Chapter 11

272 22 2
                                    

Zašto svi ljudi jednostavno ne znaju pravo igrati istine ili izazova? Okej ni ja nisam fer znam to. Isto su mi dali izazov sa Mickeyom pa sam prihvatila. Okej,ali stvarno ja to ne mogu sa Lukeom. Nikako! Odmah se sjetim onih groznih stvari. Kako sada da to zaboravim? Sada se to sve vraća? Zbog čega? Zbog toga što sam im ja predložila da igramo istine ili izazova. Da samo zbog toga. Pa ja sam genije. Trebam sama sebi dati aplauz koliko sam glupa. Za mene nije život da budem kod slavnih. Ja sam samo jedna obična djevojka  koja je slučajno upoznala 5sos. To je bilo za moj rox. Imala sam svoj 18 rox. Lou Teasdale-frizerka od 1D benda. Da ona je moja tetka. I uvijek sam joj pričala kako bih ih voljela upoznati itd..Znala sam da su oni nekad kod nje..ali ona je bila puno daleko od mene pa smo se rijetko vidjele. U jutro na svoj rođendan mi je Lou poslala poruku "Od mene ćeš dobiti najbolji poklon u svom životu". Kao i uvijek mislila sam da će to biti neki parfem,mob,starke ili neš tako. Sve sam sama sebi organizovala u jednom hotelu. To je bilo samo za moje pozvane prijatelje. Nisam ni sanjala šta će se dogoditi. Samo su bile pjesme od 5sos i neke od 1D. Kada je završila pjesma "Tomorrow never dies",morala sam ići pustiti novu. Bila sam malo dalje odmaknuta od laptopa. Pa mi je baš trebalo dugo da dođem. Kod mog laptopa je bila bila neka zavjesa,koja mi nije bila baš interesantna,ali sam je odlučila malo zamaknuti da vidim šta je iza nje. To je bila neka tribina sa bubnjevima itd..Mislila sam da je to za nečiji koncert kada gostuju u ovom hotelu. Kada sam krenula da pustim pjesmu "Good girls" čula sam totalno poznat glas. 

"Želiš Good Girls" Taj glas mi je bio pa i poznat i ne poznat. Kada sam podigla glavu susrela sam se sa najljepšim usnama i očima. Da to je bio on. MICHAEL. MICHAEL CLIFFORD. Moje oči nisu treptale samo su gledala u njega. Nisam mogla vjerovati. Dok se Mikey smijao i drugi dečki su dolazili. 
"What's up guuuys!" Rekao je Ash. Ja sam i dalje samo gledala u njih. Nije mi ništa bilo jasno. Počela sam kričati. Odjednom sam ih sve brzo zagrlila. Počela sam i plakati i smijati se i ne znam ni ja šta sam već radila u tom šoku. Moji drugari su kričali i svi su se slikali selfie sa njima. Oni su počeli svirati sve dok svi nisu otišlli. Sve drugare sam lijepo ispratila. Kada sam pogledala na zad dečki su jeli veeeliku tortu. Pogledali su me i nastavili su jesti. 

"Iva,torta je pre pre ukusna" Rekao je Luke dok je još jeo onaj komad torte u ustima. 
"H-h-vala." Bilo me i sram. I u glavu mi je došlo jedno pitanje. Kako su oni znali da je moj rox?
"Pa dečki kako ste vi dospjeli ovamo? Kako ste znali da je danas baš moj rox?" Govorila sam to dok sam sebi sjecala komad torte da im se pridružim.

"Ukratko. Sve nam je ispričala valjda tvoja tetka Lou." OmG tetka ovo je najbolji "gift" ikad. 
"Biti ću joj zahvalna do kraja života" Rekla sam sa smiješkom od uha do uha. Oni su se nasmijali. Dok sam ja ustala da se idem presvući,jer sam od plesanja bila sva mokra. 

"Ljudi idem se ja presvući." Rekla sam im dok sam hodala prema holu u svojim crvenim štiklama. Mikey me gledao onim svojim zavodljivim pogledom. Ali ja kao ja obična djevojka sam ono samo u svojim mislima rekla "kad bi barem mogao biti moj",dok je Michael mislio sve drugačie. Dok sam se presvalčila neko je pokucao na moja vrata. Mislila sam da je to neka kolegica koja je 100% zaboravila nešto svoje. No nije. Kada sam otvorila vrata onako omotana u peškiru,na vratima sam zatekla Michaela. Tiho sam vrisnula i prekrila se što više. Mislila sam da je sve to bio san. Ali nije. Clifford je unišao u moju sobu. 

"Okej Iva ne prekidaj me molim te dok ti ovo govorim,već sam te odavno pratio na svim mogućim sajtovima i ti mi se jako,jako sviđaš. Sada sam ozbiljan. Jako sam zaljubljen u tebe i ja želim da mi budemo nešto više od prijatelja ako je ikako moguće. Sada znam da si u šoku ali stavrno se ne šalim" Nisam nikako mogla vjerovati šta je on govorio. Ja sam samo gledala u njega otvorenih usta. 


"J-ja ne mogu da vjerujem. OmG ovo je san" I opet sam počela plakati. Ipak on je moj idol kao i svi iz 5sos i sada se meni ovo upravo dešava. OmG can't believe. 

"Psst" Stavio je prst na moje usne i polako ih spojio. I onda se desilo ono što sam vam sve rekla u uvodu. YOU DON'T KNOW,MYB YOUR DREAMS COME TRUE!

DRAGI DNEVNIČE TO JE TO OD MENE ZA DANAS. MALO SAM SE PRISJETILA SVOJE DIVNE PROŠLOSTI. KOJA SE FAKAT NIKAKO NE MOŽE ZABORAVITI
---------------------------------------------------------------------------------------------
Evo i jedan nastavak. Možda ste i primjetili da nastavak stavim tek kad ima oko 19-20 čitaoca :)
Da li da počnem pisati novu priču ? O.o Ako da,koja tema i to sve? P.S i love u and peace ♥

Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now