***
U jutro sam se probudila sa najljepšim prizorom kojim mogu imati u životu.
Luke pored mene i njegoce plave oči. Ništa mi više ne treba. On je već bio budan.
"Dobro jutro ljepotice."-rekao mi je sa onim jutarnjim glasom koji me ubija.
"Jutroo"-došla sam do njega i poljubila ga.
"Znaš,da as sam planirao da zovnem neke svoje prijetelje,kao i ti svoje,pa da se malo veselimo ne?"-pitao me. Naravno da se slažem sa tim jer mi stvarno treba malo veselja.
"Jooj,naravno da se slažem. Ti zovni svoje prijetelje i moje ako ti nije teško,a ja idem do dućana da uzmem sve što nam treba"-rekla sam te mi je on samo kimnuo glavom i nama uzeo mobitel da zove naše prijatelje.
Ja sam obukla običnu trenirku i starke i uputila se do dućana koji je bio samo 3 kuće udaljen od nas.
Razmišljala sam da li da samo uzmem pivo ili vino? Ma uzeti ću sve.
Kada sam unišla u dućan pozdravila sam se sa tetom Anne koja već dugo radi ovdje,koliko ja znam.
Otišla sam na dio gdje su samo vina i druga alkoholna pića.
"To se pravi neka žurka?"-pitala me je teta Anne.
"Ma da se malo proveselimo"-rekla sam i stavila sve stvari koje sam kupila na kasu.
Ona mi se je samo nasmiješila i strpala mi sve u kesu.
***
"Luke stigla sam!"-odazvala sam se i krenula ka kuhinji.
"Tu sam!"-rekao je iz kuhinje.
"Jao pa nisi trebala sama nositi to teško"-rekao je te mi je odmah uzeo to iz ruku.
"Ma nema veze. Jesi li ti zovnuo sve?"-pitala sam ga dok sam sebi pravila kavu.
"Da..i Calum će zovnuti neke svoje,tako da će nas biti puna kuća"-rekao je te sam se nasmijala. Jedva čekam.
"Jao pa ja nemam pojma šta ću obući"-rekla sam i spustila glavu na šank od kuhinje.
"Pa hej nemoj sada ono da te svi gledaju jer si ti samo moja"-prišao mi je i obgrlio me oko struka.
"Eto sad baš ću se tako obući,ali i onako svi znaju da sam samo TVOJA"-rekla sam dok sam naglašavala zadnju riječ. On se je samo nasmijao i odmjerio me. Pogledala sam na mobitel i već je bilo šest sati,a oni dolaze u 8. Dovoljno vremena da se obučem.
"Idem se ja spremiti"-rekla sam i namignula mu. Prvo sam otišla u kupaonicu i otišla pod tuš. Uzela sam kupku od jagode. Oprala kosu i krenula je sušiti.
Odlučila sam da ću ispeglati kosu jer nemam vremena da pravim lokne.
Za šminku sam odlučila napraviti smokey eye sa zlatnom sijenkom,eyeliner,maskara i crveni ruž.
"Eh,sad treba naći neku haljinu u ovom neredu"-promrljala sam sebi u bradu i krenula u potragu za haljinom.Do tada sam naišla i na donje rublje pa sam uzela crni čipkasti brus i gaćice.
"Napookon"-rekla sam dok sam našla haljinu koju sam željela. Bila je crna,uska i kratka (imate gif gore pa možete vidjeti kako to izgleda"
Pogledala sam na sat i već je bilo 7:50. Nadam se da je Luke spreman.
Stavila sam malo parfema po vratu i krenula da vidim gdje je Luke.
"Luke? Gdje si?"-dozivala sam ga,ali me je samo neko od leđa pregrlio i nije mi dao disati.
"Luke,znam da si to ti"-smijala sam se. Jer ipak znam već te njegove fore.
"Jooj uvijek me otkriješ"-rekao je i napravio puppy face. Odmjerila sam ga i vidim da je već bio spreman. Obukao je crne poderane hlače,bijelu majicu i košulju preko nje. Bože,zašto je on ovako zgodan?
"Iva znam da sam zgodan,ali ne moraš me toliko gledati"-rekao je te sam se zacrvenila jer je skontao da ne skrećem pogled sa njega.
"Ali moram priznati,da ću večeras morati biti samo uz tebe,jer nakako mi je te haljina magnet za muškarce"-rekao je te sam se nasmijala na njegove riječi,ali mi je ujedno i bilo drago što se ponaša ovako prema meni. Štiti me ipak. Naše razmišljanje je prekinulo zvono na vratima.
"Idi ti otvori"-rekla sam mu te me je poslušao. Ja sam krenula za njim jer me ipak zanima koga je on to sve pozvao na ovu žurku. Samo čujem britanski naglasak. Jao samo ne ti tipovi,ali ok. Znam da se Luke i ekipa druže sa njima pa mi i ne smeta toliko.
Bio je to Harry Styles,Zayn Malik i njegove cura Perrie. Onda iza njih sam vidjela neke svoje drugarice,bili su tu Ash i Bryana,i Michael. Biti će ovo zabavna noć."Zdravo svima"-rekla sam i krenula prema njima da se pozdravim. Prvo sam prišla Harryu jer mi je nekako bio najbliži. Vidjela sam da me je odmjerio te sam samo prevrnula očima. Pozdravila sam se sa ostalima i krenula da uključim muziku. Na laptopu sam uvijek imala mix pjesama za party tako da ne treba da brinem za to. Uključila sam muziku i svi su krenuli plesati. Luke je došao do mene i plesali smo. Malo sam bila perverzna prema njemu kada smo plesali,ali to mi je i cilj da ga napalim.
"Ne radi to molim te"-rekao je dok sam se trljala od njega.
"Nastaviti ćemo sa plesom dok nas piće malo skrene"-šapnula sam i krenula uzeti si čašu vina.
"Zgodna si"-hrapavi glas mi je rekao. Kada sam se okrenula to je bio Harry Styles. Cijelo vrijeme me je domjeravao i to mi je smetalo.
"Izvini,ali ja sam zauzeta"-rekla sam te se je on samo nasmijao.
"Luke je baš sretnik što te ima"-rekao je i popio gutljaj pive.
"Znam"-rekla sam i otišla od njega. Neću sad da ima ikakvih problema.
***
"Iva,Luke te zove. Ima iznanađenje za tebe"-rekla je Perrie i povukla me u sobi gdje su bili svi. Muzika je bila glasna,ali onda ju je Luke stišao i upalio neku romantično. Svi su se bili okupili i gledali u mene i Lukea što mi je bilo čudno.
"Ajde Luke pitaj je već jednom"-rekao je Calum te mi je onda ponovo postalo sve čudnije i čudnije. Šta da me pita?