Nakon 2 godine
Calum's P.O.V.
'Ne znam kako da ovo započnem Iva nakon svake riječi koje sam ti rekao. Izvini.
Znam da je jadno da se ovako preko emaila izvinjavam,ali nakon one noći otišla si i nisam te više mogao naći. Prošlo je 2 godine. Ne znam da li više i koristiš ovaj mail,ali vrijedi pokušati.
Zaručio sam se Iva. Nećeš vjerovati zar ne? Calum koji je bio ljubomoran na zgodnog Jamesa je sada zaručen sa Kylie. Bila je obični fan,zapela mi za oko,već oko 1 godinu smo u vezi i ne želimo više da čekamo. Pričao sam joj o tebi,iskreno jedva čeka da te upozna. Jako je vrckasta i svidjeti će ti se.
Znam da ti ovo javljam kasno,ali sutra je taj party sa zarukama. Želim i da ti budeš tu. Shvatiti ću ako ne dođeš nakon onih riječi koji sam ti rekao,ali vjeruj mi kajem si i dan danas. U ovom mailu ću ti spomenuti osobe koje sigurno nećeš htjeti da spomenem,ali moram. Luke,hah,on se je snašao kao i Michael također,na početku kada si "nestala" nisu htijeli pričati sa mnom. Samo su bili u clubovima i pili. I tako svaku noć za redom. Sada obojica imaju cure,čudno zar ne? Ali im dobro ide. Sretni su.
Ja se nadam da si i ti sretna gdje god da jesi. Još jednom te zovem sutra na party,nadam se da ćeš doći jer i ja i Kylie želimo da budeš prisutna. Nadam se da ćemo se vidjeti,ako ne i dalje ću ti dosađivati ovim porukama.'-napisao sam i poslao. Nadam se ipak. Nada umire posljedna,zar ne?
'Caluuum'-dovikala me je Kylie dok je ulazila u stan sa punim vrećicama u rukama.
'Ej ljubavi,sjećaš se one Ive o kojoj sam ti pričao'-rekao sam te je ona zadihano kimnula glavom.
'Posalo sam joj mail,da sutra dođe na naše zaruke'-odmah samo joj mogao vidjeti osmijeh na licu.
Uvijek je nasmijana i to mi se sviđa.
'Jooj jedva čekam'-rekla je i zagrlila me.
'I ja'-rekao sam i uzdahnuo. Žao mi je stvarno jer sam se onako ponašao prema njoj. Ali jednostavno mi je bilo krivo.
***
'Uđite!'-rekao sam Lukeu i Michaelu,jer smo počeli sa pripremama u Michaelovom klubu.
'Uglavnom znate čiji je koji posao,sutra sve mora biti spremno'-rekao sam i krenuo zvati nekog čovjeka za piće.
'Samo nek bude puno hrane'-rekao je Ash..
'Da,to svakako'-rekao sam sa dozom sarkazma te se nasmijao onako od srca.
'Calum ko će sve biti na zabavi'-pitao me je Luke.
'Pa biti ce mojih prijatelja i od Kylie..'-rekao sam..
'Obavezno svi morate imati pratnju'-rekao sam,te su se oni nasmijali.
Michael's P.O.V.
'Cindy!!'-dozivao sam je ali nje nigdje.
'Ovdje sam ljubavi'-dozivala je iz kuhinje. Wow,šta ona radi ovdje.
'Kuham nam večeru'-rekla je i dala mi francuksi poljubac..
'Mmm'-promrljao sam kroz poljubac te sam ovaj put nastavio..
Svukao sam joj haljinicu koju je imala na sebi i stavio je na šank od kuhinje.
'Michael nećemo valjda ovjde'
'Ovdje ćeš biti moja'-rekao sam i u minuti smo bili potpuno goli.
'Požuri Michael'-rekla je dok sam stavljao kondom na svog frenda.
Polako sam unišao u nju dok su me njezini nokti boli po leđima.
Ubrzao sam tempo,te je ona počela više grebati moja leđa
'MICHAEL!?'-Poznati glas je rekao moje ime sa dubokim tonom. Calum. Opet on.
'Calum,šta radiš ovjde'-pitao sam ga dok sam navukao svoje bokserice.
'Htio sam ti nešto reći,ali okej. Nema veze. Idem sad. Bye'-rekao je sve nervozno i izašao.
Bože šta se dešava sad sa njim.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OKEJ IZVINJAVAM SE ŠTO JE OVO OVAKO KRATKO. ŽAO MI JE STVARNO,ALI NEMAM INSPIRACIJE. VIDITE I SAMI DA OVO ZADNJE NEMA NIGDJE VEZE SA VEZOM.GLUP MI JE OVAJ NASTAVAK,ALI NEĆU SADA DA BUDE KAO I PRIJE PA DA PO MJESEC NE STAVLJAM NASTAVAK. OBEĆAVAM DA ĆE SLJEDEĆI NASTAVAK BITI PUNO VOLJI. VOLIM VAS ♥