael! Rekla sam šokirano.

Mikey: Ne mogu vjerovati!

Luke: Hej broo,nije to kako misliš!

Mikey je samo otišao niz hodnik dok sam ja vrištala i govorila da to nije to. Htjela sam mu dokazati da ja ništa nisam mogla uraditi. Jednostavno se nisam mogla orijentisati. Sve je ovo sranje. Čisto sranje.

Omotala sam se u bijelu plahtu sa malo umazanom krvi i trčala za Michaelom.

Ja: Micheal,molim te oprosti mi! Znaš da sam bila bezpomoćna. Nisam mogla ništa uraditi. Ona me je na silu uzeo i odveo gore. Kričala sam ali me niko nije čuo! Molim te oprosti mi ! Molim te! Znaš da sam ja samo tvoja i ničija više!

Michael: Zašto se ovo događa samo nama? Rekao mi je i otišao na vrata.

Istina. Zašto se ovo događa baš nama? Zašto sada ne možemo biti super par kao i prije? Za sve ovo je kriv Luke. Znam da se ne može kontrolirati,ali ne treba mi raditi sve ovo. Sve bih voljela da je moja mama sada kraj mene. Ali moja mama je umrijela. Da,umrijela je kada sam imala 10 godina. Suze su mi počele ići niz lice,kada se sjetim njezinog osmijeha..ali tako je..život ide dalje.

'Iva,mislim da bi bilo dobro da ti i Michael idete malo u shopping,da izbacite sve negativne misli iz glave.' Savjetovao me je moj najdraži drug Ash. On mi je kao brat. Sve mu mogu reći. Zaista je duša.

'Ali ljut je na mene. Ne želi da priča samnom. Izašao je na vrata sa suzama.' Rekla sam uplakano,i bilo me je sram. Jer ja tek imam 18 godina i silovana sam od Mikeyovog brata. Oh God zasto se ovo događa baš meni. Ozbiljno moram ići do Mikeya. Da popričam s njim.

Tražila sam ga po hodnicima ali ga nije bilo.

-------------------------------------------------------------------------

ZNAM DA JE NASTVAK KRATAK,AL...ET..

PUSAA DO SLJEDEĆEG NASTAVKA <3 <3 LOVE U ALL <3

Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now