'Ajde Iva,još samo malo'-govorila mi je medicinska sestra dok sam ja umirala od bolova. Mislim da ću još za nekoliko minuta slomiti Lukeu ruku.
'Ljubavi izdrži još samo malo'-tješio me je Luke,dok sam ja samo htijela da se bebe što prije rode. Davala sam sve od sebe,ali bilo je nemoguće.. Polako mi se je vid mutio,ali pretpostavljala sam da je to od suza,ali nisam bila u pravu. Nakon nekoliko sekundi,više nikoga nisam mogla čuti. Niti sam mogla reći kako se osjećam. Pokušala sam da paničarim,da stisnem Lukeovu ruku,ali i to nisam mogla. Osjećam trnce kako mi idu od glave prema nogama.. Polako mi se spušta crnilo pred očima i od tada više ne osjećam ništa,osim džungle u mom stomaku.***
'Gospodine,naravno da je sve uredu,ne treba da brinete'-polako čujem glasove,ali i dalje ne mogu otvoriti oči.
'Lu..luke'-govorila sam teško,i napokon otvorila oči. No brzo me je jako bolničko svijetlo osljepilo.
Polako sam se počela prisjećati svega,te sam skočila.
'Moje bebe,gdje su'-počela sam ustajati,iako mi je bilo slabo.
'Iva lezi,ne možeš dobro hodati'-rekao mi je Luke tiho,te sam ga poslušala. Iskreno ubijalo me je između nogu. Već sam pomislila da nešto nije uredu dok je rekao da legnem.
'Molim te reci mi samo da su bebe dobro'-rekla sam mirno i zatvorila oči.'Ne boj se ljubavi,sve je uredu'-rekao je te mi je veliki kamen pao sa srca. Zagrlila sam ga jako,htijela sam dokazati koliko ga volim.
'Želim ih vidjeti'-rekla sam medicinskoj sestri koja je bila pokraj mog kreveta.
'Idem po njih'-rekla je i nasmiješila se,te sam pogledala u Lukea i njegove usne,koje nisam odavnu okusila.
'Nemaš pojma koliko sam se bio prepao kada si pala u nesvijest'-rekao je te sam mu pomilovala obraz.
'A kako tek meni,bila sam svjesna svega,ali nisam mogla reći'-rekla sam te me je poljubio u obraz.
Čula sam otvaranje vrata,te ugledala sestru kako nosi dva mala stvorenja u naručju. Polako ih je stavila u naručje... Gledali su me,te se nasmiješili. Bili su jako slatko obučeni,u odjelca koja smo ja i Luke kupili kada smo saznali da su blizanci.'Predivni su'-rekla sam i poljubila ih u čelo.
'Morate na ovim papirima napisati koja imena ćete im dati'-rekla je,te sam shvatila da sam od straha to bila i zaboravila.
'Ovoj ljepotici ćemo dati ime Elle'-rekla sam te pogledala u Lukea na kojem sam mogla vidjeti da se je slagao.
'Luke,koje ćeš mu dati ime?'-pitala sam ga sa nestrplenjem.'Možda Nate?'-rekao je te sam se složila.
'Elle i Nate'-napisali smo i predali papir sestrici.'Glavni doktor je rekao da danas možete kući,jer nema nikakvih problema'-rekla je te sam pljesnula rukama i krenula ustati,ali nisam mogla ponovo.
'Ljubavi,ti ih drži,a ja ću ti pakovati neke stvari'-rekao je te sam kimnula glavom. Bila sam jako ljubomorna jer se nismo nikako poljubili. Pa nisam otrovna. Svoje osjećaje nisam mogla opisati. Napokon imam nešto što sam od uvijek željela. Gledali su me svojim krupnim plavim očima. Bili su predivni.****
'Tako je lijepo biti doma'-rekla sam dok sam napokon ulazila u stan.
'Slažem se,još imamo dva nova člana obitelji'-rekao je te sam došla do njega i poljubila ga.
'Danas nam dolaze gosti'-rekao je te sam se rastužila. Htjela sam da imam danas dan samo za sebe. I da se malo odmorim.
'Ko dolazi'-pitala sam ga i sjela na sofu pored njega.
'Michael i njegovi'-rekao je. Zadnja osoba koju sam htijela sada vidjeti je on.
'Oh..okej'-rekla sam i ustala. Želim ispasti normalna pred njima tako da.. bez panike.
'Ja idem u sobu leći sa djecom a ti me slobodno probudi kada oni dođu '-rekla sam i poljubila ga na blic.
Kada sam ušla u spavaću sobu,Elle i Nate su se igrali rukama. Iako su još mali,stari samo dan-dva,čitala sam da imaju neke veze i da znaju šta osjećaju. Ne znam koliko je to istina,ali je jako zanimljivo. I dalje mi je bilo čudno. Više nisam neka djevojka koja može se opijati po klubovima. Sada sam majka dvoje predivne djece. I iskreno,drago mi je zbog toga. Polako sam legla na krevet i obgrlila ih rukama. Bila sam jako umorna.
***
'Iva..'-zvao me je Luke tiho dok mi je gladio čelo.
'Hmm'-promrmljala sam.
'Stigli su'-rekao je te sam brzo ustala.
'Idi ti,ja ću se obući.'-rekla sam,te polako ustala. I dalje me je boljelo međunožje. Ne znam sada kako da se ponašam pred njim. Ne patim kada smo zajedno pričali. Probristila sam glavu i krenula prema dnevnoj sobi. Pričali su sa Lukeom,te kada su mene ugledali ustali su da se pozdrave. Prvo mi je prišla Michaelova,sada žena,kojoj nikad ne mogu zapamtiti ime. Zagrlila me je i čestitala mi na blizancima. Sa Michaelom sam se samo rukovala. Ništa nije bilo osjećajno. Možda zato jer sada očekuje već drugo djete i prebolio je sve. Tako je i sa moje strane. To su samo bile tinejdžerske ljubavi koje ne traju baš dugo. Luke i Michael su pričali u nekoj zgradi u kojoj se može stvoriti neki dobar biznis,dok je Karla,Michaelova žena pričala meni što me sve slijedi u budućnosti sa bebama. Od gubitka živaca,upornog plakanja i stalnog mjenjanja pelena. Iskreno,meni je to bilo sve zabavno,niti će mi kad biti naporno.
***
'Hvala Bogu da su otišli,više od umora nisam mogla pričati. A Karla stalno nešto zuji kao muha'-rekla sam te se je Luke nasmijao.
'Ljubavi,da li možeš vjerovati da sada imamo djecu'-rekao je te sam ga poljubila u obraz.
'I dalje nisam svjesna toga,ali bol u međunožju mi to stalno govori'-rekla sam te se je on perverzno nasmijao.
'A šta na primjer da je ublažim tu bol'-rekao je i krenuo rukom prema dole,ali ja sam brzo ustala.
'Idem ih provjeriti'-rekla sam te je on napravio tužnu facu. Sorry Luke. Od sada nema odmora,na kojeg ti misliš 24h.
-------------
Ja se stvarno izvinjavam na ovako glupom nastavku. Sve sam nešto ubrzala,i uopšte mi se ne sviđa,ali ipak vas nisam htijela ostavljati ovako dugo bez nastavka. Btw molim vas pročitajte moju novu priču sa Zaynom. Mnogo mi znači.
xoxo