Chapter 17

247 29 16
                                    

-Dok mi je mobitel pao u mojoj glavi se samo ponavljalo ime "LOREN"! Loren? Ko je ta Loren?
Mikey me vara? Ma ne..to ne može biti istina. Samo sam željela da bude sama u ovom trenutku. Htjela sam da nazovem buraza i da vidim ko je ta Loren. Želim njezino prezime. Želim da znam ko je ona? Želim da znam da li je moja i Mikey-eva veza sve neke ŠALA? 

Prvo što sam uzela je MOBITEL. Nazvala sam Nialla. Javio se na svu sreću i žalost.

'Šta trebaš sis?' Javio mi se dok se čula neka jaka glazba.
'Hej,želim prezime od one Loren što ide s vama na turneju' Htjela sam biti ljubazna,jer imala sam osjećaj da mi onda nebi baš sve rekao kada bi čuo plač preko mobitela.
'Što ti treba?' Zvučao je kao da su mu usta puna,ali nema veze. Znam samo da je postavio najgluplje pitanje na cijelom svijetu.
'Ma želim je malo upoznati' Okej,znači izvlačim se na sve moguće strane. Pričala sam s njim dok sam haman po nokte pojela. Okej,znam da sam luda,ali nervoza čini čuda.
'Aham,to je Loren Willson. Sada moram da idem baaj' 
'Baaay' Samo sam htjela u ovim suzama da hitno odem na internet i da vidim ko je ta kurva..imala sam što i vidjeti. Na google-u imaju slike od nje i Mikeya. Bože baci ciglu i budi precizan. Svaki moj pogled na tu sliku je izazvao mojih hiljadu suza. Kako sada da pogledam Mikey u oči? Svoje osjećaje ne mogu opisati. 
Na Loreninoj aplikaciji je imala čak i njezina adresa. Zapisala sam je na mali papirić sa namjerom da se samo posvađam s njom. Mikey je moj!! Polako sam se obukla i krenula prema toj adresi. 
Kada sam se obuvala naišao je Mikey. 

'Iva,kud ideš?' Rekao mi je to onako ljubazno sa punim ustima. Od svoje muke dođe mi da mu opalim jedan šamar. Ali nisam ništa htjela dok ne vidim se sa Loren. Na svom mobitelu sam ukucala tu adresu i pratila gdje se nalazi. Pošto se znam lako izgubiti uvijek koristim GPS. 
Moj mobitel me je doveo tačno pred njezina vrata. Uzdahnula sam,lijepo se smirila i pritisnula ono odurno zvonce na njezinim vratima. Čula sam neki glas 'Dolaaazim!' 
Ta odurna debela plavuša mi je otvorila vrata. 

'Zdravo,trebate nešto?' Ona je kao sada ljubazna. Dok je u meni krv ključala. >:O
'Želim porazgovarati s tobom,ako nije problem naravno?' Dala sam onaj svoj lažni smiješak na usnama. 
'Ma naravno da nije problem,a možete li mi samo reći o čemu se radi?' Stišla sam šake..ono..čisto od nervoze. 
'Mogu li ući?' Nisam to htjela pred javnosti. 
'Naravno,izvoli'

Ušli smo u njezinu dnevnu sobu. Sjela sam. Nogu preko noge. Naravno i ona je sjela i gledala šta joj imam za reći. 

'O čemu mi imaš pričati?' Stavila je nogu preko noge kao i ja. Nervira me to. 
'Mikey!' Proderala sam se. 
'Mikey?' Nije glupača skontala. 
'Michael Gordon Clifford!' Ustala sam i sa nekim svojim "opasnim" pogledom je gledala. 
'Aaa sada znam. Šta s njim?' 
'Šta ti imaš s njim,ako nisi znala ja sam s njim u vezi,a ne ti'
'Heej,poolako smiri se..pa on mi je rođak,kako bi mogla imati nešto s njim? Kao brat mi je.'
'Kako da ti vjerujem,glupačo jedna. Kako?' Stvarno se nisam mogla kontrolisati,sve dok mi neko nije uzeo rame i rekao 'Smiri se Iva!' 
'Mikey,što ti radiš ovdje?'

Red Lips || Michael CliffordWhere stories live. Discover now