Michael's P.O.V.
Krenuo sam prema planini sam koje se je prije Iva bacila. Oh,kada se samo sjetim kada su mi javili da se je bacila. Tada su mi bile sve lađe potunele,a gledaj sad.
Upravo stojim na ivici ove planine i hoću da se pozdravim sa svijetom.
Gledam u okean ispod mojih nogu i smiješkam se jer se prisjećam svih trenutaka sa Ivom.
Rekao sam Calumu gdje idem. I obećao je da nikom neće reći. I sam vidi da mi je život čisto sranje bez Ive. Poslao sam Ivi poruku i rekao joj da ću je uvijek voljeti.
Calum's P.O.V.
Pa on nije normalan? Zar on misli da ću je obećati da nikom neću reći da se on ode baciti sa neke litice sa koje se je bacila Iva. Da Iva! Sada ću je nazvati. Ona će ovo spriječiti.
Našao sam u kontaktima njezin broj i nazvao je.
"Ajde Iva,javi se!"-rekao sam glasno te sam čuo da se je javila.
"Ej Cal Pal"-rekla je radosno. E moja Iva sad kad ti ovo kažem ne znam hoćeš li biti tako sretna.
"Ej Iva moram ti nešto reći"-rekao ozbiljno,ali se je mogla osjetiti panika i tuga u mom glasu.
"Cal jesi dobro? Šta se je desilo?"-rekla je uspaničeno. Ona se stvarno brine za sviju i jako se brzo uspaniči. Odlučio sam joj što prije reći,jer ako budem otezao,do tad se Michael može i baciti.
"Gledaj nemoj jako paničiti,ali sada ti ovo govorim i radi kako ti kažem. Ti i Luke idite na onu liticu sa koje si se bacila i zaustavi Michaela da se baci"-rekao sam te sam samo čuo krik i prekid veze. Nadam se da će riješiti stvar. Do tada sam ja krenuo da zaustavim Michaela isto. Hoću da ga spasim jer mi je kao brat. Ne znam šta bi bez njega.
Sjeo sam u autu i krenuo. Prelazio sam ograničenje sa brzinom,ali me nije briga. Samo hoću da Michael bude živ i ništa drugo. Nadam se da će se Iva vratiti Michaelu nakon ovog.
End of Calum's P.O.V.
"Molim te Luke vozi brže!"-rekla sam uspaničeno. Nisam plakala. Ne znam zašto,ali strah čini svoje. I Luke je isto bio zabrinut koliko i ja.
"Ne znam o čemu je problem sad kod njega. Lijepo smo se dogovorili da budemo prijatelji i sve,a on
sada hoće da se baci"-rekla sam ljuto i uspaničeno.
"Ne znam šta da kažem ljubavi..ali evo tu smo"-rekao je Luke te se ja parkirao. Brzo sam potrčala prema kraju litice i vidjela Michaela kako stoji i samo što se nije bacio. Okej sada sam počela plakati kada sam ga vidjela onako,kako sam želi otići od sviju nas.
"MICHAAAEL!!!!!"-proderala sam se što sam više mogla i krenula prema njemu.
"I ti si došla da se baciš,a?-pitao me je i mogla sam mu vidjeti da je plakao.
"Ne! Došla sam da spasim svog prijatelja"-rekla sam i uzela ga za ruku da se odmaknemo od ovog ponora.
"Ne Iva,ja ne želim više da živim okej? Pusti me da se bacim!! Ne vidim razlog što si došla da me spasiš"-rekao je i opet skrenuo pogled na okean koji se je nalazio ispod litice.
"Michael dosta je više..idemo nazad!"-rekao je Luke i pregrlio ga preko ramena.
"Zar nakon svega me spašavaš?"-pitao ga je Michael. Stvarno mi ga je žao.
"Zato služe prijatelji bro"-rekao je Luke te ga je onda zagrlio. Suze su mi se nakupile u očima kada sam vidjela ovaj prizor. Nešto najljepše. Stvarno mi je drago jer je Luke ovako postupio.
"Hvala vam"-rekao je Michael te nas oboje povukao u zagrljaj. Čuli smo zvuk auta. Kada smo se okrenuli to je bio Calum. Kada nas je vidio sa velikim osmijehom je potrčao do nas.
"Oh,drago mi je jer ste stigli na vrijeme"-rekao je te je zagrlio Michaela.
"Idemo sad!"-uzviknula sam i krenuli smo prema autima. Svi smo krenuli svojima,kao i Michael.
"Ne,ne Michael. Ti ne ideš svojim autom. Ideš sa nama. Ne želim da se u pola puta ponovo vratiš tamo"-rekao je Luke te sam se nasmijala jer stvarno bi bilo glupo kada bi se Michael ponovo vratio. Nebi imalo smisla.
"Nisam više tolika budala,da se bacim!"-uzviknuo je Michael i krenuo sa svojim autom. Odahnula sam jer je sve dobro prošlo.
Naslonila sam glavu na Lukeovo rame dok smo se vraćali kući..pri samom sam snu jer sam stvarno umorna,ali ne želim zaspati pa da me onda dan prođe bezveze.
"Jao Luke pa mi nismo ništa isplanirali za vjenčanje"-uzviknula sam u šoku jer sam skontala da sam zaručena. Jao kako voli svoj mozak.
"Baš sam o tome sada razmišljao. Sada kada dođemo kući ćemo se dogovoriti,važi?"-pitao me je te sam kimnula glavom.
***
"Dođi sjedi ovdje da se dogovorimo"-rekao je Luke i pokazao mi da mu sjedem u krilo.
"Okej,ja želim da to vjenčanje bude što prije dok je ljeto"-rekla sam.
"Da i ja isto..a znaš što mislim? Vjenčanje nam može biti na plaži"-rekao je te mi se je odmah svidjela ideja. Ovdje u Sydneyu ima jako dobrih i prelijepih plaža.
"Jooj Luke to je super..mislila sam da će oko izbora biti problema,ali sam imala pokrešno mišljenje."-rekla sam te mi je on dao nešto kao french kiss.
"A kum i kuma?"-pitala sam ga.
"Ja znam ko će mi biti kuma. Perrie. Sa njom sam jako dobra u zadnje vrijeme i pitati ću nju"-rekla sam te se je on iznenadio na moj brzi odgovor.
"Pa lako je tebi,a šta ću ja?"-pitao me je i napravio puppy face.
"Pa ljubavi ne biram ja kuma"-rekla sam te se je on nasmijao.
"Pitati ću Jacka da mi bude kum"-rekao je te sam se iznenadila.
"Svog brata?"-pitala sam jer znam da ima i jednog prijatelja Jacka pa ne znam na kojeg sada mislim.
"Da,ali nisam siguran. Zapravo pitati ću Harrya."-rekao je te sam se zgrcnula na njegov odgovor.
"Stylesa?"-pitala sam te je on kimnuo glavom. Jooj nemoj samo njega.
"Ma znaš šta je? Najbolje je da meni kum bude moj brat Jack"-rekao je te sam se odmah malo proveselila. Iskreno,nije baš neki tip onaj Styles. On možda jes zgodan,ali kao osoba i nije baš nešto.
"Okej..sada smo to sve riješili. Ja ću sa Perrie ostalo sve srediti,a ti sa Jackom."-rekla sam te je on ponovo napravio puppy face.
"Ali ja sam mislio sa tobom birati vjenčanicu"-rekao je onako bebastim glasom.
"Luke pa ti me ne smiješ vidjeti u vjenčanici dok ne dođem pred oltar"-rekla sam te je on tek sada skontao pravila. Jooj Luke.
"Budalice"-rekla sam i dala mu make out.