Chapter 16

214 22 3
                                    

Jednostavno nisam mogla kontrolisati svoju sreću. Nisam. Pa logično da nisam,jer sam upravo saznala da NISAM trudna. Suze su mi počele teći niz lice. Naravno,to su bile suze radosnice. 
Odmah sam otišla na Twitter i objavila sam "I'm so happy"

Naravno nisam im rekla razlog. Onda nebi mogla živjeti. Ali i dalje sam se nastavila glasno smijati,jer mi je jednostavno drago. Čula sam kako dečki uzlaze uz stepenice. Logično,uputili su se mojoj sobi. 
Ali oni lopovi moji ne znaju ni pokucati,već ulaze kao specijalci. Svi su se poredali ko vojnici ispred mene i čekali da im ja kažem što je to izazvalo moju VEEELIKU sreću.

'Zašto buljite tako u mene?' Rekla sam im dok sam se i dalje smijala na sav glas.
'Čekamo odogovor,čemu ta tvoja sreća?' Rekli su onako jedno za drugim.
'Pff da vam nebi sad rekla?' Kako ću im reći svoju privatnost? -.-

'Ajde dečki malo privatnosti,ona će to samo meni reći,jel tako dušice?' Logično,Mikey se oglasio sa svojim najslađim glasom.

Ostali dečki su izašli vano. Pff kako su samo kulturni. Mikey je sjeo pokraj mene,pogledao me sa svojim ne odoljivim ooočima. 

'Ajde ljepotice,pričaj o čemu je riječ' Gledala sam ga u oči. I na kraju sve je izašlo iz mojih usta.

'Gle Mikey...ono kad smo biili na kampiranju..nismo koristili kondom. I od tih zadnji dana imam jako velike mucnine. Odjednom sam počela misliti da sam trudna..pa sam odlučila da uradim taj test,jer sam svaki dan bila nad WC šoljom.'  Kolutala sam očima dok sam mu ovo pričala. Navika hahah.

'Pa dobro..mogla si mi ipak reci za to' 
'Ali nisam imala baš i snage,htjela sam da to bude moja mala privatnost' On me je samo onako oštro pogledao i srušio na krevet. Počemo me škakiljati,crkavala sam. Ali ipak sam zaslužila kaznu. Ali ne baš na ovakav način. I uvijek mora doći neko ko će sve ovo pokvariti. Ash. Uvijek ulazi kao specijalac. Uvijek,ama baš uvijek.

'Izvinite što vas prekidam,ali Mikey treba nas menedžer od 1D.'  Ja i Mikey smo bili jako začuđeni. Brzo smo sletli na prvi sprat. Luke i Calum su već nešto pričali s njim. Kada smo nas troje sjeli. Menedžer nam je sve ispričao. Okej,ostala sam potpuno šokirana. 1D želi da 5sos vodi sa sobom na turnjeu. OmG? Ja bez Mikeya? Nema šanse. Ne,nema šanse. 

Odmah sam nazvala buraza. 

'Hej Niall,mogu li i ja ići s vama na turneju plizzz?'
'Jooj sis nisi me dugo čula,pa šta ima?' Agrhhh
'Jooj ne mogu sada o tome. Ja želim na turnejuu s vama'
'Alii sis...'
'Šta ali?'
'Čuo sam da Mikey vodi Loren na turnjeu.' 
'Loren' Ostala sam začuđena,dok mi je mobitel pao iz ruke. 

Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now