Chapter 35-Lost In Your Eyes

146 19 16
                                    

Ne volim ustajati rano. Ali me je mučnina u stomaku probudila te sam hitno otišla u wc da bi to sve izašlo iz mene. Ovako se nikad nisam osjećala. Pa da? Zar sam već zaboravila? Trudna sam. Nosim Lukeovo dijete. Ček sad? Nikad se nisam pitala da li je to dijete Lukeovo ili Michaelovo? Jooj,nikad neću imati mira u životu..
Trznula sam se kada sam osjetila ruku na svom ramenu..Luke? Zar me je čuo.

"Ljubavi jesi dobro?"-pitao me dok mi je pokupio kosu nazad.
"Jesam,samo mi je malo muka"-rekla sam.
"Hoćemo li kod doktora?"-pitao me te sam odmah odmahnula glavom jer neću da sad taj gospodin u bijelom mi pametuje kako sam mlada i da se trebam čuvati.
"Ali Iva bojim se"-rekao je te sam osjetila brigu u njegovom glasu.
"Ne boj se Lukey..ovo sve mora biti u trudnoći"-rekla sam i poljubila ga na blic. Polako sam ustala pomoću Lukeove ruke i umila se hladnom vodom. Pogledala sam se u ogledalo i izgledala sam grozno. Malo prištića na licu,blijeda i 100% sam se udebljala. Trudnoća previše utječe na mene.
"A meni si baš slatka"-rekao je Luke. Pa wtf?
"Molim?"-pitala sam zbunjeno jer ne znam o čemu priča.
"Pa vidiš,meni ne smetaju ti prištići,to predivno blijedo lice..ta mala popunjenost u tvojim nogama zbog trudnoće..meni to ne smeta. Meni si uvijek moja prelijepa mišica"-rekao je te sam se naježila na njegove riječi. Jooj? Zar me stvarno ovako voli?
"Awww"-rekla sam i dala mu jedan stranstven poljubac...gledala sam u te njegove oči boje mora i gubila se u njima.
"Zar stvarno toliko voliš moje oči?"-pitao me.
"Gubim se u njima."-rekla sam na što se on nasmijao i privukao me bliže sebi.
"Ja..Lu..ke"-zamuckivala sam.
"Iva?"-i sta sad?
"Ja..ovaj...Pa...trebala bi uraditi test da vidim jesi li ti otac djeteta"-rekla sam i spustila pogled. On i sam zna da je dijete njegovo..ali ga samo zezam.
"Molim?"-pitao me začuđeno.
"Nije valjda da si me varala sa drugim?"-pitao me i u glasu mu se moglo vidjeti da je na rubu suza. Tada sam ga zagrlila i glasno se nasmijala.
"Lukee...budalice. Zezam te samo."-rekla sam i prislonila svoje usne na njegove.
"Joooj"-odahnuo je.
"Nemoj mi ovo više raditi. Pa haman sam srčani udar imao.
"Budalice"-rekla sam i poljubila ga u čelo.
"Zar smo mi došli ovdje u Californiu da samo ležimo?"-pitao me.
"Daa"-nesigurno sam rekla.
"Daj oblači se i idemo u shopping..uzeti ćemo nešto nama a nešto našoj bebici..koja će uskoro biti na ovom svijetu. Jedva čekam."-rekao je te smo se brzo obukli i krenuli u shopping. Odmah su nas dočekali novinari i fanovi. Što mi je i smetalo jer su samo postavljali pitanja o meni i Michaelu. Zašto jednostavno ne mogu shvatiti da smo mi gotovi. Pa on me je varao 4 mjeseca. Zar moj odgovor više nije očigledan. Sad je stvarno dosta.
"Slušajte me sada svi. Ja i Luke se volimo,čekamo naše dijete i ja sa Michaelom nemam više ništa. On ima Abigail i nastavio je bez mene. Toliko od mene. Doviđenja"-rekla sam dok svu sve kamere bile okrenute ka mom licu. Svi su ostali iznenađeni. Nadam se da me više neće mučiti. Pa hoću i ja malo privatnog života.
"To je moja cura"-rekao je Luke i obgrlio me oko struka. Samo sam mu namignula i uputili smo se u neki veliki centar. Imam osjećaj da ću bankrotirati kada sam vidjela veliki natpis Victoria Secret (nadam de se tako pise xd)

***
"Luke kako mi stoji ova haljina?"-pitala sam ga kada sam izašla iz kabine za oblačenje. Uzela sam neku crnu haljinu koja je imala svugdje bijele šljokice u gornjem dijelu,tok je dolje bila obična. Bila je malo više od koljena.
"Jooj ovako bi te mogao gledati čitav život."-rekao je te sam se malo zacrvenila.
"A znači tako..u hlačama sam ti ružna"-rekla sam te sam se namrštila.
"Nije istinaaa.."-rekao je te je krenuo prema meni.
"A daj znam samo te zezam. Onda ću uzeti ovu haljinu..a ti je evo odnesi i plati je"-rekla sam i oblačila hlače u kojima sam krenula.
"Jooj Iva pa misliti će da ja uzmam sebi ovu haljinu"-rekao je kao bebica aww.
"Lukee!"-rekla sam sa malo povišenim glasom.
"Okeej..okej..idem"-rekao je i otišao da plati haljinu. Ovo je sigurno zadnje što ću uzeti jer sam kupila previše.

***
"Stvarno su ti sexy one stvari sto si uzela u Victoria Seceret-u..nadam se da ćeš ih jednom za mene"-rekao je te sam se odmah zacrvenila.
"Lukee"-udarila sam ga u rame te je on odmah primjetio moje lice koje je bilo kao paprika.
"Awww..moja Iva se zacrvenila."-rekao je te me obgrlio oko struka.
"Meni su stvarno slatke one stvari koje smo kupili za našu bebu"-rekao mi je dok gledao u daljinu.
"I meni su Luke..samo ti si toliko uvjeren da će biti curica pa si uzimao sve roze i ljubicaste stvari."-rekla sam dok sam se smijala.
"Taj sam"-rekao je te je zaustavio taxi. Strpali smo te ogromne kese i uputili se u hotel.

***
"jaoo ne mogu se više ni pomjeriti"-rekla sam dok sam kao mrtva ležala na velikom bračnom krevetu koji je malo mirisao na Lukea..ah,taj miris limuna.
"Aaa ja sam baš mislio da se malo poigramo večeras"-rekao je Luke dok je napravio puppy face.
"Lukee,kao prvo umorna sam,a kao drugo 100% si zaboravio da sam trudna"-rekla sam dok sam se smijala. Stvarno je bio smiješan sa tom facom.
"Aaaaaa..Iva neću moći izdržati"-rekao je dok je zagrizao usnicu.
"Strpi se..."-rekla sam dok sam mu namignula.
"Ne. Idem ja da nazovem tvog doktora"-rekao je te sam se začudila njegovim odgovorom.
"Luke kakvog doktora?"-rekla sam i dalje začuđeno.
"Idem da ga pitam da li možemo imati znaš već šta dok si u već haman mjesec dana u trudnoći"-rekao je te brzo izašao.
"Lukee da se nisi usudio"-rekla sam,htijela sam ići za njim..ali stvarno nemam snage ni da se pomjerim.

Red Lips || Michael CliffordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin